חשמלאים בירושלים. (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מחפשים חשמלאי בירושלים? הכירו את המומחים

כשמחפשים חשמלאים בירושלים מדובר בדרך כלל בבעיה שמפריעה לאיכות החיים בבית או במשרד. למה אסור לנסות לטפל בתקלות לבד? ומה תחומי האחריות של החשמלאי? קבלו את בעלי המקצוע שיעשו לכם אור בחשכה

פורסם בתאריך: 11.2.20 21:30

כבר ידוע שבחשמל לא מתעסקים ובכל מקרה של תקלה ותיקון חובה להזמין חשמלאי מוסמך, בעל רשיון לעסוק בחשמל.  תחומי העיסוק של החשמלאי בירושלים נוגעים בטווח פעולות, החל מהתקנת מכשירי חשמל ביתיים, ועד לייצור והתקנה של לוחות חשמל או עריכת תוכניות ופיקוח על עבודות חשמל. כשאתם מחפשים חשמלאים בירושלים זיכרו לבקש לראות תעודת חשמלאי מוסמך.


ברוך משרקי

חשמלאי מוסמך בעל 22 שנות ניסיון. ביצוע כל עבודות ותיקוני החשמל למגזר הפרטי והמוסדי: איתור ותיקון קצרים, הפעלת מערכות פיקוד חשמל, שעוני שבת, התקנת לוחות והגדלת חשמל לתלת פאזי, בדיקות אישור תקינות ועוד. מספק עבודה מקצועית ואמינה באדיבות ובתמחור קבוע והוגן.

צרו קשר עכשיו

ברוך משרקי (צילום: חנן צוברי)

יש חשמל באוויר ברגע שפוגשים בברוך. לא סתם הוא חשמלאי מוסמך ומורשה ומפיץ אור להרבה בתים פרטיים, ארגונים ומוסדות בירושלים והסביבה. התעסקות בחשמל מצריכה זהירות משנה, זה לא נושא שאפשר לסמוך בו על כל אחד. במקרים רבים מדובר בסכנת חיים ממשית ועל כן יש להתייחס למצב בזהירות יתרה ולהזמין איש מקצוע מורשה ומוסמך לעסוק בעניין. "22 שנה אני במקצוע הזה", מספר ברוך בהתרגשות כאילו רק התחיל לעסוק בתחום, "אני מתעסק בכל התחומים הקשורים למערכת החשמל: מפעיל מערכות פיקוד חשמל, התקנת שעוני שבת, התקנת לוחות והגדלת חשמל לתלת פאזי, בדיקות אישור תקינות של מערכת חשמל למוסדות, חנויות ועוד" מתאר ברוך את תחום עיסוקו הרחב.

"ממש עכשיו חזרתי מהתקנת מערכת פיקוד לחימום תת ריצפתי" הוא מספר. אכן רק ירושלמים שמבינים כמה קר בעיר הזו, יכולים להבין את הנחיצות של מערכת מסוג זה. המיומנות של בעל מקצוע כמו ברוך נרכשה לאחר הרבה שנים בתחום בהן ראה את כל המקרים והתקלות. הוא יכול בכזאת רגיעה לדבר איתכם בטלפון, להבין כבר משיחה ראשונית מה הבעיה, להגיע אליכם בדיוק בזמן שנקבע, אתם לא תצרכו לחכות לו בחושך הרבה זמן. ובנוסף תוכלו להיות בטוחים שהמחיר יהיה הוגן, מבלי לרצות להתמקח, כי מיד יהיה לכם ברור שברוך נוהג כלפיכם באמינות. "לכל הלקוחות אני מציג את תעודת החשמלאי המוסמך, אני רוצה שהם יבינו את החשיבות של הנושא וגם אם בעתיד הם יקראו לאיש מקצוע אחר הם יבקשו לראות תעודה מוסמכת, זה תחום שחשוב מאוד להזמין אנשי מקצוע מומחים שיודעים את העבודה". בתחום הזה עליכם לנהוג במשנה בטיחות ולא להיות שאננים כלל. לכן אם פתאום מצאתם את עצמכם יושבים בחושך, או רוצים להקל על החיים עם שעון שבת, או לבצע חיבור חשמל לדירה חדשה, או לאתר תקלת חשמל בדירה קיימת ועוד אירועים חריגים בנושא חשמל לבית או למבנים ציבוריים תתקשרו לברוך ותראו איזה בחור מאיר הוא.

ב.מ.חשמל
ברוך משרקי – חשמלאי מוסמך
טלפון:
052-2408691


תומר יוסף – חשמלאי

חשמלאי מוסמך עם מעל ל-10 שנות נסיון. מטפל בכל תחומי מערכת החשמל: איתור ותיקון קצרים, הפעלת מערכות פיקוד חשמל, שעוני שבת, התקנת לוחות והגדלת חשמל לתלת פאזי, בדיקות איור תקינות, העתקות מפסקים, התקנת תאורה ועוד. מחפשים שירות מקצועי, אדיב ואמין במחירים נוחים במיוחד? הגעתם למקום הנכון!

צרו קשר עכשיו

כחלק מהתחזוקה השוטפת של הבית או העסק יש תקלות שעלולות לצוץ ויש לתקנן. אבל תקלה הקשורה בחשמל זקוקה לשירות של בעל מקצוע אמין ומקצועי, והכי חשוב שיהיה בעל רישיון חשמלאי מוסמך, שכן חשמלאי חובבן שלא סיים לימודי הסמכת חשמלאים עלול לגרום נזק בטווח הקצר והארוך. תומר יוסף בן ה-45 הוא בדיוק מי שכדאי לכם להכיר, חשמלאי בירושלים והסביבה, מקצועי, אדיב ובעל מוסר עבדוה גבוה.

תומר יוסף (צילום: שרון רביבו)

תומר מטפל בכל סוגי בעיות החשמל האפשריים, מזהה תקלות ומטפל בהן: התקנת טיימר לדוד, התקנת נקודת חשמל למזגן, החלפת שקע ,תיקון מגעים בלוח החשמל, החלפת מפסק זרם ראשי, איתור קצר חשמלי, חציבות בקיר, איתור ותיקון קצרים, הוספה/העתקה של נקודות חשמל, הוספה או העתקה של מפסקים, הוספה או העתקה של נקודות תקשורת, הגדלות של חיבורי חשמל מחד פאזי לתלת פאזי ומתלת פאזי לתלת פאזי גדול, התקנת תאורת פנים ותאורת חוץ, התקנת תאורה בבית, במרפסת, בגינה, החלפה ובנייה של לוחות חשמל, החלפת גופי חימום בדודי חשמל.

"יושר אצלי מעל הכל", אומר תומר, איש צנוע שתודעת שירות גבוהה נמצאת אצלו במקום גבוה בסולם הערכים, "אם צריך לחזור לבית הלקוח גם מספר פעמים על תקלה חוזרת אחזור בלי לגבות תשלום נוסף. אני גם מעניק ייעוץ טלפוני בחינם, מנחה ומדריך את הלקוחות בשיחות טלפון שמבקשים עזרה בדברים פשוטים". כבעל מקצוע בעל ידע רב ומעשי, הוא לא רק עושה את עבודתו אלא גם אוהב לחלוק עם הלקוחות מהניסיון העשיר שלו בתחום בו הוא נמצא כבר שנים רבות. בין היתר אוהב תומר להסביר ללקוחות בדיוק מה ביצע בתיקון, איך להימנע מהתקלה בפעם הבאה ואף מעניק טיפים כדי לתקן זאת בעצמם.

"המחירים שלי מאוד הוגנים, בין הזולים בשוק, כי יושר והגינות מעל הכל אצלי", הוא אומר, "למשל התקנת שעון שבת לתאורה עולה 400 ₪ שזה מחיר יפה מאוד והחלפת פלאנג' ותרמוסטט לדוד שמש עולה גם כן 400 ₪ שזה מחיר מאוד הוגן". תומר יוסף מסיים באמירה ברורה: "אל תתעסקו בחשמל. זה לא משחק ילדים וזה מאוד מסוכן ולכן יש לקרוא לאיש מקצוע. לא מדובר בברז מים דולף שאפשר לסגור, כאן הנושא הרבה יותר מסוכן. לכן אני מציע לא לקחת צ'אנס ולקרוא לחשמלאי מוסמך בעל רשיון".

תומר יוסף
טלפון: 054-7991903


נועם החשמלאי

מומחה לבעיות חשמל מורכבות ופשוטות בעסק או בבית: הוספת נקודות חשמל, החלפת פיוזים בלוח החשמל, טיפול בקצרים ובדודי שמש. נועם מציע בדיקת חשמל יסודית לבית, במיוחד לבתים ישנים, שתתן לכם בטיחות וביטחון.

צרו קשר עכשיו

תכירו את נועם החשמלאי שמעבר לטיפול בבעיות חשמל מורכבות ופשוטות אף יאבטח את הבית שלכם ויאתר ליקויי בטיחות בשביל למנוע את האסון הבא – כי בשבילו בטיחות היא מעל הכול. "אפשר למנוע את האסון הבא" מדגיש לנו נועם, חשמלאי מוסמך ומקצועי המתמחה בתחום כבר מספר שנים ומדגיש באופן מובהק את חשיבות הבטיחות.

נועם עוסק בתחום החשמל הביתי והמוסדי מספיק זמן בשביל לדעת שלא צריך לחכות לתקלה הבאה, אפשר למנוע תקלות חשמל שעלולות להוביל לאסונות חלילה כמו שריפה, התחשמלות ובמקרה הנורא ביותר גם לסכנת חיים. "ראיתי את רוב התקלות שקיימות בתחום" משתף אותנו נועם. "אני עובד בעיקר עם לקוחות פרטיים ושם דגש גדול מאוד על עניין הבטיחות, כי מעבר לאספקת חשמל ולתיקון תקלות בראש ובראשונה – בטיחות".
מעבר לחשיבות העליונה של העיסוק בבטיחות, נועם יטפל עבורכם בתקלות חשמל פשוטות או מסובכות בעסק או בבית החל מחציבה והוספת נקודות חשמל, החלפת פיוזים בלוח החשמל (מאזי"ם), ועד נפילות חשמל ודודי שמש חשמליים שמקצרים. "בעיקר בתקופת החורף יש פניות רבות בנושא דודי שמש, בתקופת החורף דודי שמש רבים מקצרים וגורמים לתקלות באספקת מים חמים ולקצר חשמלי בכל הבית, אני תמיד ממליץ ללקוחות לנקות פעם בשנה לפחות את הדוד על מנת למנוע תקלות ולשמר את יעילות חימום המים" משתף נועם.

בנושא הבטיחות נועם לא מקצר דרכים "יש אנשים שגרים בבתים בני ארבעים שנה ויותר שמעולם לא עשו בדיקת חשמל יסודית, אני נתקל בזה לא מעט. בנוסף, יש אנשים המרשים לעצמם לזלזל ולעשות חיבורים לא מקצועיים שעלולים להוביל לשריפות" הוא מדגיש. "תשעים וחמש אחוז מהשריפות בבית לא נגרמות מגפרור, אלא מתקלות חשמל כמו, מפצלים לא איכותיים, שקעים שרופים וחוסר תשומת לב לדבר הכי חשוב בבית – החשמל" מסכם נועם.

בשביל למנוע את האסון הבא ולאתר ליקויים בחשמל שעלולים להוביל לתקלות עתידיות מומלץ לפנות לנועם החשמלאי, שיעבור בין החדרים, התקעים והשקעים ויעזור לכם להיות רגועים ושלווים ובעיקר בטוחים. יחד עם נועם מונעים את האסון הבא ומכינים את הבית בכל עונות השנה.

נועם חשמלאי – תחזוקה שוטפת לעסקים ופרטיים

טלפון054-2420981


 


כתבה שיווקית


 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר