אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

פורטל ההסעות הגדול בישראל: 'טופ הסעות'

כבר לא צריך להתאמץ ולחפש את חברת ההסעות שתתאים לכם. משאירים פנייה או מוסרים את פרטי ההסעה במוקד הטלפוני - תאריך יציאה, כמות נוסעים, מוקדי עצירה, שעות ותאריכים - ובתוך פחות מחצי דקה המערכת של 'טופ הסעות' מוצאת בזמן אמת חברות הסעה זמינות המתאימות לכם בדיוק

פורסם בתאריך: 17.2.20 17:41

השוואת מחירים בין חברות הסעות

הצורך בחברת הסעות אמינה בירושלים גובר מיום ליום, העיר ירושלים הינה מוקד לעליה לרגל עבור מטיילים, תיירים, קבוצות מאורגנות ואף לאירועים פרטיים. הביקוש מתבטא הן בהסעות לירושלים, והן בהסעות פנימיות בתוך העיר ליום שלם, ולעיתים אף למספר ימים. אולם, המשימה מצד הלקוחות איננה פשוטה – לא קל למצוא חברת הסעות בירושלים המספקת את השירות הנדרש וזמינה לכך באופן מידי, וגרוע מכך לא קל למצוא את המחיר המשתלם ביותר. מגוון החברות רחב, ואם אינך מומחה בארגון הסעות לכל מטרה, הדבר יכול להיות מורכב ומעייף. אז מה בכל זאת עושים? הכירו את טופ הסעות.

כבר לא צריך להתאמץ

כיצד מתמודדים עם כל ההיצע? בעבר, בעידן שבו היו בעיקר רשימות טלפונים, "רשומות/LISTINGS", כמו במדריכים מודפסים, או באמצעות אתרי אינטרנט שונים, היה נהוג להתקשר לכל הטלפונים. הקשיים לא אחרו להגיע, חלק מהחברות אינן זמינות לתת שירות, חלק מהחברות מבצעות הסעות רק מ-30 נוסעים ומעלה, חלקן לא מגיעות ליעד המבוקש, וישנן חברות אשר לא היו טורחות להרים את שפורפרת הטלפון. חיפוש מסוג זה גוזל זמן רב, שלא נאמר ימים שלמים של חיפושים מתישים. על מנת לענות על הצורך הזה, הוקם פורטל ההסעות הגדול בישראל, 'טופ הסעות', אשר למעשה מבצע בדיוק את התהליך המדובר, בפחות מחצי דקה, ומגיש לכם את התוצר המוגמר. איך זה עובד? פשוט מאוד, לאחר שמשארים פנייה או לאחר שמוסרים את פרטי ההסעה הנחוצה לכם במוקד הטלפוני (תאריך יציאה, כמות נוסעים, מוקדי עצירה, שעות ותאריכים) המערכת של טופ הסעות מוצאת בזמן אמת חברות הסעה בירושלים הזמינות לתת שירות כעת ואשר מתמחה בסוג ההסעה הנדרש, או במילים אחרות – חברות הסעה המתאימות לך בדיוק.

חסכון בעלויות ההסעה

בעיה אחת נפתרה – אין צורך להתקשר לעשרות חברות על מנת למצוא נותני שירות זמינים ומתאימים, אולם מה לגבי המחיר? כמה נכון יהיה לשלם לחברת ההסעות, ומה מחירי השוק הכלליים? ובכן, גם במקרה זה המערכת הטכנולוגית של טופ הסעות סיפקה מענה. לאחר שהמערכת תקבל את פנייתכם, ותמצא עבורכם חברות הסעות בירושלים הזמינות לתת שירות, החברות עצמן יפנו אליכם על מנת להגיש לכם הצעת מחיר מדויקת וקונקרטית. אתם תוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר מחברות הסעה שונות, להשוות בין המחירים, ובכך לבחור בהצעה המשלמת ביותר. באמצעות השוואת מחירים זריזה, ניתן לחסוך עשרות אחוזים (!) מעלות ההסעה. בטרם תקבלו הצעות, תוכלו אף לבקר במדור המחירונים שבאתר, אשר באמצעותו תוכלו לגלות מה הם מחירי השוק הממוצעים בעבור ההסעה הנדרשת לכם. בכך, תגיעו מוכנים יותר לקראת קבלת הצעות המחיר השונות.

הסעות מורכבות בירושלים

בעיקר כשמדובר בירושלים, הדרישות גוברות. לעיתים תכופות מדובר בהסעה המורכבת מעצירות רבות, מדרכים תלולות, ובהתארגנות לא פשוטה. הסעות לכותל המערבי למשל בדרך כלל כרוכות במספר עצירות מורכבות, ובאזורים הומי אדם. בדיוק למקרים כאלה, אתם צריכים לוודא שחברת ההסעה שבחרתם תהיה מספיק אחראית, אדיבה ואמינה להקל עליכם במהלך הימים הכה גדושים הללו. דעו כי באמצעות האתר תקבלו אך ורק נותני שירות מקצועיים ואמינים, וכל השירות הזה – ניתן כמובן בחינם, וללא כל התחייבות מצידכם.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אליהו

    גם בשנה שעברה וגם השנה השתמשנו באתר. פעמיים מצאנו דרכם מסיעים שונים במחיר טוב

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר