אינסטלטורים בירושלים (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
אינסטלטורים בירושלים (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

אינסטלטור בירושלים: זמינות, שירות ואחריות

מחפשים אינסטלטור בירושלים? חשוב שיהיה מומחה בכל עבודות האינסטלציה, מפתיחת סתימות ועד איתור נזילות מסובכות והתקנת צנרת חדשה

פורסם בתאריך: 15.3.20 14:41

כשמחפשים אינסטלטור בירושלים חשוב למצוא איש מקצוע אמין בעל ניסיון, שחלילה לא יגרום נזק. מברז דולף ועד החלפה מסובכת של צנרת בשיטות מתקדמות.


אדיר.ש אינסטלציה

צינור המים התפוצץ? הביוב הציף את הבית? וזה תמיד קורה ברגע הכי לא מתאים? תניחו לרגע את המגבים, תכינו קפה והכי חשוב תהיו רגועים כי אדיר.ש אינסטלציה העוסק בתחום כבר מעל עשר שנים בדרך אליכם.

אדיר ושי שבתאי, המנהלים יחד את העסק מזה שנים רבות, הם בדיוק הצוות אותו תרצו לצדכם בפתרון בעיות האינסטלציה הפוקדות בתים פרטיים, מוסדות וארגונים רבים. אבל לא רק בעת תקלה ניתן לפנות אליהם. רצוי אפילו להזמין אותם לפני שהבעיות צפות. עברתם לדירה חדשה? אתם רוצים לשדרג את מערכות המים והאינסטלציה בבניין קיים?

אדיר. ש אינסטלציה (צילומים: באדיבות אדיר. ש אינסטלציה)

בעזרת הציוד המתקדם והטכנולוגי ביותר בתחום, הכולל מצלמות תרמיות לאיתור נזילות ומצלמת ביוב הנותנת צילום של מצב הביוב והסתימות הם יכולים לתת תשובות ופתרונות מדויקים והכי מקצועיים שיש בזמן הקצר ביותר וללא הריסות מיותרות.

"בשל המצבים הלא נעימים שהלקוחות שלנו נמצאים, אנחנו לא רוצים להשאיר אותם זמן רב ללא מענה. על כן, אנחנו זמינים 24/7 כולל שבת במידה ומדובר בקריאת חירום. אנחנו מקפידים לתת את השירות הטוב ביותר במחירים שפויים" משתף אדיר שבתאי מבעלי החברה. "אנחנו זמינים לקריאות לכל אזור ירושלים והסביבה כולל מודיעין, בית שמש, מעלה אדומים וכדומה. בנוסף, אנחנו עובדים מול חברות ואנשים פרטיים ולכולם מתייחסים באותה צורה. אנחנו מעסיקים צוות מקצועי, צעיר ונמרץ הדוגל במתן שירות אדיב ואמין ומקפידים לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו ועל עבודה נקייה ככל שאפשר".

אדיר.ש אינסטלציה מציעה לכם פתרונות לבעיות שונות החל מאינסטלציה, פתיחת סתימות באמצעות מכשור מתקדם, איתור נזילות מים בעזרת מצלמה תרמית, תיקון ואיטום פיצוצי צנרת, פתרון בעיית לחץ מים, בעיות שורשים המשתלטים על בביוב, בדיקה וצילום קווי ביוב, החלפת צנרת מים ועד הקמת מערכות ביוב ומים מ-א' ועד ת'.

אל תחכו שהבעיות יצופו, אפשר ורצוי להכין את הבית ולמנוע את ההצפה הבאה כבר מעכשיו במספר צעדים קטנים: לא לזרוק מגבונים לאסלה, אחת למספר חודשים הביאו שרברב לבדיקה של הצנרת, סתימות ודודים.

טלפון להזמנות: אדיר-050-4777879, שי-052-7304030

פייסבוק: https://www.facebook.com/adirshab

מייל: [email protected]


משען לויץ אינסטלציה ושיפוצים בע"מ

שירות של אמריקה כאן בישראל! חברת משען לויץ אינסטלציה ושיפוצים בע"מ מביאה לכם מקצועיות ושירות של חברה בינלאומית. יונה משען ועמיחי לויץ בעלי החברה עם 23 שנות ניסיון בתחום האינסטלציה והשיפוצים, יחד עם חמישה צוותים דוברי אנגלית, מקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום מבצעים את כל סוגי העבודות האינסטלציה והשיפוצים לפרטים ועסקים. החברה הפועלת גם בתחום השיפוצים החל מתוספות בנייה, מרפסות, שיפוץ אמבטיות, עד שיפוץ כולל של תוספות בניה שמה דגש על עבודה נקייה, מקצועית ועם אחריות מלאה. בתחום האינסטלציה תוכלו לקרוא להם עבור כל סוגי הסתימות, איתור נזילות, צילום קו ביוב, החלפת חנוכיות לבניינים, טיפול במערכות הסקה, החלפות ותיקון דודים ועוד.

(צילום: נמרוד כהן)

הייחוד של החברה טמון בגישה האמריקאית, השירות הזמין והמקצועיות, עם אלפי לקוחות מרוצים מכל המגזרים שמים דגש בחברת משען לויץ על אמינות, דיוק וזמינות "אנחנו בעלי ניסיון רב בתחום השיפוץ והאינסטלציה, חשוב לנו לתת שירות מעולה גם לאחר העבודה, אנחנו נותנים מענה ללקוחות חדשים ומנחים את כל הצוות לפעול בצורה הגונה, ישרה ומקצועית. במידה ועולה צורך להגיע גם לאחר ביצוע העבודה, אנחנו מתייחסים ללקוח כלקוח חדש. בנוסף, אנחנו אוהבים לדייק בזמנים לעמוד בשעות שקבענו עם הלקוחות ולכבד את הזמן שלהם" משתף אותנו עמיחי לויץ מבעלי החברה.

הערך הנוסף שחברת משען לויץ אינסטלציה ושיפוצים מעניקה היא היכולת שלהם לראות את המצב מנקודת מבט כוללת, גם בעת השיפוצים ההבנה והידע הרב שהם צברו בתחום האינסטלציה מעניקה להם פרספקטיבה רחבה כיצד לפעול על מנת לא רק לשפץ לכם את הבית אלא גם לדעת לא לפגוע בצינורות ראשיים, קווי מים ועוד. הכל על מנת שתוכלו להיות בראש שקט. את פעילותם הם מרחיבים גם לתחום ניהול הבניינים, כאשר וועדי הבית בבניינים משותפים יוכלו לתת את מבטחם בחברה ובכך לחסוך התעסקות, זמן, וכאבי ראש בנושא של תיאום בעלי מקצוע, ניהול שוטף של הניקיון וטיפול בכל בעיה שצצה.

לקבלת שירות וייעוץ אתם מוזמנים להתקשר ואמריקה בדרך אליכם, עם שירות, מקצועיות ואחריות של אלופים.

חברת משען לויץ אינסטלציה ושיפוצים בע"מ

יונה ועמיחי
052-6403557
054-3121270


אור אינסטלציה – יצא צדיק

כשאתם מחפשים אינסטלטור בירושלים הכי חשוב שיהיה אמין, שלא יעבוד עליכם. אור אינטלציה "יצאו צדיקים" אצל חיים הכט ובעיתונות, וכנראה שזה אומר הכל. השותפים לעסק המשפחתי בעלי ותק, ניסיון ומקצועיות, אמינות ואחריות, מבצעים את כל עבודות האינסטלציה, מדליפה בברז ועד החלפת צנרת. ותמיד בחיוך.

אור אינסטלציה (צילום: יובל כהן אהרונוב)

ינקי ידיד לוי פתח את העסק שלו כאינסטלטור בירושלים לפני כ- 30 שנה. שני בניו, טל ואדם, הצטרפו אליו לאחר שירותם הצבאי והעסק הפך למשפחתי על טהרת העבודה העברית. פעמיים הוא עמד במבחן הגינות ויושר והוכיח כי הוא ראוי. בתוכניתו של חיים הכט "יצאת צדיק" הוא קיבל לעיני המצלמות מדליה ותעודת "האינסטלטור הצדיק", לאחר שהוזמן לבית במבשרת בו היו שתי תקלות יזומות. ינקי הגיע למקום בזמן שנקבע, איתר את התקלות במיידית ופתר אותן. על שתי התקלות הוא גבה סכום של 180 שקלים בלבד, לאחר דקות ספורות חיים הכט הופיע מולו, החמיא לו והקרין את הסרטון שצולם במצלמה נסתרת. שנה לאחר מכן, בפורמט דומה בעיתון ידיעות אחרונות, הוא "יצא גדול" על מחיר, אמינות, זמינות ומקצועיות.

"קיבלנו גושפנקה שאנחנו אכן כאלה, אמינים, זמינים ומקצועיים" אומר אדם, "מבחינתנו זה ברור כי זו דרך החיים שלנו ועל סמך יושר ואמינות אנחנו עובדים בענף". במהלך השנים הם יצאו להשתלמויות רבות בכדי להתעדכן בכל מה שחדש בשוק. "אנחנו כל הזמן לומדים, מתחדשים בכל מה שהולך כיום בתחום ומקבלים תעודות ואישורים באופן מסודר ומוכר, מבחינתנו זה הדבר החשוב ביותר, כדי להישאר רלוונטיים. אם זה טיפול בניאגרות סמויות, טיפול במזחים, אביזרים חדשים שכל הזמן יוצאים בשוק ומרחיבים את הידע ללא הפסק".

מעבר לעבודת האינסטלציה המוכרת, הם מבצעים התקנת דודי שמש וחשמל, כולל הרמת דודים, תיקון דודי שמש ומערכות חימום והם גם בעלי אישור לעבודה בגובה.

ינקי 052-4659339

אדם 052-6998892

טל 050-4659339


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר