באולינג אדומים (צילום: אביחי גודמן)

גוד ליינס – באולינג מדהים במישור אדומים

עדיין לא הכרתם את הבאולינג המדהים במישור אדומים? אין ספק שהגיע הזמן!

פורסם בתאריך: 24.2.20 13:27

באולינג אדומים (Good lanes) הוא מתחם באולינג חדשני הממוקם במישור אדומים – רק 10 דק' מירושלים, המשתרע על שטח של 1,200 מ"ר ומעוצב בצבעוניות וחדשנות שעושה פשוט כיף לעיניים. באולינג אדומים מציע לקהל המבקרים בו מגוון אטרקציות שוות במיוחד, והדובדבן שבקצפת – אולם באולינג מפואר ומשופץ להפליא, שנבנה על מנת לספק חוויות משחק אולטימטיבית, מהנה, ויוצאת דופן. המתחם המשופץ והחדיש מציע מסלולי באולינג מקצועיים משולבים עם תאורה ייחודית ומסכי תוצאות אינטראקטיביים חדישים. באזור הבאולינג ישנם עשרה מסלולים, כאשר לכל מסלול ספה מפנקת משלו לנוחות השחקנים, שולחנות סנוקר ופינג-פונג, ארקייד חדיש של משחקי וידאו ושולחנות משחק וסימולטורים מכל הסוגים ולכל הגילאים, ספות מסאז', בית קפה ועוד הרבה הפתעות.

באולינג אדומים (צילום: אביחי גודמן)

וזה לא הכל, במקום מקיימים גם ימי הולדת ומספקים חבילת ימי הולדת עם קונספט של הכל כלול, כל מה שצריך ליום הולדת מהנה וטעים. להורים נשאר להביא רק את העוגה והכל מסופק במקום. זה כולל החל מהכניסה – שולחן ערוך עם מפה צבעונית ומקושט בבלוני הליום, בועות סבון, ברכה מרגשת בלוח האלקטרוני, פופקורן חם ושתייה חופשית, בר חטיפים, פיצות ואסימונים למשחקי הוידאו. כמובן שבמרכז הבילוי \ יום ההולדת, מככב משחק הבאולינג המוכר והאהוב, משחק שמוציא את הילדים לרגע מהמסכים, משחק שמגבש, יוצר אינטראקציה בין כולם, תחרות קטנה, ומחבר את הצוות\משפחה\חבר'ה. ימי ההולדת במקום מתאימים גם לגילאי יסודי, חטיבה וגם לבוגרים, ומבטיחים דבר אחד – הנאה צרופה. לקוחות מספרים שחגיגת יום הולדת בבאולינג אדומים זה אירוע  שכולו שְׁלֵמוּת – גם להורים שלא צריכים לארגן כלום ונהנים משקט וזמן פנוי, וגם לילדים שמבלים ונהנים מכל רגע משלל האטרקציות שמוגשות להם במקום, והכל בחיוך ובמסירות כיאה לצוות הצעיר והאכפתי במקום.

באולינג אדומים (צילום: אביחי גודמן)

הבאולינג מתאים גם כבילוי יום, בצהריים עם חבר או חברה, וגם כבילוי לילי משחרר ומהנה. ועוד יתרון שלו – כולם אוהבים באולינג. באמת, הכרתם פעם מישהו שלא אוהב באולינג?

במקום ישנו מזנון חלבי כשר למהדרין, המציע פיצות, טוסטים, בירות, צ'יפס, פסטלים, גלידות, חטיפים, שתייה חריפה, שתייה חמה וקלה ועוד. ורגע – לא רק ילדים, גם מבוגרים שמבינים עניין, יודעים להעריך משחק באולינג טוב, ולכן המקום מציע גם אפשרות לקיום ימי כיף, גיבושונים, בת מצוות, בריתות, והתכנסויות כאלה ואחרות על בסיס Fun וכיף. ישנה אפשרות להשכרת כל המתחם לקבוצות, וכמובן אפשר פשוט לקפוץ עם החברים או המשפחה וליהנות מבילוי של "ביחד" ולא מול המסכים.

באולינג אדומים (צילום: אביחי גודמן)

לאלו מביניכם שאוהבים לטייל בארץ ומגיעים במיוחד לירושלים, או לאזור ים המלח, נחל דרגות והסביבה, האופציה לטייל באזור תמיד קורצת ומעניינת. לא מדובר בנסיעה ארוכה במיוחד, להפך. משכונות צפון ירושלים, כמו שכונת פסגת זאב למשל, המרחק קצר מאוד, רק 10 דקות נסיעה ואתם בבאולינג אדומים. במקום ישנה חנייה בשפע, המשך ישיר לנסיעה כיפית ומהנה וחפה מפקקי תנועה היישר מירושלים, או בדרככם לטיול בים המלח – בדרך לבילוי המושלם. מנהל המקום, אביחי גודמן, בן 39, ירושלמי מלידה, מביא איתו עקרונות של שירות לקוחות "אמריקאי" שירות חם ובלתי מתפשר, עקרונות אותם ספג מהבית, כבן להורים אמריקאים. הוא מתנהל בחיוך, משרה אווירה טובה במקום, וזה בא לידי ביטוי בכל ביקור וביקור כאן.

קצת על ההיסטוריה של המקום:

באולינג אדומים קיים משנת 2006, וחברת GOOD LANES – גוד ליינס החלה לנהל את אולם הבאולינג החל מ-2016, אז הפך המתחם למקום חי, צבעוני ותוסס. הם שיפצו וצבעו את כל המתחם, השקיעו בעיצוב, תאורה, מיזוג ונוחות, הביאו צוות עובדים צעיר ואדיב, תפריט טרי וטעים, והכניסו משחקייה ואטרקציות חדשות. המקום תמיד נקי וממוזג עם מוסיקה כיפית. פשוט מושלם למשפחות. אביחי מספר לי בשיחתנו שכל הזמן המקום ממשיך להתחדש, וממש כעת מחדשים את המשחקייה והזמינו סימולטורים חדשים מארה"ב שנמצאים בדרכם למתחם.

באולינג אדומים פתוח כל יום מ-10 בבוקר עד שעה 12 בלילה, מה שמאפשר לאנשים לבלות וליהנות עד השעות של הלילה. המקום סגור בשבת אך בפתוח בשישי עד כניסת שבת ובמוצאי שבת עד 1:00 בבוקר. אז בפעם הבאה שאתם קובעים בילוי עם החבר'ה, או מתכננים את יום ההולדת הבא של הילד\ה שלכם – תרימו טלפון לאביחי, הוא הבטיח שידאג לכם. תנסו.

טלפון: 02-590-9353

פייסבוק: facebook.com/bowlingadumim  

אינסטגרם:  www.instagram.com/bowling_gl


תוכן שיווקי


 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. דנית

    באמת מקום פצצה! מושלם למשפחות. מאז שגילינו את המקום אנו מגיעות קבוע מפסגת זאב. ממליצות בחום

  2. ארז

    באנו אתמול כל המשפחה בעקבות הכתבה. איזה כיף היה! כל הילדים וגם המבוגרים ממש נהנו. המקום מעוצב מדהים, נקי ונעים. ויש פעילויות לכל הגילאים. ממליץ בחום, בהחלט נשוב.
    אה, וזה לקח בדיוק 12 דקות נסיעה משכונות רמות, חנייה בשפע וחינם.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר