עורכי דין לצוואות בירושלים (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין לצוואות בירושלים (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין לצוואות וירושות בירושלים

ניסוח ועריכת צוואה הינו עניין מורכב, בעיקר בשל רגישותו הרבה כלפי בני משפחה. יש להיעזר בייעוץ משפטי של עורכי דין לצוואות וירושות בירושלים המתמחים בנושא באופן מקצועי

פורסם בתאריך: 4.6.20 10:26

הסדרת ענייני הירושה וכתיבת צוואה הם עניינים רגישים המחייבים שימוש בשירותי ייעוץ משפטי. ריכזנו עבורכם עורכי דין לצוואות וירושות בירושלים, המתמחים בדיני ירושה וצוואה, בקשות להנפקת צו ירושה ו/או צו קיום צוואה, הגשת התנגדויות ועוד.


משרד עורכי הדין טמוזרטי גרדל

עו"ד טל גרטל (צילום: פרטי)

עו"ד טל גרטל (צילום: פרטי)

טל גרדל טמוזרטי היא עורכת דין ונוטריון, בעלת ותק וניסיון מקצועי של למעלה מ- 17 שנה. משרדה מתמחה בתחום הירושות, צוואות, ייפויי כוח מתמשך, חדלות פירעון, פשיטות רגל, ייצוג חייבים וזוכים בהוצאה לפועל, הסדרי נושים וייצוג לקוחות פרטיים, חברות ותאגידים. לפני כארבע שנים קיבלה עו"ד גרדל טמוזרטי רישיון נוטריון, מה שמאפשר לה לערוך צוואת נוטריוניות. היא מסבירה: "חוק הירושות בישראל מכיר בארבעה סוגי צוואות: צוואה בכתב יד, צוואה בפני עדים, צוואה בפני בית המשפט או בפני נוטריון וצוואה בעל פה. הצוואה החזקה ביותר היא צוואה נוטריונית שעושה סדר בחלוקת הרכוש לאחר פטירתו של האדם".

מה ההבדל בין צוואה נוטריונית לבין צוואה רגילה?

"צוואה נוטריוניות חזקה יותר, וכמעט בלתי ניתנת לביטול אם היא נערכת כראוי ובהקפדה על הכללים, וזה היתרון הגדול שלה. עדיף לערוך צוואה בפני נוטריון שמתמחה בתחום ופועל על פי הוראות חוק הירושה. הדבר ימנע בעתיד מחלוקות מיותרות".

בנוסף, עו"ד גרדל טמוזרטי עורכת גם צוואות הדדיות. "צוואה הדדית נעשית בין בני זוג ומתייחסת לאופן חלוקת העיזבון ביניהם. הצוואה ההדדית מאפשרת לזוג להוריש את נכסי העיזבון אחד לשנייה ורק לאחר מכן ליתר היורשים. היתרון הגדול של צוואה הדדית היא שלאחר פטירת אחד מבני הזוג, בן הזוג שנותר בחיים, לא יכול לשנות את חלוקת הנכסים והיא תישאר כפי שנקבעה בצוואה ההדדית בין בני הזוג".

משרדה של עו"ד גרדל טמוזרטי מעניק ללקוחותיו ייצוג משפטי וליווי אישי לאורך כל תהליך הכנת הצוואה, מהרגע שמחליטים לכתוב אותה ועד שהיא הופכת למסמך משפטי מוגמר.

בטרם פתחה את משרדה ובמשך כשבע שנים עבדה עו"ד גרדל טמוזרטי כפרקליטה באגף הכונס הרשמי והאפוטרופוס הראשי, כיום הממונה על הליכי חדלות פירעון. "התפיסה של לא מעט אנשים היא שצוואה עושים בגיל מבוגר, וזה ממש לא נכון. צוואה ניתן ורצוי לעשות בכל גיל, גם אנשים צעירים בעלי נכסים וגם זוגות שנמצאים בפרק ב' שלהם. כאשר אדם עושה צוואה, יש לו שליטה מלאה כיצד יחולק רכושו לאחר מותו, ובכך למנוע קשיים שיכולים לצוץ בעתיד".

כתובת: רחוב יפו 216, בניין שערי העיר, קומה 5, ירושלים. טל': 02-5959095, פקס: 02-5959910
נייד: 0544-605727
לפייסבוק לחצו >>כאן<<
דוא"ל: [email protected]


עו"ד ומגשרת יפעת בנג'אן

עו"ד יפעת בנג'אן הינה בעלת משרד בוטיק, הנותן שירותים בכל תחומי דיני המשפחה לרבות כל תחום הצוואות והירושה. יפעת מייצגת את לקוחותיה בבתי הדין הרבניים ובבתי המשפט לענייני משפחה. עו"ד יפעת היא עורכת דין ומגשרת המטפלת בתיקי ירושה מורכבים, בהם לעיתים מתעורר סכסוך ירושה ומוגשת התנגדות לצוואה. יפעת עורכת צוואות ומעניקה ללקוחותיה את הייעוץ המשפטי הנכון והמתאים עבורם לתכנון ההורשה, באופן שרצונו של המוריש אכן יתקיים. "צוואות לא עורכים רק אנשים בסוף דרכם, מגיעים אלינו גם אנשים צעירים שצברו נכסים, או כאלה שנמצאים בפרק ב', ורוצים לערוך צוואה מסודרת בה יביעו את רצונם לגבי האופן שבו יחולק רכושם לאחר לכתם" משתפת עו"ד בנג'אן.

עו"ד ומגשרת יפעת בנג'אן (צילום: אבי נועם)

עו"ד ומגשרת יפעת בנג'אן (צילום: אבי נועם)

המשרד חרט על דגלו להעניק ייצוג משפטי מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך עד לסיום התיק במקצועיות, סבלנות והקשבה ובזמינות מירבית. כמו כן משרד עורכי דין וגישור יפעת בנג'אן, מציע ללקוחותיו טיפול מקצועי, רגיש ואישי תוך ליווי לאורך כל התהליך עד לכתיבת צוואה מתאימה, שתמנע בעתיד אי בהירות או סכסוכים בין בני המשפחה.

בנוסף, עו"ד בנג'אן מוסמכת לערוך מסמך "ייפוי כוח מתמשך", באמצעותו יכול כל אדם כשיר לקבוע מי יוכל לפעול במקומו בענייניו הכספיים והבריאותיים כאשר חלילה, יום אחד הוא לא יוכל לפעול בעצמו, כתוצאה ממחלה או מתאונה, המסמך מתייחס גם למתן הוראות הקשורות לרווחתו הכלכלית של האדם וגם לרווחתו האישית. מסמך זה יכול לערוך רק עורך דין שעבר הכשרה מיוחדת. מסמך נוסף שעו"ד בנג'אן עורכת הוא "מסמך הבעת רצון" שמאפשר להורים להביע את רצונם כיצד הם מעוניינים שילדיהם יטופלו במקרה בו חלילה לא יוכלו לטפל בילדיהם בעצמם, מפאת מחלה או תאונה. במסמך זה יכולים ההורים, בעת שהם כשירים ובריאים, לציין מי היו רוצים שיקבל את האפוטרופסות על ילדיהם בעת כזו. מסמך כזה יכול לסייע לשמור על שגרת החיים של הקטינים, עריכת מסמך "הבעת רצון" חשובה על מנת למנוע סכסוכי משפחה קשים שיתכן ויתעוררו בעת קשה כזו.

יפעת מציינת כי בית המשפט אינו מחוייב לקבל את רצון ההורים כפי שהובע במסמך הבעת הרצון, אך הדברים יישקלו על ידי בית המשפט בכובד ראש וטובת הקטינים תיבחן לאורם. במרבית המקרים בית המשפט יכבד את רצון ההורים כפי שהובע במסמך.

שני תורג'מן רוזנבלט (צילום: אבי נועם)

שני תורג'מן רוזנבלט (צילום: אבי נועם)

משרד עורכי דין וגישור יפעת בנג'אן

טלפון: 050-8823669‏

מייל: [email protected]

פייסבוק: יפעת בנג'אן עו"ד ומגשרת

 

 

 


עו"ד גלעד בן עמי, עו"ד ונוטריון, בורר ומגשר מוסמך

כתבת צוואות נוטריוניות והגשת התנגדויות לצוואות וירושות בירושלים

"אדם כותב צוואה במטרה לאפשר יציבות ולמנוע מצב של סכסוך או נתק משפחתי אחרי מותו, השאיפה שלו היא שהיקרים לו יחיו באחדות משפחתית ובאחווה גם לאחר לכתו. לכן צוואה צריכה להיות ברורה ומפורטת. במידה ויש חלוקות לא שוויוניות במסגרת הצוואה, חשוב להסביר את סיבת החלוקה הבלתי שוויונית. שכן, ביום בו תיפתח צוואתו לא יוכל  המנוח/המצווה לעלות מקברו, להעיד בביהמ"ש ולהסביר את הסיבות שהיו בבסיס החלטתו או להבהיר את האמור בה. וזה בין השאר תפקידו של עו"ד שעורך צוואה. לצוואה שכתובה בשפה לא ברורה ומדויקת ולצוואה שנפלו פגמים בעריכתה וכן לצוואות שנערכו תוך "השפעה בלתי הוגנת", מוגשות חדשות לבקרים התנגדויות, אבל המנוח כבר איננו ולא יכול להסביר מה עשה ומדוע ולא יכול לדייק או לשנות מאום", אומר גלעד בן עמי, עו"ד ונוטריון משנת 1999, בורר ומגשר מוסמך ויו"ר המרכז הישראלי לבוררות וגישור באמצעות פוליגרף, מרצה למשפטים במכון מגיד ללימודי המשך מיסודה של האוניברסיטה העברית בירושלים, מרצה ומומחה בתחום הצוואות והירושות ומתמחה בדיני משפחה, מכהן כמ"מ יו"ר ועדת צוואות, ירושות ועזבונות בלשכת עורכי הדין.

עו"ד גלעד בן עמי (צילום: מל בריקמן)

עו"ד גלעד בן עמי (צילום: מל בריקמן)

עם ניסיון בניהול אלפי תיקים ולמעלה מ-20 שנה בתחום, עסק עו"ד בן עמי בהתנגדויות רבות לצוואות מורכבות, ולדבריו צוואות לא ברורות, צוואות שנערכו תוך השפעה בלתי הוגנת וכפועל יוצא הגשת התנגדויות לצוואות, יוצרות חדשות לבקרים במשברים משפחתיים עמוקים וגורמים לנתק משפחתי, שהמצווה ודאי שלא היה מעוניין בו, במסגרתו הופכים אחים לזרים.

"כדי למנוע מצב של נתק בתוך המשפחה על בסיס אופי ואופן חלוקת העיזבון, הצעתי לא פעם לכלל היורשים להגיע יחד להבנה והסכם חלוקה במסגרת הסכם בין יורשים, כמעוגן בסעיף 110 לחוק הירושה, אבל למרבה הצער מעטים בוחרים ללכת בדרך זו", הוא אומר.

התנגדויות לצוואה נעשות ע"פ רוב כאשר אחד היורשים ע"פ דין או אחד היורשים בצוואה, סובר שהצוואה נעשתה תוך השפעה בלתי הוגנת או שהמצווה לא היה כשיר לצוות. ההתנגדות מוגשת לרשם לירושה ומועברת לדיון בית משפט לענייני משפחה, שם לאחר ניהול התיק השופט פוסל או מאשר את הצוואה.

במקרה שכזה המתנגד לצוואה מגיש התנגדות לבית משפט בניסיון לבטל את הצוואה, אם יצליח לבטל אותה – הצוואה המוקדמת יותר תתפוס. ובאין צוואה קודמת – אזי תחולק הירושה עפ"י דין. קרי, בן הזוג יקבל חצי מהעיזבון והחצי הנוסף מתחלק בחלקים שווים בין ילדי המנוח, (באין בן זוג כל העיזבון מתחלק כל העיזבון בין ילדי המנוח בחלקים שווים).

"חוק הירושה בישראל מכיר בארבעה סוגי צוואות: צוואה בכתב יד, צוואה בפני עדים, צוואה בפני רשות (בימ"ש, בי"ד או נוטריון) וצוואה בעל פה (שכיב מרע), "מסביר עו"ד בן עמי, "צוואה בפני רשות – צוואה נוטריונית – מחייבת תנאים רבים במסגרת עריכתה שהופכים את הצוואה לחזקה באופן משמעותי מיתר האפשרויות לצוות. לכן כבעל ניסיון עשיר בתחום אני ממליץ לערוך את הצוואה בידי עו"ד המתמחה בתחום שיפעל להקפיד ולפעול בהתאם לכל הוראות חוק הירושה, ולאשרה ע"י נוטריון, באופן שצוואתו של המצווה לאחר אריכות ימים ושנים תתקבל ותמנע מחלוקות ומלחמות".

במשרד עוה"ד והנוטריון גלעד בן עמי, ניתנת הדעת למכלול צרכיו של המצווה ומלבד צוואה הנוגעת לאופן ואופי חלוקת רכושו, ניתנת הדעת גם לגופו ובריאותו, אופן ואופי הטיפולים הרפואיים שיהיה מעוניין לקבל, במידה ולא יעלה ביכולתו להביע את דעתו. "כאשר אדם מגיע לערוך צוואה במשרד מוצע לו במקביל למלא את התוספת הראשונה לחוק חולה הנוטה למות בסיוע רופא המשפחה שלו  ולהפקידה במשרד הבריאות. במסגרת זו, אדם קובע בעצמו  אלו טיפולים רפואיים יעבור במידה ולא יהיה כשיר להביע את דעתו באותו המועד. כ"כ נשקלת גם האפשרות לעריכת ייפוי כוח מתמשך. המלצתי היא לערוך צוואה בכל אחד מצמתי חיים, לאחר נישואים, לאחר גירושין, לאחר לידת ילד ובמסגרת  מערכת יחסים של ידועים בציבור".

ניהול התיקים במשרד עו"ד ונוטריון גלעד בן עמי מתבצע תוך שמירה על דיסקרטיות מוחלטת, בליווי מקצועי של מומחים מתחומים שונים במידת הנדרש והכל לצורך מקסום אפשרויות הלקוח ולקבלת התוצאה הטובה ביותר עבורו.

טלפון: 02-5002599

כתובת: הלל 18, ירושלים

מייל: [email protected]

אתר: www.mynotary.co.il

פייסבוק: גלעד בן עמי – משרד עורכי דין ונוטריון

לכרטיס ביקור דיגיטלי – עו"ד גלעד בן עמי


משרד עו"ד ג. מאק

כאחד מהמשרדים הוותיקים בירושלים עוסק משרד עו"ד ג. מאק בתחומי משפט מגוונים כגון: צוואת וירושות, ליטיגציה, משפחה, מקרקעין, הגנת הדייר, רשלנות רפואית והתחום האזרחי בכלל. את המשרד הקים בשנת 1956 עורך הדין והשופט עמנואל מאק ז"ל מוותיקי עורכי הדין בירושלים. בשנת 1968 הצטרף לצוות בנו עורך הדין גרשון מאק וכיום הוא הבעלים של המשרד. גם הדור השלישי הצטרף לעולם המשפטים: ביתו עו"ד שירה מאק – ריזמוביץ' שמזה עשרים שנה עוסקת בתחום הרשלנות הרפואית, ובנו עו"ד אביעד מאק שעיסוקו העיקרי ניהול חברות נדל"ן, מקרקעין וכן דיני משפחה וירושה. במשרד שני עורכי דין נוספים – עו"ד אליעזר ריזה ועו"ד מנחם זיידה הפועל בעיר ביתר ומתמחה במתן שירות למגזר החרדי ובהוצל"פ.

משרד עו"ד גרשון מאק (צילום: אבי נועם)

משרד עו"ד גרשון מאק (צילום: אבי נועם)

"אופי המשרד שלנו הוא כאמור משפחתי וגם לקוחותינו הנם לרוב דור שני או שלישי המגיעים לקבל מאתנו ייעוץ ושירות מזה שנים. הניסיון והמקצועיות מעניקים לנו מבט רחב ומקורי על תיקים מורכבים המגיעים לפתחינו ובזה ייחודנו", מספר עו"ד גרשון מאק.

תחום צוואות, ירושות ויפויי כח מתמשך הינו תחום שרובנו נצטרך להתעסק בו במקודם או במאוחר. "כתיבת צוואה מסודרת יכולה להקל עלינו ועל ילדינו" מספר עו"ד מאק. "צוואה נראית מסמך פשוט אולם במקרים רבים מתעוררות שאלות שצוואה שנערכה באופן מקצועי היתה מונעת אותן. אנו נתקלים במקרים בהם צוואות נפסלות בשל כתב יד לא ברור, חוסר בתאריך או בחתימה, חתימת עדים שאינם כשירים או סתם ניסוח קלוקל. באופן כללי החוק קובע כי כאשר אחד מבני הזוג נפטר כספי הירושה מתחלקים בין ההורה שנשאר לבין הילדים. הגיעו אלינו מקרים בהם ילדים דרשו מהוריהם לפנות דירה שזכו בה לפי חוק או ילדים קטינים שעניינם דורש אישור של בית המשפט ועד אז יוצרים שיתוק במימוש העיזבון. לפיכך, אני מציע בחום לערוך צוואה מסודרת ומקצועית המנוסחת בצורה ברורה והמונעת בעתיד את הקשיים העלולים לבוא".

מהו "ייפוי כח מתמשך" שעליו כולם מדברים?

"זהו יפוי כח מסוג חדש המאפשר לחסוך מינוי אפוטרופוס במקרה ומי מההורים הופך חלילה להיות לא כשיר. קיומו של מסמך כזה מונע טרחה רבה ועגמת נפש מהילדים ומהמקורבים. אציין כי לא כל עורך דין מוסמך לבצעו. שני עורכי דין במשרדנו קיבלו הסמכה מיוחדת ממשרד המשפטים לערוך יפויי כח מתמשך והשירות ניתן בתנאים מצוינים ובמסירות רבה. אדגיש כי אנו מלווים את המשפחה גם לאחר שיפוי הכח המתמשך נכנס לתוקף. רבים מהפונים מבצעים באותה ההזדמנות גם צוואה ו-"יפוי כח רפואי" ובכך מבטיחים את עתידם ועתיד ילדיהם באופן מושלם".

 יש לך דוגמה למקרה מיוחד בנושא צוואות וירושות?

"ניהלנו תיק מעניין של אישה בת 95 שעברה אירוע מוחי ואושפזה במוסד סיעודי. לאחר כמה חודשים היא התחילה לחזור לעצמה. אחד הילדים לקח את האם לעורך דין לצורך כתיבת צוואה. למרבה הצער בצוואה שהוכנה היו הרבה מאוד בעיות. לבד מכך שהיתה העדפה ברורה לאותו הבן, הצוואה היתה ארוכה ומליצית עם ביטויים בארמית ובעברית שהאם כלל לא הבינה!! זמן קצר אחרי כתיבת הצוואה היא הלכה לעולמה והבן פנה אלינו בבקשה לטפל בצוואה אל מול בני משפחה אחרים שהתנגדו לה. בסופו של דבר וכנגד כל הסיכויים השופט קיבל את עמדתנו והאמין שזה היה רצונה האמיתי של האישה וכי היו לה סיבות טובות להעדיף את הלקוח שלנו. אין ספק כי צוואה נכונה היתה מונעת סיכונים והוצאות כספיות".

טלפון: 02-6244404

לאתר: https://law-mack.business.site/


עו"ד גיתית נחליאל

עו"ד גיתית נחליאל עוסקת בדיני משפחה כבר משנת 1999. היא החלה את דרכה עוד לפני כן, כטוענת רבנית בבתי הדין הרבניים ומשם המשיכה ללימודי משפטים. כטוענת רבנית ועורכת דין מייצגת עו"ד נחליאל נשים וגברים הן בבית הדין הרבני והן בבית המשפט לענייני משפחה בשלל הנושאים שקשורים למשפחה – גירושין, משמורת, חלוקת רכוש, מזונות, צוואות, ירושות ועוד. בנוסף היא עורכת הסכמי קדם נישואים, וכן צוואות.

עו"ד גיתית נחליאל (צילום: שעיה רוטברג)

עו"ד גיתית נחליאל (צילום: שעיה רוטברג)

"לאחרונה, עם פרוץ הקורונה", היא מספרת, "התרבו הפניות למשרדנו בבקשה לערוך צוואות. אנשים, בעיקר בגילאים מתקדמים אך לא רק, חוו תחושות של מגיפה ושל אסון מתקרב, ורצו להסדיר את ענייני הירושה שלהם בזמן", מוסיפה עו"ד גיתית נחליאל: "חבל כמובן, שאנשים נזכרים לכתוב צוואות רק בזמני משבר. אני דווקא ממליצה לכתוב צוואות בזמנים רגועים, כשהמחשבה צלולה ורגועה, וכשיש מספיק זמן לשקול את האפשרויות השונות ולחשוב על כל פרט בצוואה"

עו"ד גיתית נחליאל מספרת, שכאשר לא מסדרים כראוי את ענייני הירושה, או שכותבים צוואה בצורה רשלנית, עלולים לפרוץ מאבקים מרים בין היורשים. "מאבקים כאלה הם מרים, ממושכים, ומפרקים משפחות", היא מציינת, "ולרוב ניסוח מקצועי וברור של הצוואה יכול לחסוך אותם". היא מספרת שלאחרונה ייצגה בבית משפט אדם, שחבר מבוגר שלו, בו טיפל במסירות שנים רבות – הוריש לו את כל רכושו. אותו חבר מנוח כתב את הצוואה בעצמו, ללא ייעוץ, ועל כן נפלו בה פגמים, מה שאפשר לקרובי משפחתו של המנוח לפנות לבית משפט ולנסות לבטל את הצוואה. הם נכשלו בכך, אמנם, אך ניסוח מקצועי וראוי של הצוואה היה מונע את המאבק המשפטי המיותר.

"הסדירו את ענייני הירושה מראש, בזמן, בצורה שקולה ותוך ייעוץ משפטי. כך תחסכו הרבה טרחה, עוגמת נפש ומאבקים ליורשים שלכם, מסכמת עו"ד נחליאל.

טלפון: 02-6246058

כתובת: עמק רפאים 24 ירושלים

אתר:


 

ארינה גיינר – משרד עורכי דין וגישור

משרד עורכי דין ארינה גיינר מוכר כמוביל בתחום דיני המשפחה עם ניסיון עשיר וידע מקצועי רב. עורכת דין גיינר הינה בעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ומכהנת כיו"ר וועדת צוואות וירושות וועדת בתי הדין הרבניים של לשכת עורכי הדין בישראל, במחוז ירושלים. המשרד מתמחה בייצוג בהליכים השונים בבית המשפט לענייני משפחה, בתי הדין הרבניים לרבות בענייני צוואות וירושות, ענייני אישות, מזונות ומשמורת, עריכת הסכמי טרום נישואין והסכמי ממון, ייצוג הורים בהליכי נוער ותיקי אימוץ.

ארינה גיינר, משרד עורכי דין וגישור (צילום: קרן נוטלס)

ארינה גיינר, משרד עורכי דין וגישור (צילום: קרן נוטלס)

עו"ד גיינר היא מגשרת מוסמכת שהצדדים הפונים אליה עם רצון לסיים את הקשר ביניהם בדרכי שלום, ולרוב יוצאים מהמשרד עם הסכם גירושין בשיתוף פעולה. בנוסף היא מוסמכת לערוך ולחתום על יפוי כח מתמשך ע"פ חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות המאפשר למייפה הכח לקבוע מראש את גורלו למקרה שיאבד את כשרותו המשפטי.

בזכות היכולות המשפטיות הגבוהות והקשרים שנרכשו הודות לעמל רב במשך שנים עם כל הגורמים הרלוונטיים, לקוחות המשרד זוכים לתוצאות הטובות ביותר עבורם. המשרד מעניק את שרותיו תוך יחס אישי לכל לקוח וזמינות מרבית ברוב שעות היממה. הלקוחות הרבים של המשרד יעידו שהם זוכים לאוזן קשבת, מקבלים ייעוץ וייצוג משפטי ברמה הגבוהה ביותר וחשים ביטחון ואמון מוחלטים בעורכת הדין גיינר.

עו"ד גיינר ממליצה ללקוחות המשרד לערות צוואות על מנת להבטיח למצווה שרצונו ימולא לאחר פטירתו. "עריכת צוואה בוודאי מקטינה את הסיכון למחלוקת בין יורשים, מקטינה את ההליכים הביורוקרטיים ומקצרת את הזמן של קבלת הירושה בידי היורשים לאחר פטירתו של המוריש", היא מסבירה. עניין נוסף שעו"ד גיינר ממליצה לקחת בחשבון הוא הצורך בעריכת צוואה בעת עריכת הסכם ממון אשר פג תוקפו עם פטירת האדם: "לאחר מות האדם ובהעדר הצוואה יחול חוק הירושה שלרוב מבטל את רצון וכוונת הצדדים שערכו הסכם ממון. ומכאן חשיבות הנוספת  לעריכת צוואה".

"יש מקרים נוספים עליהן יש לתת את הדעת מראש", מציינת עו"ד גיינר, "זוג גרוש אשר להם ילד משותף, קטין, עם מות אחד ההורים הופך ההורה הנותר בחיים כנאמן על רכוש הקטין בהיותו האפוטרופוס הטבעי שלו על פי החוק. מקרה נוסף שבו מומלץ לצדדים לערוך צוואה הוא עם כניסתם להליך הגירושין על מנת למנוע מצב שבו אחד הצדדים נפטר והצד האחר, שאיתו נמצא בהליך גירושין הופך להיות היורש על פי הדין".

עם הגעתכם למשרד עורכי דין אירנה גיינר תמצאו את עצמכם בידיים בטוחות, אמינות ומקצועיות.

ארינה גיינר משרד עורכי דין

כתובת: רחוב המלך ג'ורג' 31 ירושלים

נייד: 052-6114935

מייל: [email protected]

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר