אופיר קוסמטיקס (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אופיר קוסמטיקס (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אופיר קוסמטיקס: כתובת אחת בירושלים לקוסמטיקה פרא-רפואית

אילנה לוזון, בעלת חברת "אופיר קוסמטיקס", מארחת את לקוחותיה בקליניקה מרשימה בפסגת זאב בירושלים. כקוסמטיקאית פרא-רפואית היא מעניקה טיפול ייחודי ואיכותי במוצרים היעילים ביותר ובהתאמה לכל בעיית עור

פורסם בתאריך: 25.9.20 09:22

השיחות עם אילנה לוזון הקוסמטיקאית תמיד קולחות, נעימות ומלאות באדיבות. אי אפשר לטעות בזה. אילנה, היא אישה חמה מאוד, דייקנית וזמן אצלה הוא דבר קדוש. היא מכבדת ונותנת את כל כולה ללקוחותיה ומעניקה הרגשה של הרבה מעבר ליחסי נותן שירות-לקוח. היא לא עוד קוסמטיקאית – למעשה מעבר למקצועיותה, החיבור והקליק של לקוח שיגיע לאילנה הוא מידי והתחושה שיקבל בהתאם. הרגשה של בית.

אילנה לוזון, אופיר קוסמטיקס (צילום: פוטו אריאל -פסגת זאב)

אילנה לוזון, אופיר קוסמטיקס (צילום: פוטו אריאל -פסגת זאב)

היא יכולה לדבר על הכל. אישה מעניינת, שהדבר הכי מסקרן בה זה לשמוע את דעותיה השנונות. יש בה משהו מהפנט, שתמיד רוצה לקבל ממנה עוד ואפשר להגיד שהדיל שלה שווה לגמרי. גם אשת מקצוע שתטפל בלקוחותיה במיטב הידע והניסיון שצברה במרוצות השנים וגם חברה שתפטפט בכיף ובשמחה ותעביר את הזמן בנעימים, סוג של פסיכולוגית. שווה לכל כיס ונפש.

אילנה לוזון היא בעליה של חברת אופיר קוסמטיקס, שקרויה של שמה של בתה אופיר שנולדה לפני 23 שנה, באותה תקופה פתחה את העסק ולא במקרה. "עם לידתה של בתי החלטתי לבצע תפנית בחיי", מספרת אילנה בהתרגשות ומגוללת בפנינו את סיפור חיה המקצועיים, "עבדתי במשטרה במשך עשר שנים במחלקת חקירות והחלטתי לפרוש. משם עברתי לבית משפט המחוזי שם עבדתי במשך 12 שנים נוספות. הספקתי לעבוד גם בקול ישראל ועבדתי עם עורכי חדשות וכתבים".

למה עשית הסבת מקצוע?

"האמת שתמיד רציתי לעסוק בתחום היופי, אבל עבדתי כשכירה במקומות מסודרים, יש בזה נוחות והתרגלתי לכך. במקביל, תמיד היה לי את החלום לפתוח עסק משלי והלידה של בתי זירזה את ההחלטה להפוך את החלום למציאות".

אופיר קוסמטיקס (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אופיר קוסמטיקס (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

למה דווקא קוסמטיקאית?

"היה לי חיבור מיידי לתחום ותחושה טובה, זה בא לי בקלות. הרגשתי שאני טובה במקצוע ועושה טוב לאנשים. אני הכי אוהבת אנשים, לשוחח איתם, לדבר על דברים ואני כל כך מאושרת ומלאת סיפוק כשהם יוצאים ממני מרוצים עם חיוך על הפנים".

ספרי קצת על היחסים עם הלקוחות שלך.

"אני והלקוחות שרובן נשים, אבל חשוב לציין שלא רק, יש  גם גברים שמגיעים – פשוט הופכים למשפחה או חברות טובה וקרובה. זה עושה לי טוב על הלב לתת ולראות אותם מאושרים. הכסף פה הוא לא העיקר מבחינתי, לפעמים הם שוכחים ויוצאים מבלי לשלם, נזכרים במדרגות ואז עושים סיבוב, אבל אני לא אגיד כלום. אני עוסקת במקצוע הזה מתוך אהבה גדולה ואני חושבת שהלקוחות מרגישות את זה ולכן חוזרות אליי".

"אני מודה שאני פרפקציוניסטית. רוצה שהכל יהיה מושלם. אם יש מישהי שהיא לא כזאת, היא לא יכולה להצליח במקצוע. זה תחום של דייקנות, מקצועיות ואנשים רוצים תוצאות טובות ורק כשאתה מחפש את הכי טוב, זה מצליח".

אילנה לוזון, אופיר קוסמטיקס (צילום: פוטו אריאל -פסגת זאב)

אילנה לוזון, אופיר קוסמטיקס (צילום: פוטו אריאל -פסגת זאב)

אילנה לוזון בשונה מקוסמטיקאית רגילה, היא קוסמטיקאית פרא-רפואית. והיא מסבירה: "פרא-רפואי בתחום הקוסמטיקה זו עבודה עם חומרים פעילים, חומצות חודרות עור, הילואירוניות. לא כל קוסמטיקאית יכולה לעבוד עם חומרים כאלה. צריך לעבור הכשרה מיוחדת, התמחות ולימודי תעודה", מציינת אילנה בעלת תעודה P.M.E, אותה קיבלה כשסיימה את לימודיה בבית הספר לקוסמטיקה גבוהה אצל חוה זיגנבוים, בעלת שם ידוע בתחום. "אני משתמשת בחומרים איכותיים מבית חוה זיגנבוים הנחשבת, אלה חומרים יעילים לעור מתבגר, לקמטים, לפצעי אקנה ועוד".

אופיר קוסמטיקס (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אופיר קוסמטיקס (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בחברת אופיר קוסמטיקס, תוכלו למצוא כתובת אחת, בה תוכלו למצוא מבחר של טיפולים קוסמטיים מתקדמים, המשלבים באופן הנכון בין מקצועיות לצרכים השונים של הלקוחות. זה מקום שבו קוסמטיקה ורפואה נפגשים. מקום שמציע את המרחב המתאים, את הפתרונות הקוסמטיים השונים ובעיקר גם את המענה הרפואי הנדרש, בהתאם למצב עור הפנים שלכם ולצרכים השונים.

בקליניקה ניתן לקבל שירותים כגון: טיפולי פנים לכל סוגי העור, בנית ציפורניים בתבניות פולי ג'ל ואקריל, עיצוב גבות, מניקור, לק ג'ל, פדיקור רפואי וקלאסי, איפור קבוע בשיטת המיקרובליינדיג, תיחום שפתיים ואייליינר וגם מכירת מוצרי קוסמטיקה מחברת ביופור.

אילנה, מהו איפור קבוע בשיטת המיקרובליינדינג?

"מדובר בשיטה חדשה יחסית ומתקדמת שהיא נקראת גם שיטת השערה לעיצוב גבות דלילות או דקיקות. לא מדובר בשיטה עמוקה של סגנון קעקוע, אלא בציור של שיערה שערה באופן שהמראה שמתקבל הוא טבעי מאוד, כיוון שהגבות מעניקות מסגרת לפנים וחשוב שיהיו משורטטות ומתאימות למבנה של כל אחת".

אילנה מסכמת:" הכי חשוב לי שאנשים ירגישו בנוח ויצאו מרוצים כשהם מגיעים אליי לטיפולים. אני מעניקה יחסי אישי לכל מטופל ומטופלת וזו לא קלישאה. אני משיגה עבור הלקוחות תוצאות מדהימות ובזמן קצר ומארחת אותם בקליניקה הנעימה שלי בפסגת זאב. כולם יותר ממוזמנים ליהנות מהחוויה ומהתוצאות המדהימות".

אופיר קוסמטיקס

כתובת: אליהו מרידור 57/1, פסגת זאב, ירושלים 

טלפון: 0502864524
מייל: 
[email protected]

שעות הפעילות: 

א' – ה': 10:00 – 19:00

ו' וערבי חג: 09:00 – 14:00

לאתר: www.ofir-cosmetics.co.il

לפייסבוק: אופיר קוסמטיק – מכון יופי בהנהלת אילנה

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר