בית ספר ייחודי ללימוד מקצועות הציפורניים כמו בחו"ל (צילום: פרטי)
בית ספר ייחודי ללימוד מקצועות הציפורניים כמו בחו"ל (צילום: פרטי)

יצאנו לברר איזה שיטות קיימות לבניית ציפורניים: את השיטה הזו אתם לא רוצים לפספס

השיטה הפופולרית בחו"ל היא בניית ציפורניים על תבנית דקה מאוד בבנייה קשתית, שמתקנת ציפורניים עקומות או נשריות. כשיצאנו לראות מה קורה בישראל גילינו בית ספר ייחודי ללימוד מקצועות הציפורניים בירושלים, בשיטה ייחודית ומהפכנית לבנייה טבעית ומהממת של ציפורניים ארוכות ודקות, עם תוצאות יותר טובות מחו"ל. היכן קורה כל הקסם? בבית הספר של מרגריטה לוין

פורסם בתאריך: 3.3.21 20:51

טיפוח הציפורניים הוא עולם שמאז ומתמיד סיקרן נשים רבות מכל העולם. עם השנים התחום הולך וצובר תאוצה, ויחד עם המודעות נוצרות טכניקות חדשות ושיטות מיוחדות לבנייה של ציפורניים. השיטה הפופולרית בחו"ל היא בניית ציפורניים על תבנית דקה מאוד – בנייה קשתית, שלמעשה מתקנת את המבנה הטבעי של הציפורן – נשריות, צמיחה עקומה וכו'. יצאנו לראות מה קורה בארצנו הקטנטונת, והאמת, מצבנו לא מזהיר – השיטה הרווחת מתבססת על בניית ציפורניים ישנה, אשר יוצרת את הציפורן המלאכותית על הפגמים הקיימים ולא מתקנת אותם. השיטה עושה שימוש בכל מיני חומרים כמו אקריל, ג'ל או לק ג'ל, שעם הצמיחה הטבעית יוצרים מראה של ציפורניים גסות ועבות.

כמעט התייאשנו מחוסר העבודות העדכניות, עד שמצאנו את האור בקצה המנהרה – בית ספר ייחודי ללימוד מקצועות הציפורניים אשר מלמד שיטה ייחודית ומהפכנית לבנייה טבעית ומהממת של ציפורניים ארוכות ודקות, עם תוצאות יותר טובות מחו"ל. בבית הספר יקבלו העוסקות בתחום הציפורניים הזדמנות ללמוד את השיטה, כדי שיוכלו למלא את היומן שלהן בלקוחות חדשות ומרוצות. היכן קורה כל הקסם? בבית הספר של מרגריטה לוין.

בנייה טבעית ומהממת של ציפורניים ארוכות ודקות (צילום: פרטי)

בנייה טבעית ומהממת של ציפורניים ארוכות ודקות (צילום: פרטי)

להביא את חו"ל לארץמרגריטה הגיעה בכלל מעולם הטכנולוגיה, ואת דרכה בתחום הציפורניים היא החלה בלימודים בסיסיים מעמיקים – למדה בנייה טבעית ובנייה קשתית בחו"ל. אך כשמרגריטה הגיעה לישראל היא הבינה שהבניה הקשתית לא משתלבת בשוק. "בישראל עובדים בשיטה ישנה, שמבוססת על כך שבניית ציפורניים היא חיזוק של הציפורן", מסבירה מרגריטה, "בחו"ל הבנייה הקשתית היא חזקה ומתקנת את הליקויים הטבעיים של הציפורן, אבל בגלל הצמיחה הטבעית תוך חודשיים היופי של הבנייה נעלם והדרך היחידה לשקם אותה היא להחליף את הבנייה לגמרי מחדש. בארץ, הלקוחה הישראלית עם 4-5 ילדים בבית, והיא לא יכולה לשבת 3-4 שעות כל חודשיים, להחלפת בנייה, לצד העלויות היקרות יותר".

מרגריטה לא ישבה בידיים שלובות, ובשילוב הידע המקצועי שלה מעולם הטכנולוגיה ועולם הקוסמטיקה היא הצליחה לפתח שיטה חדשנית ויוצאת דופן – בתהליך של מילוי רגיל היא שומרת ומחזיקה מראה מושלם של קשתית, ללא הצורך לבצע בנייה חדשה מאפס.

בית ספר ייחודי ללימוד מקצועות הציפורניים כמו בחו"ל (צילום: פרטי)

בית ספר ייחודי ללימוד מקצועות הציפורניים כמו בחו"ל (צילום: פרטי)

מפיצה את הבשורה

יחד עם עבודה קשה, אמונה עצמית והמון מוטיבציה, לאט לאט הצליחה מרגריטה להפיץ את השיטה החדשה ולהכניס אותה לשוק. שמה של מרגריטה הולך לפניה, ועבודותיה מוכרות בקרב נשים רבות מכל תפוצות הארץ. למרות שבכל יום היא מקבלת כמות בקשות לקבוע תור של לקוחות חדשות, לוח הזמנים שלה עמוס ומלא, והיא לא מוסיפה לקוחות חדשות. מפה לאוזן, בונות ציפורניים מכל הארץ החלו לבקש ממנה לגלות להן איך היא עושה את זה, וביקשו ממנה לשתף את הטכניקה המדהימה וכך נולד בי"ס לציפורניים ברמה אחרת לגמרי מכל מה שנראה כאן בארץ.

מרגריטה לוין ביה"ס לבניית ציפורניים בירושלים (צילום: פרטי)

מרגריטה לוין ביה"ס לבניית ציפורניים בירושלים (צילום: פרטי)

בית ספר ברמה בינלאומית

הקורסים המוצעים בבית הספר שלה משתנים בהתאם למספר שעות הלימוד, בטווח שבין 16 ל-40 שעות. כמו כן, הקורסים מסודרים לפי רמות – מתחילות, מקצועיות, ונוגעים בלימוד ובהכרה של כל החומרים המקצועיים – בין אם מדובר באקריל , ג'ל וכו'. "לא תכננתי לפתוח בית ספר, אבל יותר ויותר קולגות למקצוע ביקשו ממני להראות ודרשו הסברים", אומרת מרגריטה, "משם פיתחתי את זה לקורס מקיף בו אני מלמדת את השיטה כמו שאף אחת לא מלמדת. השיטה מאד ברורה – במהלך מילוי רגיל של שעה וחצי, אני מצליחה לתקן את כל הנזקים של הצמיחה הטבעית, וזה נראה בדיוק כמו עבודות מחו"ל – ציפורניים יפות, נוחות ודקות".

 

מרגריטה לוין – ביה"ס לבניית ציפורניים בירושלים

טלפון: 054-4537712

כתובת: שמחה הולצברג 26, ירושלים

פייסבוק: https://m.facebook.com/margarita.levin.7

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר