קרדיט תמונה: pixabay
קרדיט תמונה: pixabay

קבוצת עצי חזון מציגה: בניית פרגולות עץ במחירים אטרקטיביים

פרגולה מהווה פתרון הצללה מאוד פופולארי בישראל, מאחר והיא מאפשרת לנצל את הגינה, הגג או המרפסת בכל חודשי השנה, למרות ימי הקיץ הרבים והשמש הקופחת כל הזמן. בימינו ניתן לבנות פרגולת עץ במחירים אטרקטיביים דרך קבוצת עצי חזון. מהי פרגולת עץ, כמה עולה פרגולה שכזאת ומדוע כדאי גם לכם להעדיפה על פני פרגולה שעשויה מחומרים אחרים? להלן כל התשובות

פורסם בתאריך: 22.6.21 10:12

פרגולה מהווה פתרון הצללה מאוד פופולארי בישראל, מאחר והיא מאפשרת לנצל את הגינה, הגג או המרפסת בכל חודשי השנה, למרות ימי הקיץ הרבים והשמש הקופחת כל הזמן. סוג הפרגולה המבוקש ביותר בישראל הוא פרגולת עץ ואם בעבר הדבר היה כרוך במחירים גבוהים מאוד שלא היו אפשריים לכל אחד, הרי שבימינו ניתן לבנות פרגולת עץ במחירים אטרקטיביים דרך קבוצת עצי חזון. מהי פרגולת עץ, כמה עולה פרגולה שכזאת ומדוע כדאי גם לכם להעדיפה על פני פרגולה שעשויה מחומרים אחרים? להלן כל התשובות.

מדוע כדאי לכם להתקין פרגולת עץ בביתכם?

פרגולות עץ הן המבוקשות ביותר ואין זה פלא. אומנם לאורך שנים רבות הן היו ברירת המחדל היחידה, אך גם בימינו כשישנם סוגי פרגולות נוספים (אלומיניום, למשל), הן עדיין נחשבות לבחירה המועדפת של מרבית האנשים, בעיקר בשל המראה הנהדר שלהן שלא ניתן להשיג עם שום חומר אחר. המראה הינו כפרי, משפחתי וחמים, כזה שמשתלב היטב עם הסביבה הטבעית בגינה, בגג או במרפסת, עם כל הצמחייה שמסביב. מעבר לזאת, יתרונות של פרגולות מעץ מתבטאים גם באפשרות להתקנת גג רעפים על הפרגולה, מה שמספק יכולות בידוד יותר טובות וקירוי מלא גם מפני טיפות הגשם בתקופת החורף ושומר על הפרגולה עצמה. הרעפים אף משדרגים את מראה הפרגולה.

אילו סוגים של פרגולות עץ קיימים?

ניתן למצוא מספר סוגים של פרגולות עץ כאשר ההבדלים מתבטאים בפרמטרים הבאים:

  • שיטת ההתקנה – ישנן פרגולות עץ שמעוגנות לחלוטין לפני הקרקע (קרויות גם פרגולות עצמאיות), אחרות שאינן נוגעות כלל בקרקע (תלויות או מרחפות) ופרגולות צמודות קיר שמשלבות בין השתיים.
  • סוג העץ – ניתן להשתמש בסוגים שונים של עץ על מנת לבנות פרגולה. סוג העץ קובע כיצד תיראה הפרגולה כאשר סוגי העצים הנפוצים הם אורן, איפאה, טיק, דובדבן ואלון.
  • מספר השכבות – את הפרגולה ניתן לבנות מקורות של שכבה אחת של עץ גושני או מקורות של עץ תלת שכבתי. אלו השניות מאפשרות ליישם קווי עיצוב מינימליסטיים יותר בפרגולה אך נחשבות ליקרות יותר מפאת המחיר של חומרי הגלם.
  • פרגולות רעפים – כאמור, השימוש ברעפים (חרס, שינגלס אמריקאי, פלדה) מעניק לפרגולה יכולות הצללה הרבה יותר גבוהות ועמידות רבת שנים, כמו גם מראה כפרי מבוקש שעשוי להתחבר עם הרעפים שמעטרים את המבנה, אם ישנם כאלו.

 

כמה תעלה לכם פרגולת עץ?

מחיר פרגולת עץ הינו דבר שתלוי במספר גורמים, ביניהם גודל הפרגולה, מורכבות העבודה וסוג העץ. להלן טווח מחירים של פרגולות עץ בישראל:

  • פרגולה מעץ גושני – החל מ-400 שקלים ועד ל-850 שקלים למטר.
  • פרגולה מעץ רב שכבתי – החל מ-400 שקלים ועד ל-850 שקלים למטר.
  • פרגולה מעץ אורן – החל מ-400 שקלים ועד ל-800 שקלים למטר.
  • פרגולת עץ עם רעפי חרס – החל מ-450 שקלים ועד ל-850 שקלים למטר.
  • פרגולת עץ עם רעפי שינגלס – החל מ-420 שקלים ועד ל-800 שקלים למטר.
  • פרגולת עץ עם קירוי סנטף פוליקרבונט – החל מ-400 שקלים ועד ל-850 שקלים למטר.
  • פרגולת עץ עם קירוי מחצלת במבוק – החל מ-450 שקלים ועד ל-850 שקלים למטר.

 

קבוצת עצי חזון בונה ומקימה פרגולות עץ בכל אזורי הארץ ובאפשרותה לתכנן לכם פרגולת עץ איכותית, שתתאים באופן מושלם לצרכים הפונקציונאליים שלכם והרצונות העיצוביים שלכם. מוזמנים ליצור קשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד.


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר