הובלות בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
הובלות בירושלים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

הובלות בירושלים שכדאי להכיר

מחפשים חברת הובלות בירושלים? ריכזנו עבורכם שירותי הובלות הניתנים באיכות גבוהה, אמינות ומהירות - במחירים הוגנים ובאחריות

פורסם בתאריך: 13.3.20 21:21

רגע לפני שאתם נפרדים מביתכם או משרדכם הישן ועוברים לחדש, ודאו כי יהיה מי שיעזור לכם בחלק הקשה. ריכזנו עבורכם הובלות בירושלים אשר מציעים את השירות ומעניקים טיפים לבחירת חברת הובלה.


יעקובי הובלות: טלפון: 050-5509356

המעבר מדירה ישנה לחדשה יכולה להיות מטלטלת רגשית עבור כל מי שעושה זאת, בו בזמן שהדאגה העיקרית מופנית באותם רגעים לתכולת הבית שאמורה להגיע ליעד החדש מבלי שדבר יקרה. כל מי שעבר דירה מכיר ודאי את הסיטואציה ולכן חשוב למצוא חברת הובלות בעלת מוניטין ושם טוב שתעמוד בדרישות הקפדניות. כזו היא חברת יעקובי הובלות מירושלים בהובלתו של יורם יעקובי – חברה אמינה, עתירת ניסיון כשבאמתחתה מעבר של אלפי דירות ומשרדים בירושלים והסביבה.

יעקובי הובלות (צילום: פרטי)

יעקובי הובלות (צילום: פרטי)

החברה הוקמה על ידי אביו של יורם, משה יעקובי, אי שם ב-1950 ומשה שגדל לתוך עולם ההובלות מכיר היטב את התחום. "למעשה גדלתי לתוך עולם ההובלות ואני כבר 44 שנה בתחום, כך שהעברתי אלפי דירות", הוא מציין ומוסיף, "למדתי מאבא איך להתייחס ללקוחות ולכן היחס האדיב והסבלני ללקוח הוא בראש סדר העדיפויות שלנו".

איזה סוגי עבודות אתם מבצעים?

"מעבר לכך שאנחנו מעבירים דירות, אנחנו גם כמובן מובילים משרדים או מוסדות. יש לנו מנופים שמגיעים לגובה רב, משאיות רחבות שמכילות המון מקום ועם הידע המקצועי הדרוש אנחנו יודעים איך לשמור על התכולה".

איך באמת נזהרים שלא יקרה דבר?

"יש לנו עובדים חרוצים ומוסריים בעלי ניסיון רב בהעברת הציוד והתכולה. אנחנו מבינים בצורה מוחלטת עד כמה זה חשוב ללקוח, אנחנו מתייחסים לכך כאילו מדובר בהובלה פרטית שלנו ויודעים היטב את הרגישות, עם זאת כמובן התכולה עצמה מבוטחת. במקביל אנחנו מצויידים בכל חומרי האריזה הדרושים באיכות גבוהה, ניילונים מיוחדים, מיגון ועטיפה מחומרים איכותיים כדי שהכל ישמר ללא נזק".

בחברת יעקובי הובלות מעניקים כחלק מהמעטפת ייעוץ ללא עלות ועורכים ביקורי התחייבות ובדיקת מקדימה ללא עלות, עוד בטרם הלקוח קיבל החלטה כחלק מהשירות. "אנחנו מגיעים לבית הלקוח או למשרד, נותנים ייעוץ והצעת מחיר הוגנת ואטרקטיבית ביחס למתחרים", מספר יעקובי.

בנוסף, יעקובי הובלות מספקת מספר שירותים נוספים: החברה מפרקת ריהוט ומרכיבה אותו בשלמות חזרה ביעד, באמצעות נגר מקצועי שעושה זאת כשמאחוריו רזומה מרשים של פירוק והרכבת ריהוט במשך שנים. החברה מספקת גם שירותי אחסון זמניים ללקוחותיה במידת הצורך, במחסנים הנמצאים במרכז העיר.

טלפון להזמנות: 050-5509356


ג.ג הובלות | טלפון: 050-3800999

ג.ג. הובלות (צילום: מלול גרשון)

ג.ג הובלות צברו מוניטין של 30 שנה בהובלת משרדים, מוסדות, מפעלים ובתים פרטיים. בחברה שלושה צוותים מנוסים, שמעניקים שירות מקצועי בהובלה ובאריזה מקצועית, עם נגר מקצועי המפרק את הריהוט ומרכיב אותו בבית החדש. כמו כן, בג.ג הובלות יש גם שירותי שילוח בינלאומיים. גרשון, בעל החברה, אומר כי "מעבר דירה עלול להיות סיוט. אנחנו שומעים על נזקים לרכוש, על חברות הובלה שלפתע משנות מחיר או מאחרות ביום ההובלה, ואפילו על כאלה שלא מגיעים באותו יום. אצלנו זה לעולם לא יקרה: אנחנו כבר עשור שלישי מוכיחים שהשירות הוא הדבר החשוב ביותר, ולכן רוב הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים או כאלה שהגיעו בעקבות המלצות".

ומה טוב יותר מלקבל טיפים למעבר דירה ממי שעוסק בתחום כל כך הרבה שנים? "לפני שאתם סוגרים עם חברת הובלות רצוי לבקש המלצות, לערוך סקר שוק ולדאוג שהמוביל יגיע קודם לכן למקום, כדי להתרשם", ממליץ גרשון. "כדאי לברר את גודל הרכב ואת מספר העובדים המגיעים ביום ההובלה, וגם לבקש לראות אם פוליסת הביטוח של חברת ההובלה בתוקף. כמו כן, דאגו שהמחיר ושעת הובלה ייכללו בהסכם כתוב".

המלצות נוספות שגרשון ביקש לשתף בהן, ושיעזרו לכם לעבור דירה בשלום הן: להעביר את החפצים יקרי הערך ואת התכשיטים באופן עצמאי; לדרוש מהמוביל שיספק לכם ארגזים, בהנחה שאתם אורזים לבד; למספר את הארגזים ולכתוב לאיזה חדרים הם שייכים, עוד בזמן האריזה – וכמובן לציין מה יש בתוך כל אחד מהם, כדי שתוכלו לפתוח אותם באופן מיידי; לשמור על חניה פנויה בפתח הבניין באמצעות רכב אחר; לוודא שאין מכשולים בחדר המדרגות; לדאוג שהרכבת הרהיטים תיעשה על ידי נגר ולא על ידי סבל; לא להשקות עציצים ביומיים שלפני המעבר; לקרוא קריאת מונים של חברת החשמל לפני עזיבת הבית" .

טלפונים: 02-6762015050-3800999

לאתר: ג.ג. הובלות: www.ggmovers.co.il


גולנצ'יק הובלות | טלפון: 050-5818280

גולנצ'יק הובלות (צילום: יובל כהן אהרונוב)

גולנצ'יק הובלות (צילום: יובל כהן אהרונוב)

גולנצ'יק הובלות –  חברת ההובלות בירושלים בבעלות גולן ראובני עתירת נסיון וידע בתחום תעניק לכם שירות לא פחות ממעולה. החברה שיודעת הכי טוב לנהל העברת דירות ומשרדים מבקשת רק לחסוך לכם זמן מיותר ומפח נפש.

החברה מספקת את כל שירותי ההובלות לכל רחבי הארץ החל מהובלת דירות קטנות, בתים, העברת משרדים ועד הובלות קטנות יותר של ציוד, מכשירי חשמל, רהיטים או פריטים בודדים. בנוסף מספקת החברה את כל השירותים הנלווים למעבר דירה כמו אריזת הרהיטים והחפצים או המשרד לפני המעבר בצורה יסודית ומדוקדקת, עד לשביעות רצון הלקוח, שירותי אחסון החפצים והפריטים לתקופת זמן בתיאום מראש. תרצו לפרק רהיטים ולהרכיבם בדירה החדשה? אין בעייה. גולנצ'יק ישמחו לפרק ארונות, שידות, מיטות גדולות בדירה הישנה וולהרכיבם במקום החדש. הפירוק וההרכבה נעשים במקצועיות ובאחריות. יש לכם רהיטים כבדים שלא עוברים בחדר מדרגות צר? החברה תדאג ותזמין שירותי מנוף כפתרון להעברת רהיטים כבדים במיוחד או שאינם עוברים בחדרי מדרגות צרים.

ראובני מספר "יש חברות רבות בשוק של אנשים שמחפשים לעשות כסף קל. קונים משאית ומתחילים לעבוד. אצלנו הנושא שונה, אני עם ניסיון רב שנים צמחתי לאורך הדרך ולמדתי את כל מה שצריך ללמוד בתחום ההובלות. כיום אני נחשב לאחד המומחים בתחום ולא פעם אני מקבל טלפונים ממובילים אחרים המבקשים להתייעץ איתי בענייני הובלות. בנוסף נתבקשתי לא פעם להגיע ולתת פתרונות יצירתיים בנושאים של פירוק והרכת רהיטים מסובכים או יקרי ערך.

כשאתם באים לבחור חברת הובלות מבקש גולן שתשימו לב טוב לפרט אחד חשוב "כשאתם מקבלים הצעת מחיר זולה משאר החברות יכולות להיות לכך מספר השלכות: 1. שהמוביל יוסיף תשלומים במהלך ההובלה ולא ישאיר בידיכם ברירה 2. המוביל יכול לנטוש אתכם במהלך ההובלה ו-3. למרות שהוא הבטיח להגיע בזמן להובלה אתם יושבים בדירה ארוזה אבל המוביל איננו ואין אפשרות להשיג אותו. כל אלה צריכים להילקח בחשבון כאשר המחיר שאתם שומעים נמוך בהרבה ממובילים אחרים.

להזמנות: גולן ראובני 050-5818280

לפייסבוק: גולנצ'יק הובלות ירושלים


האחים כהן |  053-7760904

עוברים דירה בראש שקט עם האחים כהן. "מעבר דירה הוא רגע מרגש של התחלות חדשות ויחד עם זאת הוא טומן בחובו גם מעמסה, לחץ והרבה עבודה מסביב, החל מאריזת החפצים ועד לתהליכים ביורוקרטים מול הרשויות" מתאר לנו אסף מחברת ההובלות "האחים כהן" את רגעי המעבר של הלקוחות.

בדיוק בשביל למנוע את הטרחה, הלחץ וכאבי הראש ולתת לכם לעבור בראש שקט האחים אסף ורוני כהן שעובדים כבר ארבעים שנה בתחום פתחו את עסק ההובלות שלהם. "מעבר לשירותי ההובלה, אנחנו גם אורזים ומאחסנים במידת הצורך. מהיכרות עם התחום הבנו שהלקוחות שלנו רוצים שירות מא' ועד ת'. מישהו שידאג להם לאריזה, ישמור על דברים יקרי ערך וייתן להם להמשיך לישון בשקט בלי דאגות מיותרות" מספר אסף. "ללקוחות שלנו יש עוד מספיק עבודה מול הרשויות, להעביר את קו הטלפון, הכבלים ולשנות כתובת בעירייה. אנחנו רוצים שלפחות בחלק של האריזה וההובלה הם ידעו שהם לא צריכים לעשות כלום חוץ מלהתקשר אלינו ולקבוע מראש זמן לביצוע העבודה" ממשיך אסף.

לאחים כהן הוותיקים בתחום ההובלות יש צוות מקצועי ומיומן, הם מבינים את הלחץ של הלקוחות שמתקשרים אליהם וכבר בשיחת הטלפון הראשונה הם יעניקו לכם רגע של שלווה ונחת. "מכיוון שאני כבר מכיר את התחום שנים, אני יודע שיש לאנשים רגישות לחפצים יקרי ערך לכן אנחנו מקפידים לעבור על כל החפצים בבית בצורה רגישה".

הנה הבשורה הכי טובה לתושבי ירושלים והסביבה המתכננים מעבר דירה בקרוב. אתם יכולים להתחיל להכין לכם את כוס הקפה כי חוץ משירותי הובלה, האחים כהן יגיעו אליכם בזמן, יבצעו את העבודה בזריזות, יתנו הצעת מחיר מדויקת בלי הפתעות מיותרות, יספקו לכם את כל המוצרים הנלווים בשביל להפוך את חווית המעבר לחוויה טובה. קרטונים, ארגזים, ניילונים כל מה שאתם צריכים בשביל לעבור דירה בנחת, בנוסף אם אתם חוצים את גבולות המדינה האחים כהן ייקחו אתכם גם לשם. מעכשיו מעבר הדירה הרבה יותר פשוט וקל כשהאחים כהן בסביבה.

אחים כהן
הובלות לכל חלקי הארץ ולחו"ל
להזמנות: 053-7760904


יבגני זבלסקי הובלות | 054-5713894

יבגני הובלות (צילום: אבי נועם)

מעבר דירה המצריך העברת תכולה אל מיקום חדש או ואפילו העברה של חפץ בודד כמו מקרר או פסנתר – יכולים להיות מלווים בדאגה ובלחץ רב. מה אם המוביל לא יגיע, ומה אם יקרה משהו לחפצים? מהיום כבר לא צריך לדאוג. על מנת להסב לכם שקט נפשי, הקים יבגני לפני כעשרים שנים את חברת "יבגני זבלסקי הובלות", אשר רואה בשביעות רצונו של הלקוח ערך עליון ונוהגת בחפציו כשלה. "לפני שהקמתי את החברה, עבדתי במשך שנים רבות כסבל בחברות הובלה שונות ויצא לי להיחשף לעתים למובילים שלא נוהגים במקצועיות והגינות כלפי לקוחותיהם. לכן, החלטתי להקים חברה משלי, אשר תביא לשינוי בשוק ההובלות, ותראה שיש גם אפשרות אחרת – הובלות הנעשות על ידי אנשי מקצוע, תוך יחס אדיב ובמחירים הוגנים".

ב"יבגני זבלסקי הובלות" שמים דגש רב על היחס אל חפצי הלקוחות: "אנו נוהגים תמיד בחפצים של לקוחותינו כאילו היו שלנו. פעמים רבות נחשפתי למקרים בהם לדוגמא שולחן נראה ישן ובלוי, אך למעשה המשפחה קיבלה אותו מסבתא-רבא בירושה והיה לו ערך סנטימנטלי רב. על כן – לא משנה באיזה חפץ מדובר ובאיזה מצב הוא נמצא – אנו תמיד נדאג להוביל אותו בצורה בה לא ייפגם, ולו במעט".

"יבגני זבלסקי הובלות" מבצעת את כלל סוגי ההובלות, מקטנות ועד גדולות, עבור לקוחות פרטיים וחברות גדולות כאחד. במהלך השנים צברה החברה מוניטין רב והיא מעניקה שירותים באופן שוטף למוסדות מוכרים בעיר כמו "מכון שלום הרטמן", מפעל "מדינול", מכללת "אמונה" ועוד. כמו כן, בין לקוחותיה ניתן למצוא גם סטודנטים רבים, זוגות צעירים, משפחות קטנות כגדולות ועולים. צוות "יבגני זבלסקי הובלות" מורכב מעובדים הנבחרים בקפידה על ידי יבגני ועוברים תהליך הכשרה, שבסופו ביכולתם להעניק את השירות האיכותי והמקצועי ביותר על פי הסטנדרטים הגבוהים של החברה: "בחברה פועל צוות הובלות בעל ניסיון רב, אשר מלבד מקצועיותו הרבה, רואה בשביעות רצונו של הלקוח והשמירה על חפציו ערכים מרכזיים. במידה ומגיע אל החברה עובד חדש, הוא לעולם לא יעסוק בעבודות מורכבות כמו פירוק והרכבה של רהיטים, שהן עבודות השמורות לאנשי צוות שהם מומחים בתחום".

בנוסף לשירות ההובלה, מציעה החברה שירות של אריזת כל תכולת הדירה או הספקת אריזות עבור אריזה עצמית של הלקוח. כמו כן, ישנה אפשרות להובלה באמצעות מנוף במידה ומדובר ברהיטים גדולים במיוחד. בנוסף, החברה מסייעת באחסון תכולת הדירה במחסנים במידת הצורך, והובלתה אל היעד המבוקש בתום תקופת האחסון. החברה מובילה את כל סוגי החפצים והרהיטים, כולל פסנתרים. את ההובלה מומלץ להזמין כחודש מראש, אך במקרים דחופים, ובמידה והצוות פנוי, ניתן לנסות ולהזמין את ההובלה מהיום-למחר.

טלפון ליצירת קשר: 054-5713894


עידו הובלות | טלפון: 050-5311126

עידו הובלות (צילום: פרטי)

כבר 25 שנה שחברת ההובלות, עידו הובלות משרת נאמנה לקהל לקוחות גדול, לאחר שצברו מוניטין של כמעט שלושה עשורים ונהנו משירותי הצוותים המקצועיים, רוב הלקוחות הם לקוחות חוזרים או שמגיעים מהמלצות שעברו מפה לאוזן. לעידו הובלות שלושה צוותים ולכל צוות נגר מקצועי המפרק ומרכיב את הריהוט. הם מיומנים בסוגי הובלות שונות, מבתים פרטיים ועד מוסדות גדולים כמו בתי מלון, בתי ספר, מפעלים ומשרדים. ניתן לקבל שירותי אריזה מקצועיים, כשכל ארגז מסומן עבור איזה חדר הוא מיועד ובכך מקל על פעולות הפריקה. כל הרהיטים ומוצרי החשמל, מקבלים עטיפה מיוחדת, מקצועית הממגנת אותם מפני פגיעות על ידי צוות העובדים. דוד בעל החברה מגיע לבית הלקוח לפני ההובלה, כדי להתרשם ולתכנן מראש את גודל הצוות שישלח למקום ביום העברה ובנוסף, כדי להכין הצעת מחיר מסודרת מראש.

"אני נוהג להמליץ ללקוחות לפני העברה, להכין מראש בגדים לימים הראשונים, להעביר באופן עצמאי תכשיטים ודברי ערך נוספים. ולכל מי שעובר דירה, שישמור חניה למשאית ההובלה, כך ימנעו עיכובים ואי נוחות" אומר דוד. החברה עובדת עם ביטוח ואחריות מלאה על הרכוש אותו הם מעבירים. "אנחנו מקפידים לתת את השירות המקצועי, המהיר והאדיב ביותר ולשמחתי הוכחנו שאנו עושים זאת בהצלחה".

להזמנות: 050-5311126

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסף האוסף

    אם אתם בצומת של מעבר דירה יש מצב שאתם יכולים להרוויח כסף באופן מפתיע. ברוב המקרים חלק מתכולת הדירה נשאר מאחור או נזרק לפח. ככל שמדובר על  פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים או עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שהם שווים לא מעט כסף. אם אתם רוצים להעריך באופן עצמאי את תכולת הדירה שלכם, חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו קישור למאמר שיסביר לכם אילו פריטים עשויים להיות בעלי ערך משמעותי. 

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר