גולנצ'יק הובלות (צילום: יובל כהן אהרונוב)
גולנצ'יק הובלות (צילום: יובל כהן אהרונוב)

תרשמו לפניכם: גולנצ'יק הובלות

"אני נותן דגש מיוחד על איכות העבודה, כמות עובדים, חומרי אריזה איכותיים, עבודה מקצועית מלווה בהשקעה ותשומת לב לפרטים", אומר גולן ראובני, הבעלים של גולנצ'יק הובלות בירושלים

פורסם בתאריך: 5.7.19 12:26

הדבר החשוב והנחוץ ביותר שאנו זקוקים לו במעבר דירה הוא – איך לא? מוביל אמין ומקצועי, אחראי, עם ניסיון רב שנים בתחום שיעניק שירות לא פחות ממעולה ושידע הכי טוב איך לטפל בחפצים שלנו. איך מוצאים מישהו כזה? מתחילים לשאול ולחקור, מי מכיר מוביל טוב ,על מי ממליצים, אולי החבר של החבר שעבר לפני חודש דירה, אולי הדודה שעברה דירה. מתחילים לרוץ מספרי טלפון, המלצות ושאלות. כדי להגיע אל המוביל הטוב ביותר עבורנו חייבים לעשות סקר שוק. כל זה לוקח זמן ואנרגיה. אנחנו מבקשים לחסוך לכם את הזמן הזה ולהמליץ לכם על אחת החברות הטובות ביותר, אמינה ואחראית היודעת לתת שירות ומענה לכל שאלה או בעיה שתצוץ. תרשמו לפניכם גולנצ'יק הובלות בבעלות גולן ראובני.

מתי ואיך התחלת את העיסוק בנושא ההובלות בירושלים?

"כשהייתי נער וחיפשתי עבודה בחופשות מבית הספר הזמין אותי קרוב משפחה שהיה לו עסק להובלות לבוא ולעבוד איתו. הצטרפתי אליו, וכך בחופשות ובמיוחד בחודשי הקיץ הייתי חלק מצוות המובילים בעונה הלוהטת של התחום. המשכתי לעבוד בהובלות ומיד אחרי הצבא הצטרפתי לצוות באופן קבוע, כיוון שנהניתי מהעבודה עם אנשים. עם זאת תמיד ידעתי שבשלב מסויים אפרוש כנפיים ואצא לעצמאות ולעסק משלי ואכן בשנת 1995 פתחתי את 'גולנצ'יק הובלות' והפכתי לעצמאי בעל חברה עם צוות עובדים משלי".

גולנצ'יק הובלות (צילום: יובל כהן אהרונוב)

גולנצ'יק הובלות (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אילו שירותים מעניקה החברה?

"כחברה עם מספר משאיות: גדולה, בינונית וקטנה אנחנו מספקים את כל שירותי ההובלות לכל רחבי הארץ החל מהובלת דירות קטנות, בתים, העברת משרדים ועד הובלות קטנות יותר של ציוד, מכשירי חשמל, רהיטים או פריטים בודדים. בנוסף אנו מספקים את כל השירותים הנלווים למעבר דירה או משרד כמו אריזת הרהיטים והחפצים לפני המעבר בצורה יסודית ומדוקדקת עד לשביעות רצון הלקוח. כמו כן מספקים שירותי אחסון לחפצים לתקופת זמן בתיאום מראש. אנחנו גם דואגים לפירוק הרהיטים ביום ההובלה כמו ארונות, שידות, מיטות גדולות והרכבתם במקום החדש, וכל זאת במקצועיות ובאחריות. יש לכם רהיטים כבדים שלא עוברים בחדר מדרגות צר? אנחנו דואגים לכך עם שירותי מנוף כפתרון".

מי הלקוחות שלכם?

"מכל המגזרים ברובם לקוחות פרטיים – בודדים ומשפחות, אך גם חברות ומפעלים, בתי עסק, משרדי ממשלה כמו משרד רוה"מ, הקליטה, התמ"ת ועוד ומשרדים קטנים. אנו נותנים מענה מקיף ומקצועי לכל שאלה, בקשה או דרישה".

כמה משאיות יש בחברה?  

"יש לנו 2 משאיות וטנדר כך שאנחנו יכולים לכסות את כל סוגי ההובלות בין אם הן קטנות לטנדר, או משאיות גדולות".

גולנצ'יק הובלות (צילום: יובל כהן אהרונוב)

גולנצ'יק הובלות (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מה מייחד אתכם כחברת הובלות?

"יש הרבה חברות הובלות בשוק, אנשים שמחפשים לעשות כסף קל קונים משאית ומתחילים לעבוד. אצלנו הנושא שונה בתכלית, אני עם ניסיון רב שנים התחלתי מלמטה, לאורך השנים צמחתי ולמדתי את כל מה שצריך ללמוד בתחום ההובלות. כיום אני נחשב לאחד המומחים בתחום ולא פעם אני מקבל טלפונים של מובילים אחרים המבקשים להתייעץ איתי בענייני הובלות. בנוסף נתבקשתי לא פעם להגיע ולתת פתרונות יצירתיים בנושאים של פירוק והרכת רהיטים מסובכים או יקרי ערך".

"לאחרונה פנה אליי אדם שביקש להוביל פסנתר מקומת קרקע לקומה שנייה. במהלך השיחה אני מבין שלאחר העברת דירה המובילים לא ידעו להתמודד עם הפסנתר ופשוט השאירו אותו בכניסה לבניין מבלי לתת לו פתרון. לקחו את הכסף והלכו. הבחור התקשר אליי בלחץ וביקש שאגיע עם 4 עובדים כיוון שכך נאמר לו ע"י המובילים הקודמים. אמרתי לו שאשמח לבוא ולהעלות את הפסנתר בדרך הכי קלה ופשוטה שאני יודע ושזה לא יעלה לו הרבה. באתי עם עובד אחד הצלחנו להעלות את הפסנתר בהקדם בצורה יסודית ואחראית. תוך 10 דקות הפסנתר כבר היה בדירה החדשה. הלקוח נדהם מהעבודה הטובה והבטיח להמליץ עלינו בכל הזדמנות".

ומבחינת מחירים?

"אני מודה שאני לא הכי זול בשוק וטוב לי עם זה. אני לא מוריד מחירים. מי שמחפש מחיר נמוך אנחנו לא הכתובת. אני נותן דגש מיוחד על איכות העבודה, כמות עובדים סבירה, חומרי אריזה איכותיים, עבודה מקצועית מלווה בהשקעה ותשומת לב לפרטים לכן אני לא אוהב להתפשר על המחיר. כשהמחיר זול יש לזה כמה סיבות. אחת מהן היא חוסר מקצועיות וחוסר ידע להעריך נכון את עלות ההובלה. כשאתם מקבלים מחיר זול יכולות להיות לה מספר השלכות:

  • שהמוביל יוסיף עוד ועוד תשלומים במהלך ההובלה ולא ישאיר בידיכם ברירה.
  • המוביל יכול לנטוש אתכם במהלך ההובלה.
  • הוא עלול להבטיח להגיע. אתם יושבים בדירה ארוזה אבל המוביל איננו ואין אפשרות להשיג אותו.

כל אלה צריכים להלקח בחשבון כאשר המחיר שאתם שומעים נמוך בהרבה ממובילים אחרים."

מה המחמאה הכי טובה שקיבלת?

"שאני מקצוען ואני שומע זאת מדי יום. עושה לי טוב לדעת שהבחירה שלי באיכות ובכח אדם מקצועי ושירותי היא נכונה ועושה את העבודה".

גולנצ'יק הובלות

גולן ראובני טלפון: 050-5818280

לפייסבוק: גולנצ'יק הובלות ירושלים

לאתר גולנצ'יק הובלות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר