ביטוח דירה בירושלים (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
ביטוח דירה בירושלים (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ביטוח דירה בירושלים: מה הסכנות ללא ביטוח?

מדוע חשוב לבטח את הדירה? מה זה ביטוח מבנה, ביטוח תכולה וצד ג'? מה הסכנות שעלולות לקרות בחוסר ביטוח דירה? על כל השאלות הללו עונים המומחים בנושא ביטוח דירה בירושלים

פורסם בתאריך: 22.7.19 10:45


ב.טיקר ביטוח, גמל ופיננסים

סוכנות הביטוח המצליחה ב.טיקר ביטוח, גמל ופיננסים הוקמה על ידי ויקי בוסו טיקר, ולה שני סניפים בקמפוסים של האוניברסיטה העברית בירושלים. ויקי היא סוכנת ביטוח ותיקה בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותואר CFP לתכנון פיננסי. בעברה עבדה במשך שנים רבות בבנקים ובחברות הביטוח השונות ובשנת 2011 החליטה לצאת לדרך עצמאית. כיום, מבטחת בוסו טיקר אלפי לקוחות מרוצים, ביניהם עובדי וגמלאי האוניברסיטה העברית ובני משפחותיהם.

ב.טיקר – ביטוח, גמל ופיננסים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

ב.טיקר – ביטוח, גמל ופיננסים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הסוכנות מעניקה את כלל שירותי הביטוח, כגון ביטוחי חיים, בריאות, רכוש, סיכונים מיוחדים וביטוחים פנסיוניים, וכן שירות תכנון פיננסי מקיף ושירותי תכנון פרישה. מניסיונה הרב, מספרת בוסו טיקר כי בכדי לבצע תכנון סיכונים נכון – חשוב לדעת להימנע מנזקים עתידיים, ולעשות את הביטוחים הבסיסיים שיגנו מפניהם. כך, ביטוח דירה הוא אחד מהביטוחים המשתלמים מבחינת מחיר ותמורה. "ביטוח דירה הוא מוצר זול יחסית, אשר תנאיו מפוקחים על ידי המפקח על הביטוח באמצעות פוליסה אחידה" מסבירה ויקי, "ביטוח דירה אשר מתחלק לביטוח מבנה וביטוח תכולה, הוא ביטוח חובה בכל בית בישראל".

בנוסף, מסבירה בוסו טיקר מדוע חשוב לעשות ביטוח דווקא בסוכנות ביטוח: "לדוגמא, כאשר לקוחות לוקחים משכנתא הבנק מחייב אותם לעשות ביטוח מבנה על פי ערך המבנה, ולא מחייב לעשות ביטוח צד ג' ותכולה – כאשר כיסויים אלו מאוד חשובים ובלעדיהם התא המשפחתי עלול להגיע לקריסה כלכלית. לכן, חשוב שהלקוח יעשה את הביטוח אצלנו, אנו נדאג להתאים את הביטוח לצרכיו כדי שבעת הפעלת הביטוח הוא יישאר מכוסה. כמו כן, אני, בתור סוכנת, הופכת עולמות בכדי להשיג ללקוחותיי את כל הזכויות המגיעות להם. התנהלות ללא סוכן יכולה להיות קשה ומתישה".

עוד היא מספרת על סוד ההצלחה: "המשרד שלנו נעים ומשפחתי. בכל עת עומדת לנגד עינינו טובת הלקוח, אנו מאמינים ביושר, בשקיפות ובמתן שירות חם. אחד הדברים החשובים לי ביותר הוא הטיפול המיידי בכל לקוח. עובדות הסוכנות סבלניות, אמינות וחייכניות ויעשו את הכול בכדי שהלקוחות ייהנו מחוויית שירות מועילה ונעימה. עבדתי במשך תשע שנים בחברת ביטוח, כך שאני מכירה את הצד השני של המטבע – וזהו היתרון הגדול שלי. אני יודעת כיצד להתנהל מולן בכדי להשיג ללקוחותיי את הביטוחים הטובים ביותר, במחירים המשתלמים ביותר וכמובן למצות את זכויותיהם בעת הצורך".

סניף הר-הצופים: בניין המנהלה קומת הפורום, האוניברסיטה העברית, ירושלים

סניף אדמונד י' ספרא: בכניסה לבניין המנהלה, האוניברסיטה העברית, ירושלים

טלפון: 02-5019901 
שעות קבלת קהל: 10:00-15:00

לאתר: ב.טיקר ביטוח, גמל ופיננסים

לפייסבוק: ב.טיקר ביטוח, גמל ופיננסים


סוכנות ביטוח יוסי לוי-נועם סרי

"אנו מאמינים שהשקט שלך הוא העבודה שלנו" – זהו המוטו של סוכנות הביטוח הירושלמית הוותיקה "יוסי לוי- נועם סרי" אשר הוקמה בשנת 1994 ומעניקה שירותי ביטוח למאות לקוחות מרוצים. בעל המשרד, נועם סרי, מחזיק בתואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ובמעל לעשרים שנות ניסיון בתחום. אלו מאפשרים לו להציע לכל לקוח את הביטוח המתאים לו ביותר.

סוכנות ביטוח יוסי לוי-נועם סרי (צילום: יובל כהן אהרונוב)

סוכנות ביטוח יוסי לוי-נועם סרי (צילום: יובל כהן אהרונוב)

המשרד מעניק מזה 25 שנים שירותי ביטוח מכלל הסוגים: ביטוחי חיים, בריאות, סיעוד, חיסכון והשקעות, דירות, עסקים וביטוחים פנסיונים, לקהל מגוון של לקוחות: חברות גדולות, גופים מוסדיים, עסקים בינוניים וקטנים, וכמובן – גם לקוחות פרטיים. פעמים רבות, אנשים ממעיטים בערכו של אחד מהביטוחים החשובים ביותר – ביטוח דירה. נועם סרי מסביר על החשיבות של ביטוח זה ומציין -למה כל בעל נכס חייב לרכוש אותו.

למה חשוב לעשות ביטוח דירה?

"הבית שלנו הוא הנכס המשמעותי ביותר עבורנו כך שאנו נרצה לבטח אותו ולהגן עליו באמצעות ביטוח דירה. יחסית לשווי הדירה ולנזק העתידי שעלול לקרות, הביטוח אינו יקר ולכן משתלם. אנו מבטחים את דירת הלקוח בשלושה מישורים: ביטוח מבנה אשר נדרש מהבנק בעת קבלת המשכנתא ומבטח את המבנה, הקירות ומה שצמוד להם, ביטוח תכולה אשר מבטח את התכולה בעלת הערך שיש בדירה וביטוח צד ג' אשר מופעל כאשר בעל הדירה, או בני משפחתו הגרים בבית גורמים לנזק לצד שלישי – כדוגמת אדם אשר נפצע בדירתו או פגיעה בדירה סמוכה. במידה ואין ביטוח, הנזק עבור פגיעה ביסודות הדירה, בתכולתה או בצד ג' יכול להיות עצום, כך שאני ממליץ מאוד לבטח את הדירה, במיוחד כשמדובר בעלות יחסית נמוכה".

"יוסי לוי-נועם סרי" פועלת כבר כ-25 שנים, מהו סוד ההצלחה שלכם?

"הסוד טמון בליווי וביחס האישי שאנו מעניקים לכל לקוח. אנחנו רואים את הלקוח כמי שנלווה אותו במשך שנים ארוכות. כך נתאים לו את המוצרים גם כשצרכיו ישתנו (חתונה, עבודה חדשה, ילדים, ועוד). כמובן שהיחסים האלו באים לידי ביטוי גם במקרים בהם חלילה יש צורך להפעיל את הביטוח – לכל הלקוחות יש את הנייד שלי והם יכולים להתקשר אלי גם מעבר לשעות העבודה. הלקוחות שלנו יודעים שאני זמין עבורם בכל עת. תחושת הרוגע של הלקוחות אשר יודעים שאנו תמיד נמצאים שם בשבילם שווה את הכל".

כתובת: עם ועולמו 3, ירושלים

טלפון: 02-6404686, 02-6404664

לאתר: סוכנות ביטוח יוסי לוי-נועם סרי


אל–עד סוכנות לביטוח

סוכנות אל-עד הוקמה עוד בשנות השישים של המאה הקודמת, כאשר מייסדה ומנהלה כיום מרדכי מונין, בחר להמשיך את דרכו של סבו, אלתר לוין, שהיה אחד מסוכני הביטוח הראשונים בירושלים. בשנת 1905, עוד בתקופה העות'מנית, ייצג חברות איטלקיות וצרפתיות תחת סוכנותו אשר נקראה "אחריות החיים".

אל–עד סוכנות לביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אל–עד סוכנות לביטוח (צילום: יובל כהן אהרונוב)

כיום סוכנות אל-עד היא אחת מסוכנויות הביטוח הגדולות בירושלים, המבטחת אלפי לקוחות ירושלמים וכן ירושלמים שעברו להתגורר באזור השפלה. היא עוסקת בכל תחומי ביטוחי הבריאות והפיננסים וכן בעלת התמחות רבת שנים בעולם ביטוחי הרכב, וביטוחי הדירה. ביטוח הדירה הוא אחד מהביטוחים המרכזיים והחשובים, המגן על הרכוש הכי חשוב ויקר שלנו. הביטוח עצמו כולל שלושה פרקים מרכזיים: ביטוח המבנה עצמו (שלרוב נדרש בעת לקיחת משכנתא), ביטוח תכולת הדירה וכן ביטוח לנזקים שיגרמו לצד ג'. יש למעלה מ 2.5 מיליון מבנים בישראל ורק 60% מהם מבוטחים, ולכן חוסר המודעות של הציבור לחשיבות הביטוח עלולה להיות בעוכרם.

אריאל מונין בנו של מרדכי, הדור הממשיך אשר מנהל עם אביו כיום את הסוכנות מדגיש: "חשוב לזכור כי אנשים בד"כ אומרים בטעות 'אנחנו לא מבטחים כי מה כבר יש לגנוב אצלנו בבית' אך הם שוכחים כי הסיכונים המרכזיים הם דווקא נזקי האש, נזקי המים, נזקי סופה ורעידת אדמה וכמובן נזקים שעלולים להיגרם לצד ג', אורחים או שכנים".

אל–עד, מבטחת כבר  55 שנים אלפי דירות בירושלים ומחוצה לה, ומתמחה בעיקר בהתאמת הצרכים של המבוטחים לפוליסה הנכונה, שכן יש היבטים רבים אשר יש לקחת בחשבון: התאמת הביטוח לדירה ששוכרים או משכירים, התאמת ביטוח לתכשיטים ולדברי הערך, דירה שאינה מיושבת כמה חודשים חייבת לקבל את ההתייחסות הנכונה בפוליסה והביטוח כמובן חייב להיות מותאם גם למיקום הדירה. ישנו הבדל ביטוחי בין דירת גן, או דירת גג, שלהם ציוד נוסף או מחסנים צמודים. כמו כן, יש עצמאים רבים המסבים חלק מהדירה לבית העסק שלהם, וגם כאן הפוליסה הרגילה אינה מכסה ויש להתאים ביטוח שכזה.

בחברה שמים דגש רב הן על תהליך עריכת הפוליסה והן על מיצוי זכויותיו של הלקוח בצורה המיטבית בעת נזק. "ביטוח הדירה הוא ללא ספק אחד הביטוחים היותר חשובים, והמחירים שלו בדירה ממוצעת זולים בהרבה ממחירי ביטוחי הרכב", מוסיף אריאל מונין, "אש היא הסכנה הגדולה ביותר, כפי שאנו עדים לכך בכל שנה. נזק אש משרפה חיצונית, או מקצר חשמלי עלול לפגוע כספית בצורה משמעותית במשפחה הרוצה להחזיר את המצב לקדמותו, מעבר לעוגמת הנפש הרבה, אין ספק שביטוח דירה ותכולתה הוא בעצם ביטוח חובה".

 כתובת: המלך ג'ורג' 21, ירושלים

טלפון: 02-6228555

לאתר אל-עד סוכנות ביטוח


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר