עורכי דין לדיני משפחה וגירושין בירושלים (אילוסטרציה: פוטוליה)
עורכי דין לדיני משפחה וגירושין בירושלים (אילוסטרציה: פוטוליה)

עורכי דין לדיני משפחה בירושלים

הסכמי ממון, מזונות, גישור משפחתי, נישואים חד מיניים, זכויות חד הוריות, הסדר חובות בגירושין, אימוץ ילדים - הם רק חלק מהנושאים המשפטיים הנדונים בתחום ההתמחות של עורכי דין לדיני משפחה בירושלים, שיעשו הכל כדי לפתור את הבעיה המשפטית בדרכים יצירתיות ועם הרבה הבנה ורגישות

פורסם בתאריך: 15.6.20 12:02

עדכון אחרון: 8.6.23 00:00

תחום דיני המשפחה מורכב ולא פשוט, ונדרש ידע, ניסיון והתמקצעות ספציפית מעורכי הדין העוסקים בו. תחום משפטי זה מלווה גם במשברים נפשיים וכלכליים ולא מעט אמוציות מצד שני הצדדים בסכסוך. ריכזנו עבורכם עורכי דין לדיני משפחה בירושלים שיטפלו בהליכים המשפטיים המורכבים, שלעתים אף מתמשכים ומתארכים.


רועי גולן ושות', משרד עורכי דין

"לפני שאני עורך דין אני קודם כל בן אדם", משתף עו"ד רועי גולן, בעליו של משרד עורך דין בוטיק ברחוב האומן בירושלים, המעניק ייעוץ וליווי משפטי ללקוחות בכל רחבי הארץ.

משרדו של עו"ד גולן מתמחה בדיני משפחה והוא מייצג בתיקי גירושים, פירוק שיתוף, מזונות, הסכמי ממון, הסכמי שלום בית, אפוטרופסות, ייפוי כוח מתמשך, הסכמי חיים משותפים, לרבות עבור זוגות חד מיניים, צוואות וירושות ואימוץ ילדים. כמו כן, הוא מופיע בבתי משפט לענייני משפחה, בבתי הדין הרבניים ובבתי דין הפוסקים על פי דין תורה.

נוסף על כך, משרדו של עו"ד גולן מטפל בעריכת ייפוי כוח מתמשך, על פי חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות. ייפוי כוח מתמשך, מסביר עו"ד גולן, הוא מסמך המאפשר למייפה הכוח לקבוע מראש את גורלו ביום שבו יאבד את כושרו לקבל החלטות בעצמו. כמו כן, הוא מייצג בבקשות ובהתנגדויות לצווי הרחקה לפי חוק למניעת הטרדה מאיימת.

עו"ד רועי גולן (צילום: שרון גבאי)

עו"ד רועי גולן (צילום: שרון גבאי)

לצידו של גולן  ובצוות המשרד עובדת עו"ד אורטל קדמי נירן, בוגרת תואר ראשון במשפטים L.L.B, עם התמחות בקרימינולוגיה. עו"ד קדמי נירן, שהייתה בעברה שוטרת באיו"ש ובמשטרת בתל אביב, צברה לאורך השנים ניסיון רב במגוון תחומים ועוסקת בדיני משפחה, לגיטציה אזרחית ומסחרית (איחורי מסירה, ליקויי בנייה, סכסוכים כספיים ועוד) והוצל"פ.

עו"ד גולן: "דיני משפחה הם תחום מאוד אמוציונלי. מעבר לפן המקצועי, השליחות היא ללוות יד ביד את הלקוחות ולעזור להם לצלוח את המשבר עם כמה שפחות מטרד וביורוקרטיה. ברוב המקרים, ננסה להגיע להסכמי פשרה, על מנת לחסוך עוגמת נפש ותהליך משפטי ארוך ומייגע. המטרה היא, בסופו של דבר, שהלקוחות יפתחו דף חדש בצורה הטובה ביותר עם כמה שפחות נזקים כלכליים ורגשיים".

עו"ד גולן ייצג עד כה בתיקים רבים בתחום דיני המשפחה, וכל זאת ברגישות, מקצועיות, יושרה ובשקיפות מלאה מול הלקוחות בכל שלב ושלב. פעם בחודש לפחות, משרדו מייצג בהתנדבות (פרו בונו) לקוחות ממשפחות מועטות יכולת. כך, לאחרונה ייצג המשרד בני זוג בעלי צרכים מיוחדים שעמדו להינשא ושילמו מקדמה של 21 אלף שקלים לאולם האירועים. אלא שהאירוע בוטל בעקבות משבר הקורונה, אולם בעל האולם סירב להחזיר להם את הכסף. עו"ד גולן נכנס לתמונה, והסכום הוחזר לזו במלואו.

עו"ד גולן משתף בדוגמה נוספת: "ייצגנו אישה שבעלה לשעבר תבע ממנה משמורת מלאה על ילדיהם. היא הגיעה אלינו רגע לפני שבית המשפט מקבל את התביעה של הבעל. לאחר בחינה קפדנית של התיק ובעזרת צוות משפטי מקצועי, הצלחנו להוכיח, כי הגרוש הגיש את הבקשה משיקולים כלכליים בלבד. לפיכך, בית המשפט הפך את החלטתו ופסק לטובת האישה ולטובת הקטינים".

עו"ד גולן היה בעברו איש עסקים מצליח, שניהל חברות מסחריות גדולות במשק הישראלי בתחום הביטחון וכוח האדם, עד שהחליט לשנות כיוון ופנה ללימודי משפטים. לאחר שהתמחה במשרד עורכי דין גדול ובעל מוניטין בתל אביב, הוא הפך לבעליו של משרד עורכי דין עצמאי, המעניק ללקוחותיו ייצוג הולם, אמין, אישי, מקצועי ובגובה העיניים, ללא פשרות וקיצורי דרך, וזאת על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

משרד עורך דין רועי גולן – לשיחת ייעוץ התקשרו: ‏050-7996996‏

סניף מרכזי ירושלים: האומן 25 א.ת תלפיות ירושלים

סניף מרכז: רחוב נעמי שמר 7 בת-ים

לאתר: https://www.roigolanadv.co.il/about

לפייסבוק: https://www.facebook.com/roigolan.law/


 עו"ד מגשרת גילה עיני | בעלת משרד עו"ד המתמחה בתחום דיני משפחה, גירושין וגישור במשפחה באזור ירושלים והסביבה

עו"ד גילה עיני היא אחת מעורכות הדין המובילות בתחום דיני משפחה, גירושין וגישור במשפחה באזור ירושלים והסביבה, ולפחות מחצית מהתיקים שמגיעים אליה נפתרים בחדר הגישור. משרדה של עו"ד עיני נותן מענה לכל הסוגיות בדיני משפחה, לרבות ייצוג בבית המשפט ובבית הדין הרבני: גישור להסכם גירושין, הסכמי ממון, הליכי גירושין, אחריות הורית והסדרי שהות (או בטרמינולוגיה הישנה: משמורת ומשמורת משותפת), מזונות ילדים, מזונות אישה, ידועים בציבור, אפוטרופסות, אבהות, חלוקת רכוש, איזון משאבים, פירוק שיתוף, צוואות, ירושות, ייפוי כוח מתמשך ועוד. משרדה עובד בשיתוף פעולה עם מומחים המשלימים את מעטפת הייצוג בתחום המעמד האישי על כל רבדיו.

"אני מאמינה כי במאבק אין מנצח ואין מפסיד", מסבירה עו"ד עיני, שמציינת שעל מנת שהגישור יצליח, הצדדים צריכים לבוא כשהם מוכנים להתפשר ולהגיע להסכמות. "לכן, אני ממליצה לבני זוג בהליך גירושין לנסות לנהל הליכי גישור ולסיים את הסכסוך באמצעות הסכם הוגן, ובכך למזער את הפגיעה ולמנוע סכסוך משפחתי מכוער בבית המשפט. גישור זו הדרך הנכונה ביותר, במיוחד כאשר יש ילדים שלא פעם נאלצים להיחשף למלחמות הקשות והכואבות של ההורים. אני מנסה להוביל את ההליך למינימום עימותים משפטיים ברגישות הנדרשת, שכן זה ההבדל בין משפחה מסוכסכת לבין משפחה שלמרות הגירושין חיה בשלום. אולם יחד עם זאת, אני יודעת להבחין מתי אין ברירה ואת ההליך המשפטי יש לנהל בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, שם אני מתחייבת להשיג ללקוחותיי את התוצאה הטובה ביותר".

עו"ד עיני היא בעלת תואר שני במשפטים, יו"ר ועדת גישור במחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, יו"ר ועדת קשר מודיעין במחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, סגן יו"ר בפורום משפחה ארצי בלשכת עורכי הדין בישראל, מתנדבת ופעילה בגופים ציבוריים נוספים. הניסיון העשיר שרכשה בהיותה מתמחה אצל שופט בית המשפט לענייני משפחה הביא אותה להכרת הנושא בראייה מעמיקה ורחבה. לאורך השנים רכשה עו"ד עיני ניסיון רב בניהול תיקים בדיני משפחה בכלל ובנושא גירושין בפרט, והוכיחה לא פעם שיש לה את היכולת לנהל משברים מורכבים וקשיים הקיימים בסכסוכם בין בני משפחה תוך רגישות והבנה לצד נחישות והתמדה.

עו"ד עיני מציינת את אמונתה בחשיבות השקיפות מול הלקוחות, הזמינות ויכולתה להיות קשובה עבור לקוחותיה ברגישות רבה. "בתיקי גירושין מה שמנחה אותי הוא 'צדק', אני לא מנהלת מלחמה לשם מלחמה, אלא על מנת שהצדק ייצא לאור. הגישור מהווה עבורי שליחות מאחר שאני מצליחה לעזור לצדדים להתחיל חיים חדשים בהסכמות ולא עם מלחמות, בפרט כאשר מדובר עם משפחה שמעורבים בה ילדים".

לעולם המשפט הגיעה עו"ד עיני, לאחר ששמשה בתפקידים בכירים בחברות היי-טק גדולות ובינלאומיות. הידע שצברה לאורך השנים, מסייע לה לתכנן מהלכים ולמצוא פתרונות מחוץ לקופסה ובעיקר חידד עבורה את ההבנה שצריך לעשות כל שניתן לפרק את החבילה במינימום קרבות ומלחמות. "בחרתי לעסוק בדיני משפחה מכיוון שמדובר בתחום ייחודי, לא רק בפן המקצועי, אלא כזה שנוגע בחיים של אנשים ודורש יכולות, אמפתיה, הכלה, תכנון מהלכים, יצירתיות ובעיקר יכולת גישור והבנה. כאשר התיקים מסתיימים בהסכמות, זה מרגש אותי כל פעם מחדש ומזכיר לי מדוע בחרתי במקצוע הזה".

טלפון: 08-9573333

לאתר משרד עו"ד עיני >>> 

לפייסבוק גילה עיני עו"ד מגשרת – דיני משפחה, גישור, גירושין >>>

ליוטיוב >>>

עו"ד גילה עיני (צילום: פרטי)

עו"ד גילה עיני (צילום: פרטי)


עו"ד אוסנת בן עזרא, בעלת משרד עורכי דין העוסק בדיני משפחה, גישור וגירושים

"כבר בשיחת ההיכרות הראשונה שאני מקיימת עם הלקוח, חשוב לי לברר איתו האם ניתן להניח בצד את המחלוקות והאם יש אפשרות להציל את הנישואים ולנסות להגיע לשלום בית. אני מאמינה שהצלת הנישואים עדיפה על גירושים, אך אם אני מבינה שאין מה לעשות, שחילוקי הדעות והפערים גדולים מדי ולא ניתן להציל את הזוגיות, אז אני מתחילה את התהליך". כך אומרת עו"ד אוסנת בן עזרא, העוסקת בתחום דיני משפחה הכולל גישור להסכם גירושים, הליכי גירושים, הסכמי ממון, אחריות הורית, מזונות ילדים ואישה, אפוטרופסות, איזון משאבים, צוואות ועוד. נוסף על כך היא עוסקת גם בחוזי נדל"ן ודיני עבודה.

עו"ד בן עזרא היא אימא לשלושה ילדים, בוגרת לימודי משפטים בקריה האקדמית אונו. את ההתמחות שלה עשתה בסניף הראשי של הביטוח הלאומי בירושלים בדיני עבודה ונכות כללית, כשבמהלך התמחותה נחשפה לדיונים בבית הדין הארצי לעבודה ובבית המשפט העליון.

עו"ד בן עזרא אומרת שהמקצוע בחר בה ולא היא בחרה בו. היא עצמה עברה תהליך גירושים לא פשוט, וגידלה את שלושת ילדיה לבדה. לצד עבודה ב-100 אחוז משרה, היא פנתה גם ללימודי משפטים.

עו"ד בן עזרא: "התמודדתי עם כל התהליך לבדי. לא הייתה לי עזרה. האבא של הילדים לא היה כלל בתמונה. לא הייתה בינינו משמורת משותפת, גם לא חלקית ולא קיבלתי מזונות. התמודדתי עם הקושי שבגידול שלושה ילדים קטנים ועם הגירושים לגמרי לבדי. כיום, במבט לאחור, אני יכולה לומר שהמלחמות עשו לי רק טוב. נלחמתי על הצדק, ולבסוף גם קיבלתי את מה שרציתי. מה שהניע אותי בהחלטה לפנות ללימודי משפטים, היה הרצון לסייע מהניסיון שלי גם לאחרים, וכיום אני מסייעת ללא מעט זוגות. מאחר שאני עצמי הייתי במקום שלהם, אני מבינה אותם היטב ויכולה לתמוך בהם מעבר להיבט המקצועי, גם מההיבט האישי".

עו"ד אוסנת בן עזרא (צילום: פרטי)

עו"ד אוסנת בן עזרא (צילום: פרטי)

כאשר יש ילדים בתמונה, המשוואה משתנה?

"כמובן. קודם כל יש הרבה יותר נושאים שצריך לטפל בהם – החל מזמני שהות ועד מזונות, ובמקביל צריך כל העת להגן על הילדים בעת התהליך ולא לנהל את המאבק מולם או בנוכחותם ולדאוג שייפגעו כמה שפחות".

עו"ד בן עזרא מאמינה בשקיפות מול הלקוחות. היא תמיד זמינה עבורם וקשובה להם בכל דבר ועניין. "הצדק הוא מה שמנחה אותי בתיקי גירושים. אני לא לוקחת תיק לשם מלחמה, אלא על מנת לסייע ולעזור ללקוחות שלי, כדי שיוכלו לצאת לדרך חדשה. הגיעו אליי לא מעט לקוחות, שבהם הבנתי שאין להם שום סיכוי, והסברתי להם שחבל להם על הכסף ואם הם רוצים אפשר לצאת למלחמה, אבל הסיכוי להצלחה של התיק הוא נמוך. מאוד חשוב לי להיות אמינה ושקופה מול הלקוחות ולא להשלות אותם עם תקוות שווא".

עו"ד בן עזרא מציינת שכאשר מגיע אליה לקוח חדש, היא קודם כל מקיימת איתו שיחת טלפון, מבקשת להכיר היטב את מי שעומד מולה ואת הנפשות הפועלות, ובמידת הצורך לקבל מידע גם על הצד השני, וזאת במטרה לבנות עבורם את האסטרטגיה הנכונה ביותר. "מאוד חשוב לי הקשר האישי עם הלקוח. אני כל הזמן מתחדשת בעוד מידע, אם יש לי שאלות או ספקות אני שואלת עוד ועוד שאלות, אני שייכת לזן הזה של האנשים שעדיין מעדיפים לשוחח בטלפון מאשר להתכתב במייל או בהודעות אסמס, ובעיקר אני מנסה לאתר את הבעיות עוד לפני שהן צצות".

מילה על הלקוח הירושלמי?

"הלקוחות הירושלמיים הם אנשים מאוד חמים ומשפחתיים. הציבור הירושלמי ערב זה לזה גם כשהוא לא מתכוון לכך, המשפחה והילדים נמצאים אצלם בראש סדר העדיפויות".

עו"ד אוסנת בן עזרא, טל: 055-6629978, דוא"ל: [email protected]


עו"ד מגשרת גילה עיני – בעלת משרד עו"ד המתמחה בתחום דיני משפחה, גירושין וגישור במשפחה.

עו"ד גילה עיני היא אחת מעורכות הדין המובילות בתחום דיני משפחה, גירושין וגישור במשפחה, ולפחות מחצית מהתיקים שמגיעים אליה נפתרים בחדר הגישור. משרדה  של עו"ד עיני נותן  מענה לכל הסוגיות בדיני משפחה, לרבות ייצוג בבית המשפט ובבית הדין הרבני: גישור להסכם גירושין, הסכמי ממון, הליכי גירושין, אחריות הורית והסדרי שהות (או בטרמינולוגיה הישנה: משמורת ומשמורת משותפת), מזונות ילדים, מזונות אישה, ידועים בציבור, אפוטרופסות, אבהות, חלוקת רכוש, איזון משאבים, פירוק שיתוף, צוואות, ירושות, ייפוי כוח מתמשך ועוד. משרדה עובד בשיתוף פעולה עם מומחים המשלימים את מעטפת הייצוג בתחום המעמד האישי על כל רבדיו.

"אני מאמינה כי במאבק אין מנצח ואין מפסיד", מסבירה עו"ד עיני, שמציינת שעל מנת שהגישור יצליח, הצדדים צריכים לבוא כשהם מוכנים להתפשר ולהגיע להסכמות. "לכן, אני ממליצה לבני זוג בהליך גירושין לנסות לנהל הליכי גישור ולסיים את הסכסוך באמצעות הסכם הוגן, ובכך למזער את הפגיעה ולמנוע סכסוך משפחתי מכוער בבית המשפט. גישור זו הדרך הנכונה ביותר, במיוחד כאשר יש ילדים שלא פעם נאלצים להיחשף למלחמות הקשות והכואבות של ההורים. אני מנסה להוביל את ההליך למינימום עימותים משפטיים ברגישות הנדרשת, שכן זה ההבדל בין משפחה מסוכסכת לבין משפחה שלמרות הגירושין חיה בשלום. אולם יחד עם זאת, אני יודעת להבחין מתי אין ברירה ואת ההליך המשפטי יש לנהל בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, שם אני מתחייבת להשיג ללקוחותיי את התוצאה הטובה ביותר".

עו"ד גילה עיני (צילום: פרטי)

עו"ד גילה עיני (צילום: פרטי)

עו"ד עיני היא בעלת תואר שני במשפטים, יו"ר ועדת גישור במחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, יו"ר ועדת קשר מודיעין במחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, סגן יו"ר בפורום משפחה ארצי בלשכת עורכי הדין בישראל, מתנדבת ופעילה בגופים ציבוריים נוספים. הניסיון העשיר שרכשה בהיותה מתמחה אצל שופט בית המשפט לענייני משפחה הביא אותה להכרת הנושא בראייה מעמיקה ורחבה. לאורך השנים רכשה עו"ד עיני ניסיון רב בניהול תיקים בדיני משפחה בכלל ובנושא גירושין בפרט, והוכיחה לא פעם שיש לה את היכולת לנהל משברים מורכבים וקשיים הקיימים בסכסוכם בין בני משפחה תוך רגישות והבנה לצד נחישות והתמדה.

עו"ד עיני מציינת את אמונתה בחשיבות השקיפות מול הלקוחות, הזמינות ויכולתה להיות קשובה עבור לקוחותיה ברגישות רבה. "בתיקי גירושין מה שמנחה אותי הוא 'צדק', אני לא מנהלת מלחמה לשם מלחמה, אלא על מנת שהצדק ייצא לאור. הגישור מהווה עבורי שליחות מאחר שאני מצליחה לעזור לצדדים להתחיל חיים חדשים בהסכמות ולא עם מלחמות, בפרט כאשר מדובר עם משפחה שמעורבים בה ילדים".

לעולם המשפט הגיעה עו"ד עיני, לאחר ששמשה בתפקידים בכירים בחברות היי-טק גדולות ובינלאומיות. הידע שצברה לאורך השנים, מסייע לה לתכנן מהלכים ולמצוא פתרונות מחוץ לקופסה ובעיקר חידד עבורה את ההבנה שצריך לעשות כל שניתן לפרק את החבילה במינימום קרבות ומלחמות. "בחרתי לעסוק בדיני משפחה מכיוון שמדובר בתחום ייחודי, לא רק בפן המקצועי, אלא כזה שנוגע בחיים של אנשים ודורש יכולות, אמפתיה, הכלה, תכנון מהלכים, יצירתיות ובעיקר יכולת גישור והבנה. כאשר התיקים מסתיימים בהסכמות, זה מרגש אותי כל פעם מחדש ומזכיר לי מדוע בחרתי במקצוע הזה".

טלפון: 08-9573333

לאתר משרד עו"ד עיני >>>

לפייסבוק גילה עיני עו"ד מגשרת – דיני משפחה, גישור, גירושין >>>

לטוויטר עו"ד גילה עיני >>>


עו"ד אבי לוי – דיני משפחה וגירושין 

תחום דיני המשפחה והגירושין, הוא אחד התחומים המורכבים והלא פשוטים עבורם נדרש תבונה, מקצועיות וידע רב בתחומים רבים, לצד רגישות ומחשבה יצירתית, כפי שעושה זאת ברגישות ובמקצועיות עו"ד והמגשר אבי לוי, בעליו של משרד בוטיק לענייני משפחה וגירושין. "אף פעם לא קל לפרק שותפות שהחלה באהבה והפכה למשבר", מסביר עו"ד לוי. "חשוב לבנות כמה דרכי פעולה אפשריים יחד עם הלקוח (אסטרטגיה) ולעזור ללקוח להחליט בתבונה".

עוד מציין עו"ד לוי: "לא פעם, הלקוחות שמגיעים אלי נמצאים במצב רגשי לא פשוט, נסערים, כועסים ובשלב  הראשון חשוב לי להבין את הסיבה והמקור לסכסוך, לשמוע ולהקשיב לכל מילה על מנת לתת פתרון מתאים. יש מצבים שאני מבקש שייתנו לעצמם הזדמנות שאסייע להם באמצעות גישור- יישוב סכסוכים, לפני שאנחנו מגיעים לבית המשפט". הוא אומר ומציין שכמובן שלצורך כך הוא זקוק להסכמה ולשיתוף פעולה של שני הצדדים. "במידה וזה פחות נכון להם, אנחנו ממשיכים בדרך המקובלת בבית הדין הרבני או בבית משפט אזרחי".

עו"ד אבי לוי (צילום: יח"צ)

עו"ד אבי לוי (צילום: יח"צ)

יש לך דוגמאות למקרים בהם טיפלת?

"לאחרונה טיפלתי בלקוח שאשתו כיום גרושתו ביקשה להתגרש והיה לה עו"ד משלה והם רצו לתבוע אחד את השנייה. היא הצטרפה לאחת הפגישות שלנו ובסיומה היא הודיעה לי שהיא החליטה לשחרר את העו"ד שלה ואמרה שהתרשמה מאוד לטובה מהגישה שלי, שהיא מאמינה בי וביקשה שאני אטפל בשניהם בהסכמה. עשינו הסכם שבסופו שני הצדדים היו מרוצים" ומספר על מקרה נוסף. "הגיעה אלי לקוחה שביקשה להתגרש מבעלה, שמעתי את הסיפור שלה ובסופו אמרתי לה שהם לא צריכים להתגרש, אלא ללכת לייעוץ זוגי. אחרי מספר חודשים היא באה אלי עם בעלה ומאז הם עדיין ביחד".

עו"ד לוי, בוגר תואר שני במשפטים ובמנהל עסקים ולאורך חייו מילא מגוון תפקידים בכירים במערכות ציבוריות ואזרחיות. משרדו של עו"ד לוי, עוסק  בליטיגציה אזרחית, גישור ובוררות, מתמחה בדיני משפחה, גירושין ומקרקעין. משמורת ילדים, מזונות,  הסכמי ממון, הסכם ידועים בציבור, הסכם גירושין בהסכמה ו/או בשיתוף פעולה, צוואה וטיפול בירושה, ייפוי כוח מתמשך והסכמי מכר במקרקעין.

"אני תמיד אומר ללקוחות שלי שמומלץ לטפל בכל סכסוך לפני שהמצב יוצא משליטה, ככל  שהם יקדימו לפנות ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי מתאים, כך הם יחסכו לעצמכם משאבים אישיים, כלכליים ושישמרו על הנכסים האישיים והמשפחתיים שלהם, קל וחומר כאשר מדובר במשפחה עם ילדים, שבמקרה הזה, אני תמיד מציע פתרונות גם מחוץ לכותלי בית המשפט במסגרת גישור ובוררות".

כאשר יש ילדים, הסיפור הוא אחר?

"כמובן. אני תמיד אומר שאסור לפגוע בילדים והם של אבא ואמא כאחד ולכן אני מקפיד להתחיל תהליך של גישור, שהם ישבו וינסו להקשיב אחד לשני, כי להגיע לבית המשפט לענייני משפחה, יכולה להיות חוויה לא נעימה לכל המשפחה. אני רואה בעבודה שלי שליחות, מתפקידי לטפל, לעזור ולשמור על הזכויות של הלקוח, ולכן אני מייצג את הלקוחות שלי באופן אישי, מכיר לא רק את  התיק  בצורה מעמיקה ביותר אלא גם את בני המשפחה הקרובים  ביותר.  מקפיד על רגישות, תבונה,  מקצועיות ונחישות, חשוב לי להיות קשוב, ולתת יחס אישי לכל אחד ואחת מהלקוחות שלי. אני נוהג להילחם על כל לקוח כאילו הוא הלקוח היחיד שלי".

לאתר של עו"ד אבי לוי >>>

טלפון:   052-2353449

כתובת: מודיעין מכבים רעות

דוא"ל:  [email protected]


עו"ד אביטל חורף

זה למעלה מעשור נחשב עו"ד אביטל חורף לאחד מעורכי הדין המובילים בתחום דיני המשפחה. משרדו נותן מענה לכל ענייני המעמד האישי, לרבות הסכמי גירושין, הסכמי ממון, ייצוג בבתי משפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים בתביעות לגירושין וחלוקת רכוש, מזונות והסדרי ראייה, וכן בכתיבת צוואות והוצאתן אל הפועל. נוסף על כך, כחלק מהטיפול בענייני המעמד האישי, עוסק המשרד במתן מענה לנשים במצוקה, לרבות הוצאת צווי הגנה וצווים למניעת הטרדה מאיימת נגד גברים אלימים, אימוץ ילדים בארץ ובחו"ל, וכן סכסוכים כספיים בתוך המשפחה.

עו"ד אביטל חורף (צילום: יובל כהן אהרונוב)

עו"ד אביטל חורף (צילום: יובל כהן אהרונוב)

"דיני משפחה הם אחד מהתחומים היותר רגישים בתחום עריכת הדין", מסביר עו"ד חורף, "הלקוחות מגיעים אלינו בדרך כלל כשהם נמצאים בתחילת או באמצע משבר. הם רגישים, כואבים, כועסים וזקוקים לאמפתיה גבוהה ולהקשבה, במיוחד כשמעורבים ילדים ויש מאבק על משמורות, מזונות וחלוקת הרכוש".

מה חשוב לשים לב כשבוחרים עורך דין בדיני משפחה?

"ראשית – לבדוק את המקצועיות ואת הניסיון שיש לעורך דין בתחום. יש בשוק לא מעט עורכי דין, אבל חשוב ללכת לעורך דין שזו ההתמחות שלו, שיידע לזהות את הבעיות, שיחשוב מחוץ לקופסה, שיידע להגיע לפתרונות הנכונים ושיש לו זמינות ללקוחות. לצד זה, הקשר בין הלקוח לעורך הדין הוא חשוב מאוד. צריך שתהיה כימיה מהרגע הראשון, שהלקוח יבטח בעורך הדין שלו, שיהיה איתו גלוי ושירגיש בנוח על מנת שניתן יהיה לתת את כל המידע ולפעול בהתאם. מעבר להיותי עורך דין, חשוב לי שהלקוח ירגיש שהוא מקבל ממני גם מענה בפן הפסיכולוגי ובפן הנפשי".

וכשיש ילדים באמצע זה שונה?

"כמובן. כאשר הזוגיות לא טובה וההורים לא מאושרים ויש יותר ריבים מאשר דיבורים, זה משליך באופן מיידי על הילדים ועל המשפחה. לפני מספר שנים נכנס חוק הגישור, שמחייב כל זוג שמבקש להתגרש לעבור הליך של גישור – לנסות להקשיב אחד לשני ולדלג על הפערים ועל המחלוקות בשיחות. חשוב מאוד להבין שההגעה לבית משפט לענייני משפחה יכולה להיות חוויה מאוד לא נעימה עבור שני הצדדים, ולכן אני תמיד ממליץ להגיע להסכם, ואם רואים שזה לא מסתדר אז להמשיך למישור המשפטי. לצד זאת, חשוב לזכור שגם לאחר הגירושין בני הזוג ימשיכו להיות ההורים של הילדים, ולכן חשוב לסיים זאת בצורה היפה ביותר, להשאיר ערוץ פתוח ולנהוג בזהירות ובבגרות לטובת כולם, ואני כמובן דואג ללקוחות שלי בצורה הטובה ביותר".

משרד אביטל חורף ושות' הוקם בשנת 2009 כמשרד בוטיק, ויש לו שני סניפים – בתל אביב ובירושלים. לאורך השנים ייצג המשרד מאות תיקים והוביל את לקוחותיו להצלחות. לצד דיני המשפחה מתמחה המשרד בעתירות מנהליות, מייצג עצירים מנהליים מול שירות בתי הסוהר ושירותי הביטחון, ונותן מענה לאנשים שנקלעו (לא פעם שלא באשמתם) לבעיות פליליות, נוער במצוקה, עבירות צווארון לבן, אלימות במשפחה ועוד.

"הדברים שחשובים לי כעורך דין הם יושרה, מסירות ולהיות אמיתי עם הלקוח. אם אני חושב שאין לי סיכוי להצליח בתיק, אגיד זאת מיד ללקוח. אני מטפל בכל תיק במלוא החריצות והמסירות ומניח את הדברים על השולחן כמו שהם בדיוק, ללא כחל ושרק".

כתובת: סנטר 1, רח' ירמיהו 43 קומה ב', ירושלים

טלפון: 02-5003411

לאתר: עו"ד אביטל חורף ושות'


עורכת דין רחלי אייבס

"משרדי עוסק בייצוג מתדיינים בהליכי גירושים מורכבים, והליכי משמורת, בדגש על חתירה לשוויון בין ההורים הן בתחום האחריות בגידול הילדים והן בתחום דמי המזונות. לנגד עיניי עומדת בראש ובראשונה טובת הילדים".

כך עורכת דין רחלי אייבס, שמתמחה בדיני המשפחה. רחלי מוסמכת לערוך ייפוי כח מתמשך, ומרבה לייצג הורים בהליכים שעניינם זמני שהות ומזונות. בנוסף, מתמחה משרדה גם בדיני חדלות פירעון, פירוקי חברות וייצוג חייבים וזוכים בהוצאה לפועל.

"אני מגדירה את עצמי כאישה עצמאית וכפמיניסטית, אולם בניגוד לתפיסה הרווחת בקרב ארגוני הנשים אני סבורה שהשוויון האמיתי אליו שואפות הנשים כרוך מעצם טיבו בשוויון בתחום ההורות.

עו"ד רחלי אייבס | צילום: לירן אלמודאי

עו"ד רחלי אייבס | צילום: לירן אלמודאי

התפיסה שאמא היא ההורה העיקרי ושילדים עד גיל 6 צריכים לגדול רוב הזמן בבית האם, כאשר האב 'יארח' אותם לזמני שהות מצומצמים הינה תפיסה מיושנת שאין בינה לבין טובת הילדים דבר, והיא בעיקר מעמידה את הנשים בעמדה מוחלשת, שכן אם שמגדלת את ילדיה לבד כהורה עצמאי, מבלי שהאב יישא בנטל גידולם וחינוכם מחצית מהזמן, לא תוכל לפתח קריירה, זוגיות או אפילו ללמוד לימודים גבוהים ולהגשים את עצמה, כפי שמצופה שיתאפשר לה לעשות בשלהי שנת 2021".

מהו השינוי שחל בתקנות בית המשפט לענייני משפחה בשנה האחרונה?

"בתחילת השנה נכנסו לתוקפן תקנות סדר הדין האזרחי החדשות, ואיתן תקנות בית המשפט לענייני משפחה. השינוי הגדול ביותר שנגזר מתקנות אלה הוא הפרידה מהמונח משמורת ומהליכי המשמורת שהיו מקובלים עד היום, כאשר נכנס לשימוש צמד המילים – אחריות הורית. תקנות בית המשפט לענייני משפחה קבעו שלא ניתן יותר להגיש תביעות משמורת, וברירת המחדל היא מתן הגדרה הורית שווה לשני ההורים, וקביעת זמני שהות לכל הורה בהתאם לטובת הקטין הספציפי".

מה דעתך על השינוי?

"זהו שינוי מאוד משמעותי, ותקוותי היא שהוא ישים קץ למאבקים הקשים בין ההורים. בעבר המטרה העיקרית של כל אחד מהצדדים הייתה לקבל הגדרת 'משמורן' – הגדרה אשר פרחה לה מהעולם – הורים סברו, בטעות, שהגדרתם כהורה משמורן תגדיל את דמי המזונות אשר ישולמו להם, או בהתאמה, ישנם אבות שסברו שהגדרת משמורת משותפת תפטור אותם מתשלום דמי מזונות.

זו כמובן טעות. דמי המזונות מחושבים על ידי קריטריונים אחרים, ביניהם גיל הילדים, זמני השהות של כל אחד מההורים, הוצאות הקטינים ושכר ההורים, כאשר הגדרת המשמורת כלל אינה חלק מהשיקולים ששקלו בתי המשפט בעניין זה.

חשוב לציין שבתי הדין עדיין פוסקים בתביעות משמורת,  ועדיין עושים שימוש במונח המיושן, וכולי תקווה שבעתיד הם יישרו קו עם בתי המשפט, ואז ניפרד לתמיד מהמונח הארכאי והמיותר, ואפשר יהיה להתרכז בעניין האמיתי – טובת הילדים".

כתובת: רחוב המלך ג'ורג' 31, ירושלים

טלפון: 02-5028005/6/7

נייד: 050-9682664

פייסבוק: רחלי אייבס אלמודאי, משרד עורכי דין

מייל: [email protected]


נירה בן דוד, עו"ד ומגשרת

משרדה של עורכת הדין נירה בן דוד הינו משרד ירושלמי ותיק, העוסק בענייני משפחה וירושה. עו"ד בן דוד בעלת ניסיון רב שנים ומוסמכת כמגשרת, דבר המאפשר לה להתמודד עם תיקי משפחה מורכבים הטעונים רגשית. המשרד עוסק גם בתחום הפלילי, המאפשר להתבונן על תחום האלימות במשפחה באופן מקצועי יותר.

עו"ד נירה בן דוד (צילום: עדן בן דוד)

עו"ד נירה בן דוד (צילום: עדן בן דוד)

עו"ד בן דוד מיישבת סכסוכים בגישור, מגיעה להסכמות הוגנות לשני הצדדים ובכך ביכולתה לייתר הליכים משפטיים מורכבים, במהירות ובמחיר זול משמעותי מניהול תיק. המשרד מתמחה גם בתביעות בגין גניבת זרע, בהליכי כינוס נכסים של דירות מגורים ונכסי משותפים של בני זוג הנמצאים בהלכי גירושין, והוצאה לפועל של חובות בין הצדדים לסכסוך.

עו"ד נירה בן דוד סבורה כי בהליך גירושין יש לשים את טובת הילדים בראש ובראשונה לפני כל שיקול אחר. ברוח זו, ניתן במרבית המקרים לקדם את ענייני המשפחה בפרספקטיבה טובה יותר לאור כך שאין לצדדים כוונה לפגוע בילדיהם. "סכסוכי גירושין הוא תחום רגיש ומורכב, והתיקים המשפטיים בעניין זה הולכים ונעשים קשים עם הזמן", היא אומרת, "יש ניסיון להשיג כמה שיותר בילדים וברכוש, יש רצון לנקמה, ובדרך בני הזוג לא בוחלים באמצעים. כעורכת דין ותיקה בתחום אני יודעת שהנפגעים העיקריים הם הילדים וזה ממש לא צריך להיות כך. כמגשרת אני בטוחה שאפשר להשיג את כל מה שרוצים בדרך אחרת, בהסכמה וללא מלחמות מיותרות וכמובן כל הליך משפטי מבוסס בראש ובראשונה על כבוד הדדי בין הצדדים ועורכי דינם".

ייחודיות המשרד בשירות האישי המוענק לכל לקוח. מאחר ומדובר במצבים רגישים ובעומס נפשי לא קטן, הרי שנוכחות של עורכת דין מבינה ותומכת שמעניקה אוזן קשבת, יכולה להוות הבדל משמעותי. "יחס זה יוצר אצל הלקוחות תחושת אמון וביטחון", מסבירה בן דוד על תקשורת המיוחדת במשרדה, "ובנוסף מקל על תחושת המועקה הנובעת משבירת התא המשפחתי".

המשרד מתמחה גם בעניינים הקשורים ללשכות הרווחה, צווי נזקקות, השבת ילדים שנלקחו למשפחות אומנות, תוך ייעוץ והכוונה להורים.

טלפון: 050-2345566

כתובת: יד חרוצים 15‏'‏ירושלים‏

פייסבוק: נירה בן דוד עו"ד ומגשרת


משרד עורכי דין וגישור יפעת בנג'אן

משרד עורכי דין וגישור יפעת בנג'אן הינו משרד בוטיק הממוקם בגבעת שאול, ועוסק בעיקר בתיקי משפחה על כל מורכבותם. עו"ד יפעת בנג'אן סיימה את לימודי המשפטים בהצטיינות ואת התואר השני במשפטים באוניברסיטת בר אילן, שם הוכשרה גם לתפקיד מגשרת. "זוג שנמצא בהליך גירושין לרוב מגיע אלינו מותש, אחרי תקופה של ניסיונות לחיות חיי אהבה ושלום שלא צלחו, מצב זה מלווה בתחושות כשלון וכאב. הרבה פעמים מגיעים הלקוחות ממש באפיסת כוחות. ברגעים קשים כאלה חשוב שיפגשו דמות אמפאטית, מכילה ומקצועית, שיכולה לסייע להם בעצה משפטית נכונה ומתאימה להם, בצד המון רגישות והבנה לכאב הכרוך בתהליך" משתפת עו"ד בנג'אן.

עו"ד ומגשרת יפעת בנג'אן (צילום: אבי נועם)

עו"ד ומגשרת יפעת בנג'אן (צילום: אבי נועם)

 

 

עו"ד בנג'אן מבינה שזו לא החלטה קלה לפרק שותפות שהחלה באהבה והגיעה לשבר גדול, כאשר בחלק ניכר מהמקרים יש גם קטינים בתמונה, דבר שמעצים את הקושי ודורש יותר רגישות והבנה. על כן במשרד מבינים את המשבר הגדול, ומנסים לרכך את התהליך עבור הלקוחות. מעבר לכך מדגישה עו"ד בנג'אן כי היא חותרת ככל יכולתה, בנסיבות הקיימות, לנסות להגיע להסכמות מחוץ לבית המשפט ולמנוע התדיינות יקרה, ממושכת וכואבת בפני בית המשפט.

כאשר עו"ד יפעת נוכחת לראות שאין נכונות הדדית להגיע להסכמות הוגנות מחוץ לכותלי בית המשפט, היא תנהל הליכים משפטיים מקצועיים ומתאימים על מנת לסייע ללקוחותיה למצות את זכויותיהם במלואן. "באחד במקרים הגיעה אלי אישה שבמשך שנים לא הייתה מעורבת בתחום הכלכלי של הבית", מספרת עו"ד בנג'אן, לאחר שנים, מערכת היחסים בין בני הזוג החלה להתדרדר, ואז האישה החלה לבדוק את הנושא הכלכלי וגילתה שבעלה הסתיר ממנה נכסים רבים בארץ ובחו"ל, קנה דירות, פתח עסק בחו"ל, וחי חיים כפולים עם בת זוג נוספת. לאחר שניסיונות גישור לא צלחו, ניהלנו הליך בבית המשפט ובבית הדין הרבני, והגענו לחלוקת רכוש משותפת ומאוזנת. בנוסף, בשל ניהול מערכת היחסים הכפולה של הבעל, נפסקה לאשה גם הכתובה בבית הדין הרבני".

שני תורג'מן רוזנבלט (צילום: אבי נועם)

שני תורג'מן רוזנבלט (צילום: אבי נועם)

בנוסף, מטפל המשרד בכל הקשור להסכמי ממון, הסכמים משפחתיים שונים, ליווי הליך עריכת "ייפוי כוח מתמשך", "מסמך הבעת רצון", "צוואות" מינוי אפוטרופוס לגוף ולרכוש, תיקי אבהות ועוד. עו"ד יפעת זמינה ללקוחותיה בהתאם לצרכיהם ודואגת לסייע להם בכל רגע נתון, על מנת שיחוש ביטחון מירבי.

משרד עורכי דין וגישור יפעת בנג'אן

טלפון: ‏050-8823669‏

מייל: [email protected]

פייסבוק: יפעת בנג'אן עו"ד ומגשרת


ארינה גיינר – משרד עורכי דין וגישור

משרד עורכי דין ארינה גיינר מוכר כמוביל בתחום דיני המשפחה וקבלת אזרחות בישראל עם ניסיון עשיר וידע מקצועי רב. לקוחות המשרד נהנים מיחס אישי תוך ליווי צמוד לאורך כל הדרך ו"האני מאמין" של עורכת הדין גיינר הוא לראות בלקוחות שותפים מלאים בתהליך קבלת ההחלטות.

ארינה גיינר – משרד עורכי דין וגישור (צילום: קרן פלאס)

ארינה גיינר – משרד עורכי דין וגישור (צילום: קרן פלאס)

עורכת דין גיינר הינה בעלת תואר מוסמך במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ומכהנת כיו"ר ועדת בתי הדין הרבניים, יו"ר פורום עזבונות (ירושה וצוואה), יו"ר וועדת פורום הגירה ועובדים זרים ומ"מ יו"ר פורום המשפחה של לשכת עורכי הדין בישראל, במחוז ירושלים.

משרד עורכי דין גיינר מתמחה בייעוץ וייצוג בשלל ההליכים בבתי המשפט לענייני משפחה, בתי הדין הרבניים ובתי דין לעררים לפי חוק כניסה לישראל. לקוחות המשרד נהנים מטיפול מקצועי ואמין ברמה גבוהה ביותר, בין היתר בהליכי גירושין, התרות נישואין, תביעות בענייני מזונות, משמורת ילדים, עריכת הסכמי טרום נישואין והסכמי ממון, בנושא צוואות וירושות, ייצוג הורים בהליכי נוער, תיקי אימוץ וכן בנושאים הקשורים בקבלת אזרחות ומעמד בישראל לרבות ניהול הליכי הערר.

כמו כן, המשרד בעל ניסיון רב ומומחיות מיוחדת ביישוב סכוכים באמצעות הליך גירושין בשיתוף פעולה. נוסף לכך, משרד עורכי דין גיינר מתמקצע בעריכת יפוי כח מתמשך ע"פ חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות המאפשר למייפה הכח לקבוע מראש את גורלו למקרה שיאבד את כשרותו המשפטי.

לקוחותיו הרבים של משרד עורכי דין גיינר זוכים לתוצאות אופטימליות עבורם הודות לרבה המשפטית הגבוהה של הייעוץ והייצוג שהם מקבלים ובזכות הקשרים החשובים והטובים שנרכשו על ידי עורכת הדין גיינר לאורך השנים בעמל רב והמוניטין שצברה במשך שנות עבודתה כעורכת דין.

אין ספק כי תחום דיני המשפחה והנושא של קבלת מענק בישראל הם תחומים רגישים ביותר, סבוכים וטעונים ביותר. לכן, עורכת הדין ארינה גיינר היא האדם הנכון לעמוד לצד האנשים הזקוקים לסיוע בתחומים אלה בחייהם ולהוביל אותם עם חיוך ובדרכי נועם אל היעדים אליהם הם שואפים להגיע לצורה מכובדת ובדרך הקצרה והאופטימלית ביותר.

אתם יכולים להיות בטוחים שעם הגעתכם למשרד עורכי דין ארינה גיינר תמצאו את עצמכם בידיים בטוחות, אמינות ומקצועיות.

ארינה גיינר משרד עורכי דין

כתובת: המלך ג'ורג' 31, ירושלים

נייד: 052-6114935

מייל: [email protected]


עו"ד גרי ספייסר

עו"ד גרי ספייסר הוא עורך דין ותיק ומנוסה, דובר אנגלית כשפת אם, המטפל במקצועיות ובמסירות בכל הנושאים הקשורים לדיני המשפחה: גירושים, מזונות, משמורת, הסדרי ראייה, ירושה וצוואות, אלימות במשפחה וכדומה. עו"ד ספייסר הוא בעל ניסיון רב בכל הערכאות בתחום, ומייצג את לקוחותיו בבתי המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני.

את הכשרתו המקצועית רכש עו"ד ספייסר באוסטרליה, בה נולד וגדל, והוסמך לשמש כעורך דין בשנת 1983. עשור מאוחר יותר, כאשר עלה לארץ, הוסמך לשמש כעורך דין גם בישראל ומאז ועד היום ייצג אלפי לקוחות בתיקים שונים. אל תחום דיני המשפחה הגיע מתוך רצון לעזור לאנשים המצויים בסכסוך, והוא שואב סיפוק רב מהיכולת לעשות זאת. "אל פתרון הסכסוך", טוען עו"ד ספייסר, "לא צריך להגיע רק לאחר מאבק משפטי ממושך. ניתן להגיע לפשרות ולהסכמים מספקים ומועילים גם מחוץ לכתלי בית המשפט, ואני מקבל סיפוק גדול מלראות סכסוך או מחלוקת שנפתרים ומאפשרים לכל אחד מהצדדים לצאת לדרך חדשה".

עו"ד גרי ספייסר (צילום: פרטי)

עו"ד גרי ספייסר (צילום: פרטי)

בנוסף לידע המקיף שלו בתחום ולניסיון הרב שצבר בכל שנות עבודתו, מביא עמו עו"ד ספייסר יחס אישי, אנושיות והמון רגישות ומקפיד להיות זמין ללקוחותיו בכל יום ובכל שעה. "תחום המשפחה הוא לא תחום שבו אתה יכול לתת מענה רק בין 8:00 ל-16:00. אני מקפיד להיות זמין 24/7 ולספק מענה מהיר ללקוחותיי בכל שעה שיזדקקו לו".

אחת המטרות העיקריות העומדות לנגד עיניו של עו"ד ספייסר היא שמירה על טובת הילדים, והחתירה הבלתי נלאית שלו להשגתה הובילה אותו לכמה וכמה הצלחות חסרות תקדים. כך, למשל, בפסק דין נדיר בו זכה, העוסק בנושא המורכב של העתקת מקום המגורים של אחד ההורים לאחר גירושים: על אף הנטייה הברורה של בתי המשפט לא לאפשר ריחוק גאוגרפי משמעותי בין ההורים, הצליח עו"ד ספייסר לאפשר לאישה קולומביאנית אותה ייצג, להעתיק את מקום מגוריה מהארץ לקולומביה יחד עם בנה היחיד, זאת למרות שאביו של הילד, בעלה לשעבר, מתגורר בישראל. עו"ד ספייסר הצליח להוכיח כי במשך עשור של שהות בארץ, לא הצליחה האישה להתאקלם, וכי טובתה וטובת הילד יהיו לשוב לארץ מוצאה.

את אותה המסירות, המחויבות והחתירה לצדק מתחייב עו"ד ספייסר להשקיע בכל מקרה שהוא מייצג, ועל כך מעידות שנות הניסיון הרבות שלו ושלל ההצלחות אותן השיג במהלכן.

טלפון: 054-3224116

אתר: http://spacer-law.dapez.co.il/


משרד עורכי דין כהן, דקר, פקס וברוש

"משרדנו מתמחה, בין היתר, בכל הנושאים תחת הקטגוריה הרחבה של דיני משפחה: החל מבקשה לשינוי גיל או קביעת גיל, שאינה דבר נדיר במציאות הישראלית, אפוטרופסות, תביעת אבהות, וכלה בתביעה למשמורת ילדים, מזונות, צווי מניעה, גירושין ועוד", מציינת עורכת הדין ענת לוי שותפה במשרד עורכי דין כהן, דקר, פקס וברוש, שהתמחותה בעיקר בדיני משפחה ודיני הגירה, בעלת הסמכה כמגשרת ומוסמכת מטעם האפוטרופוס הכללי לערוך ייפוי כוח מתמשך.

כמו כן, עו"ד ענת לוי בעלת ניסיון רב בעריכת הסכמים בתחום המשפחה כגון: הסכם גירושין, הסכם ממון, הסכם חיים משותפים והסכם הורות. "בתיקים רגישים אלו שלרוב מתנהלים באופי מלחמתי ולוחמני, אני מאמינה בהתנהלות ללא מלחמות ואם ניתן להגיע להסדר מחוץ לכותלי בתי המשפט אעדיף לפעול כך. בדרכי שלום ונועם אפשר להגיע לתוצאות טובות עבור שני הצדדים, שגם יסתכמו בעלות נמוכה משמעותית מהליך שמגיע לערכאות השיפוט, במידה והדבר מתאפשר כמובן" ממשיכה עו"ד ענת.

עו"ד ענת לוי - משרד כהן, דקר, פקס וברוש (צילום: שירי דקר)

עו"ד ענת לוי – משרד כהן, דקר, פקס וברוש (צילום: שירי דקר)

משרד עורכי דין כהן, דקר, פקס וברוש נוסד בשנת 2012 ומאז מעניק ליווי וייעוץ משפטי בשפות אנגלית ועברית במיוחד אך גם צרפתית וערבית ועובד בתחומים שונים כגון:  דיני הגירה, המשפט האזרחי והמסחרי, מקרקעין ונדל"ן, דיני עבודה, הוצל"פ, נזיקין, דיני משפחה, ייצוג בהליכים משפטיים וערכאות משפטיות, שירותי נוטריון ועוד. למשרד שני סניפים, האחד בירושלים והשני בתל אביב וזאת על מנת לתת שירות משפטי בכל רחבי הארץ.

ליווי משפטי מקצועי בדיני משפחה

עו"ד ענת לוי בעלת תואר ראשון ושני במשפטים, מנהלת סניף ירושלים ודוברת השפות עברית ואנגלית, מעניקה שירות וליווי משפטי עבור לקוחות מהארץ ומחו"ל ומטפלת בין היתר גם בכתיבת חוות דעת משפטיות לבתי משפט שונים בחו"ל כגון ארצות הברית ואנגליה. "לאור העובדה שמשרדנו דובר שפות, אנו עובדים בשיתוף פעולה עם משרדים בחו"ל ובכך מבטיחים ללקוחות שלנו מעטפת ליווי מקצועית לאורך כל הדרך. באופן כללי, התחום של דיני משפחה דורש מעבר למקצועיות, לניסיון ולידע גם רמות רגישות גבוהות והבנה שבתיקים אלו מעורבים בדרך כלל ילדים ומשפחות שמעוניינות לסיים את הדברים באופן המוצלח ביותר, עם כמה שפחות "נזקים" הן בפן הכלכלי והן בפן האישי, על מנת להמשיך בחייהם.

בניית אסטרטגיות יצירתיות

"ראשית, ומכיוון שאנחנו משרד שמטפל רבות גם בדיני הגירה, פעמים רבות יש חפיפה בין התחומים, מה שמעניק לנו יתרון גדול, לאור ההבנה בנושאים משפטים נרחבים. לדוגמה: פנה אלינו לקוח מחו"ל, אזרח ישראלי, שרצה להסדיר מעמד לבתו בת ה-12, אך מכיוון שלא עשה זאת אחרי לידתה, רשות האוכלוסין וההגירה דרשו בדיקת אבהות. לאחריה גילה האב כי הילדה אינה ילדתו הביולוגית, ומשרד הפנים עמד על כך שלא לאשר את המעמד עבור בתו. כאן אנחנו נכנסו לתמונה, אחרי בניית אסטרטגיה החלטנו להגיש תביעה למתן צו הורות פסיקתי, צו שבדרך כלל ניתן לזוגות בני אותו המין, לאחר הליך של פונדקאות וכדו'. דרשנו להכיר בו כאביה לכל דבר ועניין לאור העובדה כי הוא האב היחידי שמגדל אותה מיום היולדה ודואג לכל מחסורה. ההתמחות הרחבה של המשרד במגוון נושאים משפטיים מאפשרת לנו זוויות נוספות ובניית אסטרטגיות יצירתיות המגדילות את סיכויי ההצלחה בכל תיק שהמשרד מייצג".

משרד עורכי דין כהן, דקר, פקס וברוש

טל: 02-3810013

לינק לאתר

כתובת: רחוב הלל 23, ירושלים

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר