(צילום: פוטו ג'וני)
(צילום: פוטו ג'וני)

יונתן כהן – הבעלים של פוטו ג'וני

פורסם בתאריך: 22.8.17 20:44

יונתן כהן גדל עם מצלמה ביד, הוא היה בן 9 בלבד כשקיבל מאביו מסרטה והחל לצלם סרטים בשכונה. בגיל 14 נחשף לצילומי סטילס ושילב בין השניים. היום הוא מנהל את העסק 'פוטו ג'וני' ובו ניתן למצוא חבילה מלאה עבור אירועים:  צילום סטילס, וידאו, מגנטים, מצלמות מרחפות והוא בן 23 בלבד. "אני מצלם אירועים, אופנה, אדריכלות, והשנה נכנסתי חזק גם לצילומי נשים בהריון, היו למעלה מ- 150 כאלה בשנה האחרונה. נחמד היה לקבל טלפון מאחת המצולמות שהזמינה אותי אחרי הלידה לצלם את הברית", אומר יונתן בהתלהבות.

(צילום: פוטו ג'וני)

(צילום: פוטו ג'וני)

את העסק הקים לפני כשנתיים, ואת אהבתו הגדולה לצילום הוא גילה בזכות אביו. "כשהייתי בן 9 אחותי עמדה להתחתן ואבא קנה לי במתנה מסרטה, ביוזמתו. את החינה לאחותי קיימנו בבית שלנו, שם עמדתי עם המסרטה החדשה צמוד לצלם, שאלתי אותו הרבה מאוד שאלות ותוך כדי הסרטתי. כך אני מביט בו ולומד. כשהגענו לגיל 12 והתחילו מסיבות בת מצווה ובר מצווה תמיד הגעתי עם המסרטה וצילמתי", הוא נזכר בחיוך, "משם הכל זרם ובגיל 14 צילמתי מסיבות".

את האירוע הראשון שצילם בתשלום הוא לעולם לא ישכח: "החיים הובילו אותי לזה, צילמתי באחת המסיבות כשמישהי ניגשה אלי ושאלה אם ארצה לצלם את בר המצווה של אחיה בכותל. הייתי בן 18 בלבד. התרגשתי מאוד ולא ידעתי בכלל כמה לדרוש. אני מאמין שקיבלתי בכותל את הברכה שלי, עד היום אני מאוד אוהב לצלם אירועים בכותל".

יש הרבה מאוד צלמים, מה מייחד אותך ואת הצוות שלך מצלמים אחרים?

"יש הרבה מאוד צלמים טובים. הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי בשירות. תודעת השירות שלנו מאוד גבוהה, אני משקיע המון בכך. יש לנו צוות צעיר, מקצועי, חבר'ה ממש טובים שיוצרים אווירה נעימה, חברותית. באירועים ובחתונות הגישה היא להקרין כלפי הלקוחות תחושה כיפיית וחברית, זה מאוד חשוב. אנחנו תמיד עובדים בחיוך ובאהבה ענקית למקצוע. הצלם שלי, רן אילוז, הוא באותו הראש שלי, כך שיחד אנחנו משלימים זה את זה ואין ספק שנוצר שילוב מנצח. כמובן שגם הצילומים, האלבומים שלנו והעריכה הם ברמה מאוד גבוהה ומקצועית".

איך אתה מגדיר את עצמך כמנהל?

"אני מנהל כמו שהייתי רוצה שיתייחסו אלי, מביט אל כולם בגובה העיניים. קודם כל אני חבר של העובדים. כשעובד מקבל יחס כזה, זה מיד מקרין לסביבה. אני מדבר על כל המישורים, גם בנוגע לתשלום וגם ביחס האישי. מראש אני מעסיק אנשים צעירים בראש טוב, אין לי זמן להתעסק במה שלוקח ממני אנרגיה".

איך נראה סדר היום שלך?

"בעבודה כזאת אין סדר יום. יש ימים שיש לי שני אירועים לצלם, בבוקר ובצהרים וכל היום שלי תפוס לחלוטין. זאת עבודה של 24/7 והיא מאוד אינטנסיבית, לעתים אני כמעט ולא ישן בלילה כי כשאני חוזר מאירוע אני מיד מתיישב לעשות גיבוי לתמונות".

מה עם זוגיות?

"מדובר בעבודה כל כך אינטנסיבית ובעיקר בלילות, אין ספק שזה שואב ולוקח לי את השנים היפות" צחייך במבוכה, "זוגיות? זה ממש לא פשוט כי לא כל אישה תבין, תקבל ותסתכל על זה בעין יפה שבן זוג שלה כל לילה יוצא לעבוד".

בגילך הצעיר להקים עסק מצליח זה מכובד. במה אתה מתגאה?

"אני לא מתגאה בכלום, אני שמח. אני שמח על הדרך שעשיתי ועל כך שנשארתי בדיוק אותו אדם. חששתי שיתחילו לזרום אלי עבודות וכסף גדול אני עלול לאבד את הדרך ולשמחתי זה לא קרה. לא מביט על איש מלמעלה, נשארתי אותו אחד ואפילו התרככתי".

(צילומים: פוטו ג'וני)

(צילומים: פוטו ג'וני)

בשנתיים שחלפו מאז שהקמת את פוטו ג'וני, עמד בדרכך אתגר מיוחד שיכול לספר עליו?

"בלי להתבלבל, ברור. החתונה הראשונה והגדולה שצילמתי במרכז הארץ הייתה עצומה, אלף חמש מאות מוזמנים. הבאתי צוות גדול עם שני צלמי וידאו, רחפנים, צלמי סטילס, ואני זוכר את הרגע שהחתן והכלה נכנסו וצעדו לחופה. הסתכלתי סביב וראיתי את כמות האורחים המטורפת, התרגשתי מאוד. זה לא דומה להתרגשות כשאתה שכיר, זאת התרגשות שהייתה מלווה בפחד 'אולי זה גדול עלי' והוכחתי לעצמי שאני מסוגל לעשות את זה מצוין".

לאן אתה שואף להגיע?

"אני מסתכל כל הזמן קדימה, להגיע לכמה שיותר אירועים ולכמה שיותר אנשים. אני מודע לכך שמדובר בתהליך, ולשמחתי, מעבר לכך שאני משקיע בפרסום אני מתפרסם גם בזכות המוניטין שצברתי, שעובר מפה לאוזן. אני כל הזמן לומד, לוקח קורסים ומתקדם".

יש לך טיפ למי שמעוניין להקים עסק?

"לעשות הכל באהבה ולא מתוך חיפוש אחרי רווח וכסף. להניח את עניין הכסף בצד ולהתנהל נטו מאהבה. וכשעובדים מתוך אהבה, עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר ויחד עם זה יגיע גם הרווח הכספי".

טלפון: 052-3925212

לפייסבוק פוטו ג'וני

לאתר פוטו ג'וני

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר