נתנאל איבגי (צילום: אורן בן חקון)
נתנאל איבגי (צילום: אורן בן חקון)

נתנאל איבגי מעדניית איבגי

צרפתיה או איטלקיה, חריפה או מלוחה, כחולה או אדומה, רכה או קשה -נתנאל איבגי יעשה הכל כדי שהגבינה שלכם תהיה מושלמת ומפנקת

פורסם בתאריך: 12.9.17 14:16

את מעדניית איבגי בשוק מחנה יהודה מכירים גם זקני ירושלים. מאז שהוקמה בשנת 1936 עברה המעדנייה מספר שדרוגים והיום יש בה ניחוח של חו"ל. שלושה דורות שהמעדנייה מושכת אליה קהל רב. נתנאל איבגי בן ה- 31, הוא הבעלים של המקום כיום, שמספר כי נולד וגדל בשוק והיה לו ברור שכאן גם ימשיך כבעל עסק. "כל הילדות שלי עברה בשוק. גדלתי ברחוב אגריפס ובמשך היום ביליתי את שעותיי הפנויות בשוק, שם סבא היה נוהג להכין דגים מעושנים, גבינות וחמוצים במו ידיו. שדרגתי את המעדנייה כך שתתאים לאווירה החדשה בשוק ולרוח התקופה. כל השוק עבר מהפכה וגם אנחנו, כך שהכל הרבה יותר תיירותי, מעוצב ויפה", אומר נתנאל בגאווה.

(צילום: אורן בן חקון)

(צילום: אורן בן חקון)

עושר הגבינות בחנות מפתיע ומרהיב החל מגבינות נפוצות ועד לנדירות ביותר, חלקן מיוצרות במקום וחלקן מיובאות מרחבי העולם, כמו גבינת גרוייר משוויץ, פרמז'ן מאיטליה, מנצ'גו מספרד ועוד. למרות שמדובר בגבינות גורמה דליקטס כפי שנהוג בעולם הגדול, הן כשרות כמו כלל המוצרים במעדנייה. אצל איבגי ניתן להשיג מעדני טונה ושלל דגים משובחים מאיטליה, אנשובי שנכבש בעבודת יד, זיתים מיוון, צרפת ואיטליה, מגוון גדול של חמוצים מופלאים, יינות משובחים וסוגי חרדל, ארטישוק כבוש, פטריות כמהין, שמן זית תוצרת הארץ ותוצרת חוץ, ובעצם כל מה שישדרג את המטבח והתבשילים שלכם לרמת גורמה של ממש.

(צילום: אורן בן חקון)

(צילום: אורן בן חקון)

מה מבדל אותך ממעדניות אחרות בארץ?
"האותנטיות מאוד בולטת אצלנו. אנחנו מאוד ייחודיים בארץ בעיקר משום מגוון המוצרים המשובחים העצום שהמעדניה מציעה, מהארץ ומהעולם, שאת חלקם אנחנו עצמנו מייצרים. ישנן מעדניות גדולות בארץ, אבל דווקא העובדה שאנחנו פרושים על פני 30 מ"ר בלבד, יש לה יתרון של תחושה נעימה ומשפחתית. מדי יום שישי מגיעים הלקוחות הקבועים, שלא מוותרים על הסיבוב בשוק, ואנחנו יחד לוגמים ערק וטועמים מהמוצרים. כולם כאן מרגישים בבית, מוזגים לעצמם ערק וניגשים עצמאית לפתוח את המקרר, זה כיף גדול שלקוח מרגיש כל כך בנוח, יש כאן חמימות משפחתית שאי אפשר לייצר בכסף, היא בהווי של המקום".

(צילום: אורן בן חקון)

(צילום: אורן בן חקון)

איך אתה משלב משפחה וקריירה?
"אני מצליח מעולה לשלב בין השניים, יש לי שני ילדים ואשתי עוזרת לי בניהול העסק. היא עובדת יחד אתי במעדנייה מדי יום עד שעות הצהרים ואז חוזרת הביתה להיות עם הילדים ואני מגיע בערב. אנחנו מאוד נהנים לנהל את העסק ביחד וזה מצליח מצוין".
במה אתה גאה?
"אני שמח שהצלחתי לשדרג את המעדנייה לרמה שהיא נמצאת בה היום. בשלוש שנים האחרונות עבדתי על תוכניות לשפר את העסק, את הניראות של המקום, את הנגישות, את מבחר המוצרים, ואני מאוד גאה לראות לאן לקחתי את המקום של סבא ואחר כך של אבא. המוצרים המיוחדים שאנחנו מוכרים כאן מרחבי העולם, העיצוב והאווירה מוכיחים את עצמם. מעבר ללקוחות הקבועים כאן בירושלים, מגיעים אלינו מכל הארץ, לקוחות שהיו פעם אחת ונדלקו, חוזרים שוב ושוב וממליצים על כך לחברים. השם שלנו עובר מפה לאוזן".

(צילום: אורן בן חקון)

(צילום: אורן בן חקון)

מה בתוכניות להמשך?
"בתחילת אוקטובר אנחנו פותחים סניף נוסף בקניון עזריאלי מלחה, אותו אשתי תנהל. התוכנית שלי לפתוח סניפים נוספים גם מחוץ לירושלים אשר יופעלו באמצעות זכיינים".
מוטו לניהול עסק?
"להאמין בעצמך ואז השמים הם הגבול".
טיפ לבעל עסק מתחיל?
"להקפיד להיות אותנטי ולהיצמד לאיכות טובה, כמובן להאמין בעצמך ולהיות אמין כלפי הלקוחות".

עושר הגבינות בחנות מפתיע ומרהיב החל מגבינות נפוצות ועד לנדירות ביותר, חלקן מיוצרות במקום וחלקן מיובאות מרחבי העולם, כמו גבינת גרוייר משוויץ, פרמז'ן מאיטליה, מנצ'גו מספרד

טל: 02-6242049
כתובת: עץ חיים 41, שוק מחנה יהודה
פייסבוק: מעדניית איבגי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר