עופר לויאן (צילום: צחי וזאנה)
עופר לויאן (צילום: צחי וזאנה)

עופר לויאן – S.Y.L.S סיילס נדל"ן ושיווק פרויקטים

בתוך זמן קצר המשרד לתיווך נדל"ן בבעלותו צבר מוניטין רב. עם לא מעט פרויקטים נדל"ניים והרבה לקוחות מרוצים - משרד הבוטיק סיילס הוא הדבר החם בענף בארץ

פורסם בתאריך: 24.9.17 13:32

עברו למעלה מעשר שנים מאז החליט עופר לויאן לעשות שינוי ולעבור מתחום הרכב להשקעה בענף הנדל"ן, ואפשר לומר שכיום הוא אחר הבולטים והמוערכים בענף. את הסניף הראשון פתח בישוב צור הדסה, שם הוא מתגורר עם אשתו יעל וארבעת ילדיו, ולימים התקדם ופתח סניף נוסף באזור רחביה בירושלים. בין היתר עסק לויאן בשיווק פרויקטים עבור יהודה רחמים חברה לבניה בע"מ, חברת שיכון ובינוי נדל"ן בע"מ, מ.אביב חברה לבניה בע"מ, אור מבואות ירושלים חברות נוספות ובהיקפים גדולים.

הדמיה - פרויקט בית בטבע שלב א'

הדמיה – פרויקט בית בטבע שלב א'

איך הכל התחיל?

"במשך כ-20 שנה היה בבעלותי אחד העסקים המובילים בתחום התקנות ושיפורי מערכות הרכב, במתחם בורסת היהלומים ברמת-גן (משווק ומתקין מורשה של חברות פלאפון, סלקום ואורנג', איתוראן ופוינטר ומתקין יבואני רכב). כאשר הבנתי שמיציתי את העיסוק בענף התחלתי בחיפוש אחר תחום שמעניין אותי ועם זאת קשור לשיווק ומכירות בהם עסקתי שנים, החלטתי לעשות שינוי ולהשקיע בתחום הנדל"ן. תחילת הדרך היתה במשרד בוטיק קטן בצור הדסה ולאחר תקופה לא ארוכה פתחתי סניף נוסף בשכונת רחביה בירושלים. מהר מאוד הביקוש גדל ושמו של המשרד עבר מפה לאוזן. השנים עברו והמשרד הקטן צבר מוניטין בקרב חברות נדל"ן רבות כמו גם לקוחות שאוהבים את השירות העוטף והמקצועי שאנחנו מעניקים".

איך עובד שיתוף הפעולה במשרד בינך לבין רעייתך יעל?
"גם יעל מגיעה מתחום הנדל"ן, היא שיווקה לצידי את הפרויקטים שטיפלנו בהם בעבר. יעל דואגת לניהול כל ענייני המשרד, החל משיווק, תיאום פגישות, טיפול בעניינים שוטפים, קשר עם הלקוחות, כך שהיא הלב האמיתי של המשרד שלנו. אני מתמחה בנדל"ן, והשילוב בין שנינו הוא מושלם ומוכיח את עצמו. אנחנו לא שוקטים על השמרים לרגע, כל הזמן נמצאים בקשרי עבודה ומו"מ עם חברות יזמיות ברחבי הארץ לשיווק פרויקטים חדשים, חלק מהפרויקטים מסווגים כמאוד יוקרתיים וחלקם עממיים, לנו יש את הידע והניסיון למכור אותם ואני בטוח שנצליח. לצד שיווק הפרויקטים הגדולים אנחנו עוסקים בטיפול שוטף בנכסים יד שניה. נכון להיום משרדנו נמצא במשא ומתן עם חברות ניהול גדולות מהארץ ומחו"ל בתחום המלונאות, המעוניינות לרכוש קרקעות לבניית בתי מלון ומרכזי מסחר מניבים בארץ.
בעקבות הקשרים הענפים שרכש המשרד במרוצת השנים, מגיעים למשרדנו המון ביקושים לרכישת מגרשים לבנייה רוויה, מסחר, מיזמי תיירות ומלונאות. תחום נוסף שאנחנו עוסקים בו הוא תיווך בין קבוצות משקיעים בחו"ל המעוניינות להשקיע ולרכוש חברות סטארט-אפ מישראל".

הדמיה - פרויקט בית בטבע שלב ב'

הדמיה – פרויקט בית בטבע שלב ב'

איזה פרויקט סיימתם לאחרונה?
"לאחרונה סיימנו שיווק בלעדי של פרויקט הנדל"ן בשכונת הר סנסן בצור הדסה ושמו "בית בטבע שלב א", שנבנה ע"י חברת הבניה הידועה והאיכותית יהודה רחמים חברה לבנין בע"מ. הפרויקט כלל 20 יחידות דיור יוקרתיות בנות 5 חדרים, שיווק הפרויקט ואכלוסו הסתיים בהצלחה רבה".

יש פרויקט נוסף שאתם משווקים בימים אלה?
"פרויקט נוסף שאנו נמצאים לקראת סיום שיווקו הוא "בית בטבע שלב ב" בצור הדסה וגם הוא של היזם יהודה רחמים חברה לבניה בע"מ. בעסקה זו משרדנו תיווך ברכישת הקרקע וגם בשיווק הבלעדי של הפרויקט. בנוסף שיווקנו פרויקטים נוספים עבור חברות ידועות שם בישוב צור הדסה ובמודיעין".

איך אתה מסביר את ההצלחה המטאורית של משרד התיווך בבעלותך?
"אמנם התחלנו בישוב קטן, בצור הדסה, אבל הפעילות שלנו התרחבה לעוד מספר ישובים בארץ. אפשרויות כאלה נפתחות בפנינו רק כאשר היזמים נותנים בנו את האמון ומבינים כי יש פה אנשי מקצוע, אלמלא זאת לא היינו יכולים להצליח. אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו יחס אישי מאלף ועד תו, בכל שעה משעות היממה, מחפשים פתרונות לבעיות, לאתגרים, לצרכים של כל אחד. סיילס נדל"ן הוא משרד בוטיק, כלומר אנחנו מעניקים שירות מאוד אישי וצמוד ללקוח, כולל קבלת מידע על האפשרויות הפיננסיות שלו, התאמות לצרכים המשפחתיים, קישור מול אנשי מפתח כמו עורכי דין, רואי חשבון ושמאי מקרקעין, כך שאין מצב שאדם נכנס לעסקה ושלא יוכל לעמוד בה. מראש אנחנו דואגים לענות על כל השאלות והצרכים כדי שלא יצוצו בעיות בהמשך, בין אם מדובר בלקוחות או בקבלנים".

 

הדמיה - פרויקט "בית בטבע" שלב ב'

הדמיה – פרויקט "בית בטבע" שלב ב'

ממה אתה נהנה?
"עיקר ההנאה שלי טמונה במפגש עם המשפחות שמתעניינות ברכישה או מכירה. אני אוהב אינטראקציה עם אנשים וכאן מזדמן לי מפגש שונה מדי יום, וזה עושה לי טוב. בעיקר אם אנחנו מצליחים גם להגשים להם את החלום".

במה אתה גאה?
"כשאני מגיע לאתר הבניה ופוגש שם את הלקוחות שרכשו בפרויקטים שמשרדנו משווק, אני רואה את ההערכה וזה ממלא אותי גאווה. הלקוחות מרוצים וזה הכי חשוב. זהו כרטיס הביקור הטוב ביותר שיש! 

טלפון: 1700-555-405
רחוב הדרור 2/6 צור הדסה

לאתר S.Y.L.S סיילס נדל"ן ושיווק פרויקטים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר