אמנון אינסטלציה (צילום: אורן בן חקון)
אמנון אינסטלציה (צילום: אורן בן חקון)

אמנון אריאלי – מקצועיות באינסטלציה

עם ניסיון של 25 שנה בתחום האינסטלציה, אמנון אריאלי מבטיח לכם שירות מקצועי, אמין ואדיב מרגע קבלת הייעוץ הטלפוני עד לרגע פתירת התקלה בביתכם. וכדי שתהיו עם ראש שקט, הוא מצרף לכם עשרה טיפים שיעזרו לכם לשמור על צנרת בריאה

פורסם בתאריך: 1.1.18 17:36

כבר כשהיה ילד, אמנון אריאלי (51), תושב פסגת זאב, חיפש מה לתקן בבית. "מגיל צעיר היתה לי את האהבה לכל הנוגע לתיקון ושיפוץ תקלות בבית שאותה פיתחתי בזכות אבי ז"ל שהיה בעצמו אינסטלטור מוכר ואהוב", הוא מספר, "הייתי מחובר אליו מאוד ואת מוסר העבודה וערכיה רכשתי ממנו".

מתי ידעת שתעסוק במקצוע?
"לאחר פטירתו של אבא החלטתי להמשיך את דרכו, למנף את העסק ולהתמקצע בתחום, כאשר מוטו אחד מנחה אותי לאורך כל הדרך – 'הראש עובד לפני הידיים'. צברתי ניסיון של 25 שנים, הרחבתי את אופקי לעבודות גדולות ומסובכות יותר שדורשות ראייה מרחבית וניסיון משמעותי יותר".

אמנון אינסטלציה (צילום: אורן בן חקון)

אמנון אינסטלציה (צילום: אורן בן חקון)

מי קהל היעד שלך?
"אני מטפל במגוון רחב מאוד של לקוחות, פרטיים ועסקיים. רכשתי מכשירים טכנולוגיים חדשניים ומתקדמים המייעלים את איכות שירות לגופים הללו כמו מצלמה תרמית לאיתור נזילות, סיב אופטי לצילום של קווי ביוב וכמובן רכב מאובזר לטיפול מהיר ויעיל בתקלות. בלקוחותי, לבד ממשפחות ולקוחות פרטיים, נמצאים גם משרדים ממשלתיים, בתי מלון, בתי עסק שונים, מוסדות, חברות אחזקה, בתי עסק שונים, ועדי בתים ולקוחות פרטיים".

מה מייחד את העסק שלך?
"המטרה שלי היא לתת ללקוחותי שקט נפשי בכל תחום האינסטלציה, החל במענה מהיר ועד לגימור המקצועי והאסתטי של העבודה. אני מאמין בשקיפות מלאה מול הלקוח ואחריות מקצועית כערך עליון. השירותים שאני מספק הם פתיחת סתימות, איתור נזילות, החלפת כל סוגי הצנרת, התקנת דודי שמש וקולטים, החלפת יונקרסים ורדיאטורים והגברת לחץ מים".

המשפחה מעורבת בעסק?
"כן. בקידום העסק בני משפחתי לוקחים חלק לא קטן. בני עידן מנהל משווק ומקדם את דף הפייסבוק ומשדרג את אתר האינטרנט החדש שלי אשר יעלה בקרוב. בני רועי מעצב ודואג למיתוג העסק ובתי ואשתי מספקות רוח גבית חזקה".

מה המסר שלך?
"השאיפה שלי היא להמשיך לספק שירות מקצועי, מהימן ומועיל לקהל לקוחותי באדיבות ומכל הלב. המסר שלי לכל הקוראים הוא שבכל בעיה או ליקוי – התקשרו אלי ואשמח להעניק יעוץ טלפוני חינם. בנוסף, מצורפים לכתבה כמה טיפים שהכנתי לשימושכם, שיסייעו לשמור על מערכת אינסטלציה יציבה ותקינה לאורך זמן בביתכם או בעסק ולחסוך עד כ-10,000 שקלים בשנה. אין אדם אשר שמח להוציא את כספו על ליקויים ותקלות אינסטלציה, אך לא כולם יודעים איך למנוע אותן".

אמנון אינסטלציה (צילום: אורן בן חקון)

אמנון אינסטלציה (צילום: אורן בן חקון)

הטיפים של אמנון אריאלי:

1. לאסלה זורקים רק ניירות טואלט – זה נשמע ברור מאליו, אבל כמות הסתימות שפתחתי עקב דברים שונים שזרקו לאסלה היא עצומה. אז מה אסור לזרוק? מגבונים לחים, מוצרי היגיינה, חיתולים, מקלות אוזניים.
2. להתקין רשתות למניעת חדירה של לכלוך גס בכיור המטבח – שאריות האוכל נאגרות ומתקשות בתוך הצנרת והן גורם נוסף לסתימות.
3. שמן לעולם לא לכיור – סיימתם לטגן? פתחתם טונה? את השמן שפכו לפח.
4. דוד שמש – אין לכם? כדאי מאוד שיהיה. כמות החשמל המתבזבזת על חימום הבוילר היא גדולה ואיתה המחיר שתשלמו. דוד שמש הוא פתרון ידידותי, אקולוגי וחסכוני.
5. התקינו מסנן אבנית ולכלוך בברזים – מהצינורות הראשיים המגיעים מהעירייה מתלווים חלקיקי אבנית וחול אשר אינם בריאים לנו לשתייה וגורמים לסתימות קשות בצנרת המים, ומשם הדרך פשוטה לקלקול מכונת הכביסה והמדיח.
6. צנרת איכותית – שיפצתם דירה? שימו לב לסוג הצנרת. סוג חדש, טוב ואמין שקיים כבר שנים, עם תחזוקה קלה ומהירה, נקרא "פקסגול". חשוב מאוד לוודא שהצינורות בביתכם יהיו מסוג זה.
7. החלפת חלקים חלודים – בדקו את הצנרת בביתכם, במחלק המים ומתחת לברזים, ואם אתם רואים חלודה החליפו את החלק לאחד חדש, על מנת למנוע פיצוץ הצינור והצפת הבית.
8. החליפו כל שלוש שנים את הפלאנג' בדוד שמש ובבוילר – במשך השנים מצטברת אבנית על גוף החימום בדוד אשר פוגעת ברגישות התרמוסטט ועלולה לגרום לרתיחה יתרה של המים, לפיצוץ צנרת המים החמים ובעקבות כך לכוויות קשות.
9. החלפת צינור הניאגרה בחדר השירותים – עם הזמן מתייבש ונסדק צינור המים הלבן המתחבר לניאגרה ומומלץ להחליפו בכל כמה שנים.
10. שימו לב לנזילות קבועות – הן נראות קטנות אבל מביאות לחשבון מים גבוה.

 

טלפון: 052-5398277

לאתר אמנון אינסטלציה

לפייסבוק אמנון אינסטלציה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר