עדי ואלון גרינשטיין (צילום: ארנון בוסאני)
עדי ואלון גרינשטיין (צילום: ארנון בוסאני)

עדי גרינשטיין – סטודיו לצורפות

בסטודיו של עדי ואלון גרינשטיין ישמחו לספר לכם איך נולד תכשיט. בחנות התכשיטים שבמקום תוכלו למצוא את המתנה המושלמת לאהובים שלכם. הכל זהב

פורסם בתאריך: 1.1.18 17:34

עדי גרינשטיין הגיעה לצורפות בטעות. זה לפחות מה שהיא מספרת כששואלים אותה איך הפכה להיות שם נרדף למקצועיות בתחום התכשיטים. היא ובן זוגה אלון, הורים לארבעה ילדים, מנהלים חנות תכשיטים שהיא גם סטודיו לצורפות. או שזה בעצם סטודיו לצורפות שהוא גם חנות תכשיטים? תחליטו אתם.

"אחרי הצבא טסתי לטייל בהודו", היא מספרת, "כשחזרתי לארץ התחלתי ללמוד צורפות ובמהרה התאהבתי בתחום. משם החלטתי להירשם לבלצאל והמסלול היה ברור".

איך התחיל רעיון הסטודיו?
"בשנה ד' ללימודי פנו אלי מבית הספר "אומן", כיום חלק מהמגמות בו מוכרות לתואר בבצלאל, כדי לפתוח מגמת צורפות. לימדתי שם במשך 11 שנה ובמקביל הרגשתי שאני חייבת לפתוח מקום משלי שיאפשר לי מצד אחד להמשיך וליצור ולמכור תכשיטים בעיצוב ייחודי ומצד שני מקום שיהווה סטודיו ללימוד צורפות. התכנון היה שהמפגש המקצועי והאנושי האיכותי יהיו גולת הכותרת שלו, וכך היה. לפני כשבע שנים אלון בעלי, צורף בחסד, הצטרף אלי לסטודיו, ומאז הסטודיו של שנינו".

עדי גרינשטיין (צילום: ארנון בוסאני)

עדי גרינשטיין (צילום: ארנון בוסאני)

מה מייחד את הסטודיו שלך?
"הסטודיו, שחוגג השנה 12 שנים, הוא בעצם שני עסקים. האחד הוא חנות תכשיטים ייחודית, והשני הוא בית ספר ללימוד צורפות. בחנות אנחנו מייצרים תכשיטים בעיצוב מקורי, עבודת יד או בהדפסה תלת ממדית, בעיקר מזהב ואבני חן. אנשים שמגיעים אלינו יודעים שזו לא חנות שמקבלת סחורה מסוכנים אלא הכל נעשה אצלנו. הם יכולים לבחור תכשיט שלא יראו בשום מקום או לחלופין לתכנן יחד איתנו תכשיט ייחודי רק להם".

 

מה בעצם לומדים בסטודיו?
"בסטודיו קיימים שלושה מסלולים: הראשון, צורפות קלאסית — במסגרתו נלמדים יסודות הצורפות מהבסיס, ניסור, הלחמות, ליטוש והברקה, מידול בשעווה, שיבוצים ברמות שונות, מבנים תלת ממדיים ועוד. המסלול השני הוא עיצוב מעשי שבמסגרתו נערכים לימודי עיצוב ליצירה מקורית, איך מחברים למקור השראה ומתקדמים לבניית קולקציה. המסלול השלישי נקרא ריינו (Rhino) והוא עוסק בלימוד תוכנת מחשב לתכנון תכשיטים בתלת ממד והדפסתם".

מי הם התלמידים?
"קיימים שלושה סוגי תלמידים שמגיעים אלינו – כאלה שבאים כתחביב, פעם בשבוע, ומתקדמים בסטודיו בקצב שלהם. הסוג השני הוא תלמידים שבאים לרכוש מקצוע. הסוג השלישי הוא תלמידים שלא ברור להם לאיזו מטרה הם באים וזה מתברר להם עם הזמן. אנחנו מציעים גם סדנאות חד פעמיות שמתאימות כמתנה שרוצים להעניק. בנוסף יש סדנת טבעות נישואין, סדנה זוגית שבה הזוג מכין זה לזה את הטבעת, כמובן עם עזרתנו".

מה החלום שלך?
"להמשיך להתפתח וליישם שיתופי פעולה כדי שבעוד עשר שנים, אנשים יידעו שאנחנו זו הכתובת שאליה כדאי להגיע".

כתובת: הלל 23, פסאז דרום, טלפון: 077-4020089, דוא"ל: [email protected],

אתר: www.adigreenstein.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר