ברק גמבוש (צילום: ארנון בוסאני)
ברק גמבוש (צילום: ארנון בוסאני)

ברק גומבוש – רפואה סינית

הוא עוזר להפחית חרדות ודיכאון, מסייע בבעיות פוריות, מציע מזור לכאבים כרוניים שהרפואה הקונבנציונלית לא מצליחה לפתור ומטפל בחיילים בחינם. ברק גומבוש, מומחה ברפואה סינית, הגיע לתחום בעקבות בעיה אישית ומקדיש לו את חייו בשם השליחות

פורסם בתאריך: 1.1.18 17:33

ברק גומבוש (29) זוכר את עצמו מאז ומתמיד נמשך למיסתורין ולהילה האופפים את המזרח הרחוק. כמו רוב המשוחררים יצא ברק לטיול במזרח שהסתיים עם כאבי עיכול מרגיזים. עם חזרתו לארץ פנה לקופת החולים שלו כדי לבדוק מה מקור הכאבים. למרות שביקר אצל כמה רופאים, אף לא אחד הצליח לסייע באבחון הבעיה ובמציאת מזור לכאביו.

הישועה הגיעה בתחילת לימודיו במכללת רידמן בירושלים. "הייתי סטודנט שנה א'", הוא מספר, "עדיין עם כאבי בטן, מאוכזב מהרפואה הקונבציונלית. פניתי לסטודנטים משנה רביעית שיעזרו לי והם אלה שטיפלו בי באמצעות דיקור וצמחי מרפא. ממש חזרתי לחיות כמו לפני הכאבים, וזה הרגע שידעתי שאני במקום הנכון – לומד רפואה סינית תוך כדי שילוב האהבה שלי לעזור לזולת".

למי מיועד הדיקור הסיני?
"הדיקור הסיני מסייע למגוון רחב של בעיות, כאבי גב, כאבי בטן, מחלות עור, בעיות שינה וסטרס ואפילו לבעיות גינקולוגיות כמו כאבי מחזור או מחזור לא סדיר. יצא לי לעזור גם לנשים שניסו להיכנס להיריון במשך שנה ולא הצליחו, ובמקרה הטוב תוך חודשיים של דיקור הן כבר חוו הצלחה".

ברק גמבוש (צילום: ארנון בוסאני)

ברק גמבוש (צילום: ארנון בוסאני)

זה כואב?
"ממש לא. יש מטופלים שאפילו נהנים מהדיקור כי זה הזמן שלהם להירגע, לקחת נשימה ולהיכנס לסוג של מדיטציה".

יש פתיחות לרפואה הסינית?
"בהחלט. אנשים רבים מאוכזבים מהרפואה הקונבנציונלית שלא נותנת מענה לכאבים כרוניים, שהם תוצאה של החיים המודרניים, כמו לדוגמה כאבי גב בשל עומס בעבודה, לחץ נפשי, בעיות פוריות ועוד. כאן לרפואה הסינית יש את המענה המושלם – תוך כמה טיפולים מדווחים המטופלים על שיפור והרגשה טובה יותר, שינה רצופה ופחות כאבים".

גומבוש עורך גם ביקורי בית לאנשים מבוגרים. "היתה לי מטופלת מבוגרת שסבלה מכאבים בכתף ובירך", הוא מספר, "וכבר מהטיפול הראשון חל שיפור והיא הרגישה טוב יותר – ההתנהלות שלה היתה קלילה יותר והיא הצליחה לישון טוב במהלך כל הלילה. הדיקור נותן מענה טוב גם למי שסובל מדיכאון ומחרדות כי הוא מאוד משחרר ומרגיע".

מה מייחד אותך ממטפלים אחרים?
"המטופלים שלי מקבלים את מלוא תשומת הלב כי אני איתם לאורך כל הטיפול. אני עובד לפי שיטות המתבססות על מגע וקשב לגוף ולא על אנרגיות או קריאה בכוכבים. שיטת הטיפול שבה אני משתמש היא מודרנית ומוחשית. אני רואה את העיסוק ברפואה סינית והנתינה לזולת כשליחות ומקדיש לכך את חיי".

ברק גמבוש (צילום: ארנון בוסאני)

ברק גמבוש (צילום: ארנון בוסאני)

איך אתה מיישם את הנתינה לזולת?
"חיילים מטופלים אצלי חינם. אני זוכר שירות מילואים קשה במיוחד במשך שבוע שגרם לי להחליט שאני מטפל בחיילים חינם כי הם צריכים את הכוחות להמשיך וזה בהחלט מגיע להם".
איזה טיפ היית נותן למי שחולם להיות עצמאי?

"ללכת עם החלום עד הסוף. ברור שלא כל הדרך תהיה קלה, אבל כשמצליחים זו התחושה הטובה ביותר בעולם".

ברק גומבוש רפואה סינית – ירושלים ומבשרת ציון, נייד: 054-6416632 , אתר: www.BarakSini.com

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר