יוני הכהן (צילום: פול סגל)
יוני הכהן (צילום: פול סגל)

יוני הכהן – יוניץ' בית דפוס לא שגרתי

אם חשבתם שאפשר להדפיס רק על נייר, יוני הכהן כאן כדי להוכיח לכם אחרת. יוניץ', העסק שעליו הוא מנצח, הוא לא רק שם, אלא מותג של ממש בתחום ההדפסה שמבטיח לכם שירות אמין, נגיש ומקצועי ומשלוחים לכל הארץ

פורסם בתאריך: 11.1.18 11:15

הסוסיתא אשר עומדת בפתח המשרד של יוני הכהן קשורה היטב לסיפור הקמת העסק המצליח שלו. לפני חמש שנים הוא מצא אותה זרוקה ליד עכו, ובעזרת כמה חברים המשוגעים לסוסיתות, הרכב הישראלי הגאה, הוא שיפץ אותה והחזיר אותה לכביש. קבוצת החברים הזאת עשתה מדי שנה יום הפנינג שבו הם היו מוכרים מוצרים שונים מחולצות, כובעים וספלים דרך דגמי סוסיתות וכלה בסוסיתא לפני שיפוץ, וזאת נוסף על דוכני מזון ושתייה אשר נתרמו לאירועים הללו. את ההכנסות הם תרמו לגדולים מהחיים, עמותה המסייעת לילדים חולי סרטן.

יוני הכהן (צילום: פרטי)

יוני הכהן (צילום: פרטי)

לפני שלוש וחצי שנים, לפני האירוע, מי שעשתה את המרצ'נדייז הודיעה להם שהיא סוגרת את העסק שלה. יוני קנה אותו ממנה מתוך מחשבה שזאת יכולה להיות תרומה נאה לגדולים מהחיים. התכנון לא היה להפוך את זה לעיסוק המרכזי שלו, אבל הגורל רצה אחרת. כחודש לאחר ההפנינג הוא נפצע בתאונת עבודה אשר מנעה ממנו להמשיך ולעבוד כפראמדיק במד"א, עבודה אשר עסק בה במשך יותר מ-24 שנים. כאשר החלים מהפציעה הוא הקים את העסק, וכיום הוא ממתג מוסדות רבים ובהם האוניברסיטה העברית בירושלים, הטכניון בחיפה, אוניברסיטת באר שבע, צה"ל, וכמובן הרבה עסקים קטנים בירושלים ומחוצה לה. בנוסף הוא מדפיס על מגוון מוצרים: חולצות ושאר ביגוד, בקבוקים ועוד לכל תנועות הנוער, חיילים, ואף מדפיס על מתנות אישיות ומתנות לוועדי עובדים ולתלמידים.

יוני הכהן (צילום: פרטי)

יוני הכהן (צילום: פרטי)

ספר קצת על עצמך.
"יוני הכהן, בן 48, מתגורר בירושלים בשכונת מלחה. ירושלמי מבטן ומלידה, נשוי ואב לשלושה ילדים. זה כשלוש שנים אני משמש הבעלים של יוניץ, בית דפוס לא שגרתי שבו מדפיסים על הכל חוץ מנייר".

יוני הכהן (צילום: פרטי)

יוני הכהן (צילום: פרטי)

אז על מה אתם כן מדפיסים?
"המענה משתנה בהתאם לצורך של הלקוח. בעסק אנו מדפיסים על אינספור מוצרים שונים ומשונים, החל בחולצות לתנועות נוער ולחתונות, כאשר ברשותנו קיים המגוון הגדול בארץ להדפסים על חולצות חתונה, דרך ספלי קרמיקה ופלסטיק, דובים, בקבוקי שתייה, תיקים ואפילו על מגנים לפלאפונים. המוטו של העסק הוא לתת שירות מופלא ובמחיר זול השווה לכל נפש, בין אם הלקוח רוצה רק חולצה אחת או ספל אחד ובין אם הוא מזמין אלפי בקבוקים. אם הלקוח מחפש משהו אישי שכל הזמן יהיה איתו, אציע לו מגן מודפס אישי לפלאפון. אם הוא מחפש משהו שיישאר בבית, אציע ספל קסם, שזה ספל שאתה רואה את התמונה בו רק כאשר אתה שופך לתוכו מים חמים, או על דובי. אם הוא רוצה משהו למשרד אציע שעון קיר בעיצוב אישי".

אילו ערכים העסק שלך חרט על דגלו?
"השירות שאותו אנו מספקים הוא אישי ומהימן ללקוחות פרטיים ועסקיים. בנוסף, הגמישות שהעסק מציע היא גדולה מאוד. לא הרבה מקומות מאפשרים מגוון כל כך רחב של היצע והצעות מחיר. כאן חשוב לציין שיש לנו שירות משלוחים אמין לכל רחבי הארץ ולא פעם אנחנו גם מצליחים לחסוך עבור הלקוח את עלות המשלוח".

יוני הכהן (צילום: פרטי)

יוני הכהן (צילום: פרטי)

אילו אתגרים ניהוליים יש לך כבעל עסק עצמאי בירושלים לקראת השנה האזרחית החדשה?
"האתגרים שעומדים בפני הם קודם כל הרחבת העסק. כיום אני מחזיק את העסק לבדי. יש לצדי עוד עובד במשרה חלקית וכן מעצבת גרפית עצמאית שעמה אנחנו עובדים. השאיפה בשנה הקרובה היא להביא להרחבת מעגל הלקוחות והעובדים. המטרה היא להגיע באמצעות שיווק לקהל יעד רחב יותר, מוסדי ופרטי כאחד. שיווק העסק מתבצע באמצעות הפייסבוק, שם יש לי דף פייסבוק פעיל, ובאמצעות קבוצת הנטוורקינג של שפע בירושלים אשר אני מנהל אותה".

יוני הכהן (צילום: פרטי)

יוני הכהן (צילום: פרטי)

ובנימה קצת אחרת, יש עוד משהו שתרצה לספר לנו עליך?
"כן. התחביב שלי מחוץ לעבודה הוא טיולי ג'יפים. משפחתי ואני אוהבים מאוד את הטבע ומשתדלים לטייל כמה שיותר".
מה החלום שלך?
"להצליח לפרנס את משפחתי בכבוד מהעסק האהוב עלי עם קהל ענק של לקוחות מרוצים".
איפה אתה רואה את עצמך ואת העסק בעוד עשר שנים?
"אני רואה את עצמי מנצח על עסק גדול ורחב יותר ומתמרן בינו לבין חיי משפחה. את העסק אני רואה מתרחב לשלושה עובדים במשרה מלאה ומעצבת גרפית 'של הבית'".

רחוב האייל 48, שכונת מלחה, ירושלים
טלפון: 052-3696457
דוא"ל: [email protected]
אתר: www.yonich.co.il
חפשו אותנו בפייסבוק: יוניץ' – Yonich

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר