יעקב ממן ארטישוק (צילום: אסף קרלה)
יעקב ממן ארטישוק (צילום: אסף קרלה)

יעקב ממן – ארטישוק Artishuk

זו השנה השנייה ברציפות שבית העסק ארטישוק, בבעלות יעקב ממן, מקבל במה בפרויקט "המשפיעים כל העיר", ולא בכדי. שמו של המקום הולך לפניו בכל הקשור לחדשנות ויוזמות חדשות, לצד שירות מעולה וחם באהבה גדולה

פורסם בתאריך: 17.1.18 18:13

איך אתם אוהבים את הטי שירט שלכם? חלקה או מודפסת? ואם מודפסת אז שיהיה כיתוב מגניב, משפט מחץ שמהדהד לכם בראש, תמונה מיוחדת או איור מסקרן? בינינו, זה לא ממש משנה, כי כל מה שתרצו בעצם נמצא בחנויות המדליקות של יעקב ממן, ארטישוק.
לארטישוק מגוון לקוחות, מעריצים של ממש. כולם מזמינים מארטישוק – ישראלים חילונים ודתיים, חרדים ותיירים מכל רחבי העולם המבקרים בירושלים, קבוצות תגלית ומסע, ילדים, בני נוער ומבוגרים. ליעקב שתי חנויות – האחת ממוקמת ברחוב אגריפס ליד שוק מחנה יהודה והשנייה במושבה הגרמנית. חוץ מזה תוכלו להיכנס לאתר artishuk.co.il לבחון דגמים, דוגמאות ורעיונות ולהזמין און ליין.
יעקב ממן, ירושלמי מלידה המתגורר בנחלאות, שאף גבוה והצליח. מאז שפתח את החנות הראשונה בשוק לפני כחמש שנים ועד היום, כשהוא בעל שתי חנויות ואתר אינטרנט מקוון, הוא הפך לבעל העסק הכי חם והכי גדול בתחום, ואין זה מפתיע. העסק מוכר וידוע בקרב הירושלמים בכל הנוגע להדפסה על חולצות ומוצרים נוספים. החזון של ממן לפתוח חנות שיהיה בה גם פאן, הרבה פאן, התממש. בחנויות המגניבות תוכלו למצוא יותר מ-1,000 רעיונות למשפטים, הדפסים משעשעים וייחודיים, תמונות, איורים הומוריסטיים ועוד.

ארטישוק (צילום: אסף קרלה)

ארטישוק (צילום: אסף קרלה)

מה הייחודיות שלכם?
"כל מה שלקוח רוצה אנחנו מגשימים. ההתמחות שלנו היא הדפסה איכותית בהתחייבות על כובעים, חולצות, סינרים, כוסות, פאזלים, סמארטפונים – כמעט על כל דבר. הוספנו גם עבודות רקמה על מוצרי בד ומגיעים אלינו סטודנטים מבתי ספר לאמנות כדי שנסייע להם בפרויקטים עם הדפסות ייחודיות. אצלנו ניתן להדפיס חולצה אחת או 1,000, זה לא משנה, כי הלקוח יקבל את אותה תשומת הלב ואותו השירות בדיוק. בארטישוק עובדים עם הזמנות רבות. אני מעסיק חמישה עובדים ויש לנו דף פייסבוק פעיל ואתר אינטרנט שדרכו ניתן להזמין הדפסות און ליין ולהגיע לאסוף באחת מהחנויות. זה מה שעושה אותנו ייחודיים בתחום: המגוון, ההיצע, השירות, האמינות והמחירים שאין להם תחרות".

ארטישוק (צילום: סטודיו ארטישוק)

ארטישוק (צילום: סטודיו ארטישוק)

מי הלקוחות שלכם?
"הרבה אנשים פרטיים. בנוסף אנחנו עובדים עם גופים גדולים כמו עיריית ירושלים, משרדי ממשלה, ארגונים גדולים כמו צה"ל, שירותי הביטחון, בעלי עסקים בעיר, אירועים ופסטיבלים כמו מרתון ירושלים ועוד. פורים המתקרב הוא אחד החגים החזקים בעסק – כבר מעכשיו מתחילים במגזר הדתי חרדי להתכונן לחג הצבעוני והססגוני, דואגים לתוספות לתחפושות, מזמינים הדפסות משעשעות על חולצות במגוון צבעים. להבדיל מיום רגיל שבו הם מזמינים חולצות בשחור או לבן, בפורים הם משתגעים עם חולצות צבעוניות מדליקות. חשוב לי מאוד לתרום לקהילה, זה נותן לי הרגשה טובה לשמח אנשים, לראות את החיוך על הפנים שלהם כשהם רואים חולצה מודפסת לשביעות רצונם. לא מזמן השתתפנו במסע 'גלגלי אהבה' של בית החולים אלין בירושלים. הגענו לבית החולים ובמשך ארבעת ימי המסע הדפסנו חולצות לילדים, לתורמים ולהנהלה. זה מחמם את הלב".

ארטישוק (צילום: סטודיו ארטישוק)

ארטישוק (צילום: סטודיו ארטישוק)

במה התחדשתם השנה?
"אנחנו כל הזמן יוזמים רעיונות חדשים. לאחרונה הוספנו אלפי מוצרים כמו מדליות, גביעים, סיכות דש ותגי שם בחריטה שמיועדים בעיקר לכוחות הביטחון, חיילים ושוטרים. בנוסף הרחבנו את נושא שירותי הרקמה על בדים וניתן לרקום כל לוגו וצורה שתרצו על תיקים, כובעים, חולצות, חלוקים, סינרים ומוצרי בד שונים, וזה מתפתח יפה מאוד".

 

בוא נדבר רגע על מחירים…
"אנחנו מציעים מחירים מאוד אטרקטיביים ביחס לטיב המוצר. המחיר שלנו מותאם למחירי השוק, ולקוח שמזמין עבודה לא צריך לשלם עבור גרפיקה – אנחנו נותנים את השירות הזה בחינם. המחיר כמובן יורד בהתאם לכמות המוזמנת. יש משפט חכם שאומר שהזול יוצא בסופו של דבר יקר. הרי לא חסרים עסקים בתחום שמציעים מחירים זולים מאוד והופכים אטרקטיביים, אבל חייבים להודות שהם לא מקצוענים. אם אתה רוצה שירות טוב, עבודה מקצועית עם גימורים טובים, אספקת העבודה בזמן וכל המשתמע מכך, צריך לפנות לטובים ביותר".

ארטישוק (צילום: סטודיו ארטישוק)

ארטישוק (צילום: סטודיו ארטישוק)

יש לך טיפ לפתיחת עסק עצמאי?
"מי שרוצה לפתוח עסק שלא יחשוב שהכל ילך בקלי קלות. צריך התמדה אינסופית וכוחות נפשיים ופיזיים. אם אין לך עור של פיל לא תוכל לשרוד. המשמעות של להיות עצמאי היא לעבוד סביב העסק 24/7. כל יום הוא מאבק חדש שיש בו צדדים טובים אבל גם צדדים לא נעימים, וזה לא מתאים לכל אחד. עבורי זה מאוד מתאים, נולדתי להיות עצמאי. לא יכולתי להיות שכיר עם כל הקושי".

ארטישוק (צילום: סטודיו ארטישוק)

ארטישוק (צילום: סטודיו ארטישוק)

מהיכן אתה מקבל השראה?
"כשאני רואה אנשים שהצליחו ולא ויתרו זה נותן לי אמביציה להמשיך לעשות את הכי טוב שאני יכול. השאיפה שלי היא להצליח ולהיות הכי טוב במה שאני עושה".

יש תוכניות לשנה החדשה?
"אני מקווה שנוכל להגיע לחנות נוספת מחוץ לירושלים. זו התוכנית. וכמובן להמשיך ולשרת את הלקוחות שלנו בצורה הטובה ביותר ולתת את השירות ברמה הגבוהה ביותר. בניתי את העסק בשתי ידי וחשוב לי לשמור עליו. במקביל נמשיך לתרום לקהילה, כפי שעשינו בשנים האחרונות. השנה למשל הקמנו דוכן בבית חולים אלי"ן לרגל מסע גלגלי אהבה לגיוס תרומות, שם הכנו במקום חולצות מודפסות לתורמים שהגיעו לרכוב על האופניים".

לוגו ארטישוק

שוק מחנה יהודה: רח' אגריפס 95
02־6241402
מושבה גרמנית: עמק רפאים 38
02־9969850
פייסבוק: ארטישוק
אתר: artishuk.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר