סטאר אלומיניום (צילום: אסף קרלה)
סטאר אלומיניום (צילום: אסף קרלה)

בהאא שוויקי – סטאר אלומיניום

מכירים אלומיניום? מי מאיתנו לא משתמש ברדיד אלומיניום במטבח, במיוחד בזמן הבישול. מתברר שלחומר הגלם המיוחד הזה קיימים שימושים נוספים ורבים בכל מה שקשור לשיפוץ הבית.

פורסם בתאריך: 25.1.18 14:28

האלומיניום הפך בשנים האחרונות לחומר גלם פופולרי יותר ויותר בתחום של שיפוץ הבית: החלפת חלונות או דלתות, התקנת תריסים, פרגולות, מעקות ועוד. בכל אלה נעשה שימוש באלומיניום.
מתברר שאלומיניום הוא חומר אמין, עמיד ושימושי מאוד. עם זאת, כל עבודה הקשורה לאלומיניום היא הוצאה לא קטנה שצריך לקחת בחשבון כשמשפצים את הבית ולכן עדיף לפנות למפעל אמין, לא בהכרח הזול ביותר, אך כזה שהשירות שלו טוב, מבטיח איכות, אמינות, עמידה בזמנים וביעדים ובעל מקצוע שיודע מה הוא עושה, כזה שאחרים יכולים להמליץ עליו בכל פה.

מרכז התריסים (צלום: בהאא שויכי)

מרכז התריסים (צלום: בהאא שויכי)

הכירו את בהאא שוויקי, יוצר באלומיניום, הבעלים של סטאר אלומיניום – בית מלאכה שבו הוא מייצר חלונות, דלתות, מקלחונים, תריסים, מעקות, פרגולות ועוד מאלומיניום, כמו פעם, בעבודת יד איכותית עם גימורים מופלאים, שירות ואמינות.
לשוויקי בן ה-36 ניסיון רב בתחום האלומיניום, זה כ-18 שנה. הוא עבד שנים רבות כשכיר בכמה מפעלי אלומיניום באזור ירושלים, אך כאשר נסגר המפעל האחרון שבו עבד הוא החליט בהמלצת בני משפחתו להפוך לעצמאי. "את העבודה באלומיניום למדתי מגיל צעיר כאשר הצטרפתי לאחי שעבד בתחום", הוא מספר, "עבדתי בכמה מפעלים באזור גבעת שאול, אך כשמקום העבודה האחרון שלי נסגר הבנתי שאין טעם להמשיך ולהיות שכיר, עדיף להתאמץ קצת, לקחת הלוואה ולפתוח מקום לא גדול אבל שיהיה שלי ואני אנהל אותו בצורה שאני יודע הכי טוב. לכן אני קורא למקום 'סטאר אלומיניום – בית מלאכה', ממש כמו בתי המלאכה של פעם שהיו מייצרים הכל בעבודה עצמית ידנית, מקום שבו אוכל לתת ללקוחות שלי את המוצרים הטובים ביותר כמו חלונות, דלתות, תריסים, מעקות וכל דבר שקשור לעבודת אלומיניום".

מרכז התריסים (צלום: בהאא שויכי)

מרכז התריסים (צלום: בהאא שויכי)

באיזה שלב הבנת שאתה לא רק צריך לעשות את העבודה אלא גם להביא את הלקוחות?
"מהר מאוד. החודשים הראשונים היו כמובן לא פשוטים. אנשים לא באים אליך, אתה צריך לרדוף אחריהם, להשיג אותם ומהר כי יש לחצים. זה התחיל בטפטופים. אחד הביא את השני. מה שנקרא יחסי ציבור מפה לאוזן. כמובן שאני מאוד משתדל בחלק מהזמן גם לקשור קשרים, להשתתף במכרזים גדולים של קבלנים ולנהל את כל עבודות האלומיניום של פרויקט הבנייה שעכשיו אני מטפל בו, וכמובן שאני עובד הרבה עם פרטיים. אנשים שמכירים אותי מהתקופה שהייתי שכיר מתקשרים אלי ומבקשים הצעת מחיר, ויש לי דף פייסבוק תחת השם 'סטאר אלומיניום' שבו אני מעלה תמונות של עבודות ואנשים מתעניינים ופונים אלי".

 

 

למה לדעתך לקוחות חוזרים אליך וממליצים על העבודות שלך?
"העבודות שלי מיוחדות, אני עומד בזמנים, לא מפספס לקוחות, לא מנסה לעבוד עליהם, אני ישר ואמינות זה דבר חשוב. אני רוצה שאנשים ימליצו עלי ושתמיד יהיו לי לקוחות. בעלי מקצוע לא ישרים בסופו של דבר מזיקים ללקוחות שלהם אך גם לעצמם, ולי חשוב להישאר עם העסק שלי עובד ולהמשיך לספק פרנסה לעובדים שלי".

מרכז התריסים (צלום: בהאא שויכי)

מרכז התריסים (צלום: בהאא שויכי)

יש לך הסבר לאיך עבודות אלומיניום הפכו לכאלו פופולריות?
"זהו חומר מאוד מיוחד. הוא גמיש ולכן אפשר לעצב אותו במגוון צורות ולא רק ריבוע או עיגול. הטכנולוגיה נכנסה גם לתחום הזה ויש כיום מערכות חכמות לכל דבר בבית כמעט – לתריסים, לחלונות ולעוד. לקוח יכול להתקין תריס חכם שיוכל לשלוט בסגירה ובפתיחה שלו מרחוק. חלונות מבודדים מחום או מקור עם זכוכית שלא מסנוורת בשמש, ארגזי תריסים סמויים שלא רואים. בנוסף אני מתקין פסי אלומיניום למקלחונים עם זכוכיות מבודדות שלא מתחממות יתר על המידה ועוד".

מרכז התריסים (צלום: בהאא שויכי)

מרכז התריסים (צלום: בהאא שויכי)

יש לך תוכניות להתרחב?
"לא. טוב לי כך. אני רוצה להישאר עם הבית מלאכה שלי, לתת את השירות הטוב ללקוחות שלי, שתהיה לי ולמשפחה שלי בריאות וכמובן הצלחה ופרנסה טובה".
אתה אוהב את מה שאתה עושה?
"מאוד. בכל בוקר אני פותח את המשרד שלי בבית המלאכה והלב שלי מתחמם. אני הבוס של עצמי ויודע לנהל את העסק שלי כפי שאני רואה לנכון, משקיע הרבה נשמה בעבודה ולכן העבודות שלי הן הטובות ביותר. אני אוהב לשבת עם הלקוחות, לייעץ להם, לשמוע מה הם רוצים, לעזור להם לבנות את הבית שהם רוצים ולהגשים להם חלום".
איזה טיפ חשוב למי שרוצה לפתוח עסק?
"כמובן לא לפחד. הפחד משתק ולא עוזר. להעז ולהאמין שהכל יהיה בסדר".
יש לך עברית מדהימה. איך זה?
"למדתי בבית ספר. והשנים שעבדתי במערב ירושלים עזרו לי לשכלל את השפה".

בהאא שוויקי – סטאר אלומיניום
רחוב העוצמה 13 עטרות
054-9403227
חפשו סטאר אלומיניום בפייסבוק

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר