(צילום: אבי קליין)
(צילום: אבי קליין)

גלעד דיין – ים נדל"ן, 24 שנות פעילות בתיווך נדל"ן בירושלים

הוא בן 44 נשוי ואב לארבעה ילדים משכונת מלחה, ועוסק במקצוע כבר 24 שנים. גלעד דיין הבעלים של חברת ים נדל"ן, מספר על העבודה מאחורי הקלעים

פורסם בתאריך: 7.4.18 22:42

בו ביום שיצא לחופשת שחרור, כבר התחיל גלעד דיין את העסק שאליו התמכר כמשרה מלאה במקצוע של חייו – תיווך ונדל"ן. חברת ים נדל"ן שבבעלותו קיימת כעשור ומתמחה באזורים של קטמון, רחביה והמושבה הגרמנית, שם הוא גדל, חונך וחווה את ילדותו. גלעד מעיד על עצמו שהוא מכיר כל בית, גן ופינה באזור, כך שהוא בעל ידע שתורם לו גם בעבודה.
איך הכל התחיל?
"בהיותי חייל משוחרר רציתי להרחיב את אופקי וידיעותי במקצוע וללמוד על עולם הנדל"ן מכל הבחינות בצורה המקצועית ביותר, הרחבה ביותר והמעמיקה ביותר. בשנת 1995 התחלתי את דרכי בענף כמחליף לסוכן תיווך ש"הוקפץ" לשירות מילואים. לא הייתה לי בעיה להחליפו כיוון שאז לא דרשו עדיין את רישיון התיווך. לאחר ימים רבים של עבודה קשה ושל השקעה רבה בלמידה והתנסות מעשית בשטח, הפכתי לסוכן מן המניין בחברה שהייתה מן המובילות בשוק בתקופה ההיא. כעבור תקופה לא ארוכה במשרד, שבו עבדו עוד שמונה סוכני תיווך טובים, נבחרתי לסוכן המצטיין מבין כולם.
לאחר מספר שנים עברתי למשרד במושבה הגרמנית, שם עבדתי כעשור, במהלכו "נולדה" חברת "ים נדל"ן", המושתתת על משנתי הסדורה. במהלך עבודתי סיימתי תואר ראשון (B.A.) באוניברסיטה העברית בהר הצופים, ובשנת 2006 הוסמכתי לשמאי מקרקעין".

(צילום: אבי קליין)

(צילום: אבי קליין)

מה הייחודיות של ים נדל"ן?
"חברת ים נדל"ן מיוחדת בעיקר בזכות ההתייחסות האישית והתמחור המדויק והקפדני לכול דירה ולכול נכס, ההופכים מידית ל"בייבי" החדש שלה. הכרה מעמיקה של שדה העבודה גורמת לחברה למכור יותר דירות שהן ב"בלעדיות" ולהוכיח ש"בלעדיות" אינה מילה גסה, וכן לקבל עוד ועוד נכסים ב"בלעדיות". הניסיון העשיר והמקצועיות פותחים דלתות נוספות ומביאים לקוחות חדשים. הצלחה זו הכניסה את החברה למקום מכובד ברשימת סוכני הנדל"ן הוותיקים והמקצועיים בעיר".
איך עובדים עם שכונות שממותגות כל אחת בצד השני של גרף האיכות והיוקרה?
"חשוב לי להבהיר שאצלנו בים נדל"ן לא מייחסים לזה חשיבות. זאת המקצוענות לדעתי, לדעת להפריד בין המתוק והמתוק פחות, להתייחס ללקוחות מכל הסוגים כאל שווים, גם אם הם משלמים יותר וגם אם הם משלמים פחות. ככלל, עלי להעיר, כי בשכונת קטמון יש פרויקטים חדשים של תמ"א 38 ושל שיכון ובינוי, כך שחברתנו מייצגת גם דירות לא זולות בשכונה זו".
איזה סוג של מנהל אתה?
"אני מנהל שונה בהשוואה למנהלים אחרים בתחום: אני שותף פעיל בעבודת הסוכנים שלי, מלמד את הסוכנים שלי וחווה איתם את המכירה. אני פעיל מאוד, לא נותן פקודות מהמשרד, אלא יוצא כל יום לשטח – זאת האהבה שלי – והכי חשוב, לא נח על זרי הדפנה אלא עובר לאתגר הבא".

מהו סוד ההצלחה של החברה ושלך כמנהל?
"הסוד להצלחתי בעבודה ארוכת שנים זו הוא אהבתי למקצוע והבנתי את המקצוע הדורש אמינות, יושר, דיוק והגינות מול הלקוחות. לטפל בכל לקוח ולקוח כפי שהיית רוצה שיטפלו בך, כשאתה צריך להגיע לאחת ההחלטות החשובות בחייך. אחת ההוכחות לשמירה שלנו על העקרונות הנ"ל היא חזרתם של לקוחות, שקנו או מכרו באמצעותנו דירות ונכסים בעבר, וכן המלצות טובות עלינו מפי הלקוחות הוותיקים ללקוחות חדשים".
היה אתגר מיוחד שעמדת בו במהלך הקריירה?
" תקופת הפיגועים זכורה לי במיוחד, כשאוטובוסים התפוצצו בסוף שנות ה-90 תחילת שנות ה-2000. באותה תקופה חלה ירידה דרסטית בתחום הנדל"ן, משרדים רבים נסגרו וחברות רבות קרסו, ואילו אני עמדתי עם "האני מאמין" שלי, והמשכתי בעבודה קשה, בהתמדה ובחריצות, וכמובן המשכתי להתנהל ביושר ובאמינות. רק כך הצלחתי למכור דירות בקצב גבוה גם כשהשוק היה בקיפאון".
לאן אתה שואף להגיע?
"אני מאוד רוצה לגדל ולטפח דור של סוכני נדל"ן חרוצים ומקצועיים שימשיכו את דרכי על בסיס אמינות, התמדה וחריצות כפי שאבי חינך אותי, שבכל עסק שמקימים צריך לעשות את הטוב ביותר, ובעיקר להיות אנשים טובים".

(צילום: אבי קליין)

(צילום: אבי קליין)

לסיום, תן טיפ לסוכן המתחיל.
"להיות חרוץ וישר, לא לחלק הבטחות שווא ולהכיר היטב את האזור שבו אתה פועל. זאת הנוסחא להצלחה".

ליעוץ ולהערכה ללא כל התחייבות, ניתן לפנות לגלעד.

כתובת: אבא חילקיה 4 ירושלים
טלפון: 02-6781717
נייד: 052-2636662
אתר: www.yamnadlan.com
מייל: [email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר