צילום: אבי קליין
צילום: אבי קליין

אהוד כץ – אדרת סוכנות לביטוח

הוא מקפיד על זמינות ללקוח בכל שעה, אוסף תארים פיננסיים, כיהן כנשיא לשכת סוכני הביטוח, ובנוסף הוא צוללן, מציל וסקיפר. אהוד כץ מנהל את סוכנות הביטוח אדרת כבר 41 שנה ואל תנסו לעצור אותו

פורסם בתאריך: 7.4.18 22:26

אחד מעסקי הביטוח הוותיקים בירושלים הוא אדרת סוכנות לביטוח. בסוכנות שותפים בני הזוג אהוד ואיילת כץ והשותפה אורית אלימלך. העסק פועל מאז שנת 1977, תחילה במרכז כלל וכיום ברחוב עזה, ובסך הכל 41 שנה של פעילות בענף, וזהו נתון מרשים.

מה כולל השירות?
"אנחנו מתמחים בכל תחומי הביטוחים, ביטוח כללי וביטוח פנסיוני, מבריאות, דרך תאונות אישיות ועד לביטוח בתים וביטוח חיים. לרשותנו 60 עובדים וסוכנים מקצועיים המפעילים סניפים קטנים בירושלים ומחוצה לה, כמו בבני ברק או בסקטור הערבי. השירות ניתן מרמת הלקוח הבודד עד לעסקים עם אלפי עובדים. בנוסף אנחנו חברים בפורום 'מנהלי ההסדרים' המונה כ-16 סוכנויות ביטוח הגדולות בארץ אשר עוסקות בהסדרים בביטוח פנסיוני, ויש לנו ניסיון של 41 שנה בענף. אנחנו חברה מוכרת ואמינה בשנים 2013-2007 הייתי נשיא לשכת סוכני הביטוח. לאדרת יש מספר מיזמים, בשותפות עם סוכנים מעולים: מורן סוויסה, ניר אלבז, יואב שגב ואפי קריאף".

מה הייחודיות שלכם?
"אדרת סוכנות לביטוח היא סוכנות הסדרים בבעלות פרטית, מה שמבדל אותנו משאר החברות בארץ. רוב הסוכנויות בארץ הן בבעלות חברות הביטוח. אנחנו מביאים ללקוח 'ביטוח בוטיק' ומסוגלים לספק התאמה ויחס אישי. לדוגמה: יש בסוכנות מחלקת פרישה מקצועית ומיוחדת שאני מנהל אותה. בבעלותי תואר שני בגרונטולוגיה פיננסית מאוניברסיטת חיפה. בישראל יש כשבעה בוגרים מכל האוניברסיטאות במגמה זו ותואר זה מהווה יתרון בולט, שמאפשר לי לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר".

איזה סוג מנהל אתה?
"אני מנהל שנותן מוטיבציה לעובדים וחשוב לי שיהיה להם כיף לעבוד ושתהיה אווירה חברית וטובה בין העובדים במשרד. חשוב לי שהעובדים יהיו רגועים נפשית כי העבודה אצלנו מאד לחוצה. במשך היום אני שוהה הרבה במשרד לצד יציאה לפגישות. העבודה תמיד מעניינת ולא נגמרת, זה תחום מאוד פעיל".

 

צילום: אבי קליין

צילום: אבי קליין

 

במה אתה מתגאה?
"אפשר להתגאות בתואר נוסף? סיימתי את המכללה האלמנטרית עם תוארACII , חתם מומחה בביטוח חיים. אמנם למדתי בישראל, אך הבוחנים הגיעו מאנגליה. מתוך 60 בוגרים רק שמונה עברו את הבחינה ואני אחד מהם".

תמיד ידעת שתעסוק בביטוח?
"לא חשבתי שאעסוק בזה, אך התחתנתי בגיל צעיר והייתי זקוק לפרנסה. איכשהו נקלעתי לתחום הביטוח ופתחתי את העסק לבד. אשתי, שהיתה מורה בזמנו, הצטרפה אלי בשנת 1987 ונכנסה לעסוק בתחום ביטוחי החיים".

אתה מתחרט על דבר מה שעשית בעבר?
"איני מתחרט על דבר. בחיים יש הצלחות ויש טעויות, גם מחוויות שליליות לומדים דברים טובים. אני תמיד מסתכל על ההווה ובגילי, 63, אני פחות מסתכל על העתיד".

פריט חיוני אחד שיש על שולחן העבודה שלך?
"במרכז שולחן העבודה שלי יש לוח שנה שעליו אני מסמן מה עלי לעשות. כשאני משלים את המשימה היא נמחקת מהלוח וזו דרך שעוזרת לי לא לשכוח".

מה המוטו שלך בניהול העסק?
"המוטו שלי הוא לב זהב כלפי הלקוחות. תמיד אני זמין, דלתי תמיד פתוחה, גם כשאני עסוק ומשאירים לי הודעה אין מצב שאני לא חוזר למי שהשאיר את ההודעה. מאוד חשוב לי קשר אישי ויחס חם, מלווה בסבלנות".

 

צילום: אבי קליין

צילום: אבי קליין

 

יש לך זמן מעבר לעבודה?
"אני מוצא זמן גם למשפחה וגם לתחביבים שלי. יש לי ארבע בנות וארבעה נכדים ואני מקפיד לבלות איתם. שלוש פעמים בשבוע אני מתאמן בבריכה או בחדר הכושר ברמת רחל. אוהב כל מה שקשור לים, אני צוללן 3 כוכבים. בנובמבר השתתפתי בהפגנה בינלאומית של צוללנים במקסיקו נגד הרג כרישים ובמסגרת הזו צללנו עם כרישים לבנים זו היתה חוויה מיוחדת. אני מציל, סקיפר ויש לי רישיון לאופנוע ים".

טיפ לבעל עסק?
"הטיפ שלי לבעל עסק – לעשות ביטוח סייבר, הוא לא יקר אבל מציל עסקים שהשתלטו להם על המחשב. וטיפ לכלל האוכלוסייה: כדאי לקבל בגיל צעיר ייעוץ לקראת פרישה כדי שאפשר יהיה לתקן את הכיסוי הפנסיוני ולהתאים אותו כל עוד לא מאוחר. רוב האוכלוסייה נזכרת בזה זמן קצר לפני הפרישה, וזה מאוחר מדי".

כתובת: רח' עזה 29, ירושלים
טלפון: 02-5666081
אתר: www.aderet.co.il
פייסבוק: אדרת אהוד כץ סוכנות לביטוח

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר