(צילום: אבי קליין)
(צילום: אבי קליין)

אליאס טמס סוכנות ביטוח

הוא הראשון שהבין כי לציבור הערבי בישראל מגיע לקבל את כל המידע בענף הביטוחים וקופות הגמל. אליאס טמס — יזם שיודע לשלב קריירה עם נתינה לחברה, ועוד תשמעו עליו

פורסם בתאריך: 3.4.18 21:51

בשנת 1994, לאחר שהבין כי הציבור הערבי חסר אונים מול המערכת בענף הביטוחים, אשר מנוסחים כולם בשפה העברית, החליט אליאס טמס להתמקצע בתחום כעצמאי. הוא עזב את סוכנות הביטוח שבה עבד והקים סוכנות המתמחה במגזר הערבי באחריות ונאמנות, שמעסיקה היום 12 סוכנים מקצועיים. כיום הוא עובד מול חמש חברות ישראליות ושתיים נוספות בצד הפלסטיני, ואפשר לומר כי בזכותו יש ציבור ערבי שבהחלט מתמצא בשירותים הניתנים.
בנוסף הקים אליאס אתר המתרגם חוקים לשפה הערבית במטרה להקל על דוברי הערבית. "איתא'ר בערבית פירושו מתן שירות ללא צפי לתמורה", מסביר אליאס את שעומד מאחורי ההחלטה להקים את העסק, "כך אני מרגיש בחלק גדול מהעבודה שלי מול הלקוחות".
מה מטרת האתר שהקמת?
"ציבור דוברי הערבית צריך לקבל מידע על נתונים חשובים מאוד שכל אזרח צריך לדעת: פוליסות, ביטוחים וקופות גמל. מדי חודש נכנסים לאתר כ-10,000 גולשים מכל הארץ. עם זאת, אני סבור כי זו אמורה להיות משימה של הממשלה".

(צילום: אבי קליין)

(צילום: אבי קליין)

איך אתה מתעדכן על חידושים בענף?
"אני מאמין שכל סוכן ביטוח חייב לדעת בזמן אמת על כל השינויים בשוק, מה שדורש לימודים קבועים. לאחרונה סיימתי שלושה קורסים מאוד חשובים, שגרמו לשינויים חיוביים בסוכנות: הראשון דיני נזקים באמצעות לשכת סוכני הביטוח, אשר התקיים באוניברסיטת בר—אילן, השני נערך שנתיים — קורס תכנון פנסיוני, , ולדעתי אני הראשון בארץ מקרב דוברי הערבית בעל תעודה זו, והשלישי קורס תכנון פרישה שנמשך שנה תמימה. מדובר בהתמקצעות חיונית שמטרתה להביא בפני הלקוחות את המידע העדכני ביותר".

איך נראה סדר היום שלך?
"היום שלי בעיקר עמוס בהרבה פגישות. אני בקשר מתמיד עם הלקוח ודואג שהוא יבין בדיוק מה הוא מקבל מילה במילה. מה שמעניק לי סיפוק רב הוא התרומה החברתית לקהילה – אני מתנדב במתן הרצאות לצעירים על קרנות פנסיה ומלמד חשבי שכר בתחומים המשיקים".
איך אתה משלב עבודה תובענית כזו וחיי משפחה?
"אני בן 51, עם ניסיון של 24 שנה בתחום הביטוח, כך שבבית זה כבר אורח חיים. אשתי והבת שלי עובדות איתי בסוכנות ואנחנו משלימים זה את זה ויוצרים מארג של משרד משפחתי וחם כלפי הלקוחות".
מה אתה עושה בשעות הפנאי?
"אני שחקן טניס שולחן ומאמן טניס במועדון אורטודקס בירושלים, משתתף בתחרויות בינלאומיות לשחקנים מעל גיל 40, כשהאחרונה שבהן התקיימה בספרד וזה אושר גדול".
במה אתה גאה?
"לאחרונה התקשרו אלי מערוץ 1 וביקשו לצלם כתבה אודותיי. כששאלתי אותם איך הגיעו אלי, הם אמרו שזו התוצאה הראשונה שעלתה בחיפוש המילה 'ביטוח' בערבית. זה ממלא אותי גאווה".

כתובת: אל זהרה 7, ירושלים
טלפון: 02-628000
אתר: www.eithar.com
פייסבוק: Eithar Insurance Agency

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר