מיזוג אוויר בירושלים (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מיזוג אוויר בירושלים: המומחים בהתקנת מערכות מיזוג

המומחים בהתקנת מיזוג אוויר בירושלים לשירותכם: לדירה קטנה או למשרד, לקניון ענק או למוסך - הכל אפשרי. צרו קשר

פורסם בתאריך: 25.2.20 13:38

בישראל מיזוג אוויר הוא אלמנט חיוני על מנת להרגיש נעים ונוח. חום הקיץ הישראלי והקור הירושלמי הפכו מיזוג אוויר בירושלים לתחום נדרש ביותר. בין אם מדובר במזגנים פשוטים או מערכות מיזוג מתקדמות, בין אם עבור חדר בדירה פרטית ובין אם עבור מתחם ציבורי גדול, כל מבנה זקוק למיזוג אוויר מותאם שיהפוך את החלל לנעים לשהייה.


שחם פתרונות מיזוג אוויר

טלפון: 054-4240597 ציון מנכ"ל ובעלים

קיץ, חורף או סתיו, עונות השנה לא רלוונטיות לתחום מיזוג האוויר. גם בחורף הקר וגם ובקיץ שמתחמם משנה לשנה אנחנו צריכים לדאוג לאוויר ולאווירה נעימה בבית. וזו בדיוק הסיבה שכדאי לכם להכיר את חברת שחם מיזוג אוויר. מעבר לזה שהיא הוקמה בשנת 1979, כן שנת 79' לא התבלבלנו… ועוסקת בתחום יותר מארבעים שנה אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים הנכונות. בין אם אתם לקוחות פרטיים, עסקיים או ציבוריים תשמרו את מספר הטלפון באנשי הקשר שלכם כי רוב הסיכוי שתתקשרו בסיום הכתבה. מלבד שירות מקצועי, מהיר ואמין, לחברת שחם כאמור ניסיון רב בתחום. "תחום מיזוג האוויר הוא רגיש למדי", מספר ציון בעל החברה, "לכן אנחנו רואים חשיבות רבה במקצועיות של העובדים שלנו, על מנת שכל הלקוחות שלנו יוכלו ליהנות לא רק ממערכת מיזוג אוויר חדשנית אלא גם להיות בטוחים שהיא תחזיק מעמד זמן רב. ולכן, לפני שאתם בוחרים את אנשי המקצוע בתחום חשוב שתדעו לבחור את המקצועניים ביותר על מנת לא לגרום נזק. אחרי הכל מדובר במערכת חשמל אשר יכולה להיות מסוכנת כאשר לא מתקינים באופן מקצועי", מסביר ציון על חשיבות נושא הביטחות.

חשוב להבין, כאשר מדברים על מיזוג אוויר לא מדובר רק במזגן גדול שתלוי בסלון או בחדרי השינה, יש פרמטרים נוספים חשובים לא פחות. חברת שחם מתמחה בשיווק והתקנת מערכות מיזוג מתקדמות, חסכוניות וידידותיות לסביבה. שלושה ערכים חשובים אלה מלווים אותה כל הזמן, וכפי שמסכם זאת ציון: "הטכנולוגיה מתפתחת, בדיוק כמו הטלפונים שפעם שימשו לשיחות בלבד והיום יש בהם שימוש רחב יותר. מערכות המיזוג שאנחנו עובדים איתם הם המשוכללים והחסכוניים ביותר".

מעכשיו אתם יכולים להפסיק לפחד מחשבון חשמל מנופח וממזגן מרעיש בחדר השינה ולהחליט שאתם רוצים מערכת מיזוג חדשנית שלא תשאיר אתכם מזיעים או קפואים.

רוצים להתקין מערכת מיזוג בבית, בעסק או במשרדים?
בואו ליהנות מחברה וותיקה אשר משתמשת במוצרים איכותיים, טכנולוגיים וחסכוניים – חברת שחם עושה לכם אווירה נעימה בבית או במשרד.


מאי מיזוג אוויר

כתובת: רחוב קולומביה 16/18
טלפון: 052-2417426

בחירה והתקנה של מזגן לבית ולמשרד חשובים מאוד לאיכות החיים בקיץ הישראלי החם ויש להחליט על כך בצורה נבונה ומושכלת. "מאי מיזוג אוויר" בבעלות אלדד איטח, מתמחה בתכנון, בנייה ותחזוקת מערכות מיזוג אוויר מתקדמות וחכמות בהתאמה אישית. איטח עובד בשיתוף פעולה הדוק עם מיטב הקבלנים והאדריכלים, מבצע פרויקטים בסדרי גודל שונים ובעלי מורכבות גבוהה, מבנייני מגורים ועד למשרדים, מסעדות, בתים פרטיים ודירות, ובנוסף מקיים תחזוקה שוטפת של מתנ"סים, גני ילדים, בתי עסק ובתים פרטיים.כדי שהתוצאה תהיה משביעת רצון ותיהנו ממיזוג אוויר יעיל וחסכוני שיקנה לכם שקט והנאה יומיומית, כדאי להתייעץ עם אלדד איטח, בן 45, נשוי ואב לארבעה, שמבטיח שירות מקצועי ואמין לכל לקוחותיו.

צילום: אבי קליין, באדיבות מאי מיזוג אוויר

צילום: אבי קליין, באדיבות מאי מיזוג אוויר

מאי מיזוג אוויר מבצעת תכנון והתקנת מערכות מיזוג אוויר מתקדמות וחסכוניות, בהתאמה מדויקת לצרכי הלקוחות. איטח בעל ניסיון של 15 שנה בענף המזגנים, ניסיון המתורגם לידע מקצועי רב ולאפשרות של מתן פתרונות מצוינים עבור הלקוחות. החברה מתרינה מערכות מיזוג דירתיות ומערכות ציבוריות, תוך שימת דגש על ציוד איכותי וחסכוני, ומשווקת את כל המותגים: פוג'יטסו, מיצובישי,תדיראן, אלקטרה, טורנדו, סמסונג, פמילי, ואחרים.

"אנחנו דואגים לבצע עבודה מקצועית ואיכותית, מוקפדת מאוד, הכול נעשה בדייקנות מתוך הניסיון הרב שלי בתחום, מה שמקנה תוצאות מעולות בשטח", אומר אלדד איטח, "בנוסף, אני עובד עם חומרים שהם אך ורק בעלי תו תקן ישראלי והמזגנים שאני מציע נמכרים במחיר שמתאים לכל כיס".


 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר