צילום: באדיבות ישראל קאר, אבי קליין
צילום: באדיבות ישראל קאר, אבי קליין

ישראל דניאל – ישראל קאר מגרש מכוניות

תנאי תשלום נוחים, עם אפשרות מימון לכל אחד, והתחייבות לטרייד אין עתידי ללקוחות חוזרים. ישראל דניאל, הבעלים: "הגשמת חלום הרכב הוא לא בשמיים, אלא על המגרש של ישראל קאר"

פורסם בתאריך: 28.6.18 13:19

ישראל דניאל (33) מפסגת זאב, נשוי פלוס שני קטנטנים, בת ארבע ובן שנתיים, עובד מזה כ-10 שנים בתחום הרכב. הוא החל את דרכו המקצועית במוסך לאופנועים, ולאחר שהתמקצע בצד המכני עבר לעולם המכירות. במהרה החל לשלב בין האהבות והתחביבים שלו: רכבים, אופנועים ואנשים. הוא פתח מגרש מכוניות ברוממה, עם השנים העסק גדל דיו, ו"ישראל קאר" עבר למשכנו החדש והגדול בשדרות חיים ברלב. במגרש של ישראל קאר עובדים תחת ישראל עוד 4 אנשי צוות מקצועי, ביניהם מכונאים ואנשי מכירות, אותם הוא מנהל בקשיחות מסוימת, כפי שהוא מעיד על עצמו.

באדיבות ישראל קאר

באדיבות ישראל קאר

מה ההתמחות של ישראל קאר?

"אנחנו מתמחים בעסקי רכב על כל המשתמע מכך. ראשית, אנחנו מבינים מהם צרכי הלקוחות שלנו, מה כוללת שגרת היום-יום שלהם, ועל איזה רכב הם חולמים, ומתוך כך ממליצים להם על רכב מתאים, שישרת אותם נאמנה.

סל השירותים של מגרש ישראל קאר כולל קנייה, מכירה, והחלפת טרייד אין של כל סוגי הרכבים שקיימים על הכביש, לרבות רכבי יוקרה, רכבי ארבע על ארבע, מסחריות ואופנועים. בנוסף, אנחנו עושים ייבוא אישי של רכבי יוקרה מחו"ל של מותגים כמו פורשה, ב.מ.וו, מרצדס, ועוד".

מה מבדל אותך בתחום?

"ראשית, אני נחשב מאוד אמין בענף, על כך יכולים להעיד הלקוחות החוזרים שלנו, והם לא מעטים. העסק שלנו נשען רבות על לקוחות חוזרים. המוטו שלי הוא שכל לקוח שנכנס אלינו, יוצא מרוצה. בנוסף לפן השירות, אנו מתחייבים לקנייה חוזרת בטרייד אין עתידי ללקוחות חוזרים. כלומר, אם לקוח מבצע אצלי היום עסקת טרייד אין, ובעוד שנתיים הוא מגיע לעסקה נוספת, אני מתחייב לקחת את הרכב בחזרה. צריך להבין, חלום הרכב הוא לא בשמיים, אלא על המגרש של ישראל קאר. אצלנו אפשר לקבל מימון של 100 אחוז לרכבים, גם ללא מקדמה. לקוח שיכול להציג תלושי משכורת מסודרים מקבל גם עד 100 אחוזי מימון. ישנה אפשרות לשלם על הרכב בפריסת תשלומים נוחה, כולל צ'קים. אנחנו יודעים להתאים תנאי תשלום עבור כל לקוח. אנחנו עובדים עם מימון ישיר, פמה ובנק איגוד, ומאפשרים מימון לכל אדם בכל מקום, כשההלוואה אינה פוגעת באובליגו, אלא מהווה הוראת קבע בתנאים נוחים. כלומר, אנשים שלא יכולים לקחת הלוואה מהבנק, בשל בעיות כאלו ואחרות, יכולים לקבל הלוואה חוץ בנקאית ולרכוש רכב. כל זאת מבלי שיש השפעה כלשהי על מסגרת האשראי שלהם, בבנק שבו חשבונם מנוהל".

צילום: באדיבות ישראל קאר, אבי קליין

צילום: באדיבות ישראל קאר, אבי קליין

מהם האתגרים שעומדים בפניך כבעל עסק למגרש רכבים בירושלים?
"יש פעמים שמגיע לקוח שאינו יודע איזה סוג רכב הוא רוצה, או שלא מבין מספיק ברכבים והוא אובד עצות. האתגר הכי גדול שלנו הוא להתאים לאותו לקוח את הרכב שישרת אותו בצורה הטובה ביותר, שיתאים לאורח חייו. המוטו שלי בעבודה הוא להוציא כל לקוח מרוצה".

מהן השאיפות המקצועיות שלך?

"אני רוצה להמשיך לגדול ולהתרחב, ובהדרגה לפתוח סניפים נוספים של ישראל קאר. אני מאמין שאמינות ויושר לוקחים אותך למעלה".

"איך אתה מצליח לשלב קריירה ומשפחה?

"אני מקפיד לעשות פסק זמן מידי פעם ולבלות זמן איכות עם המשפחה והילדים. בסופי השבוע אנחנו מקפידים לבלות יחד ולעתים אני לוקח ימי חופש באמצע השבוע לזמן איכות משותף עם המשפחה. בנוסף, פעם בשבוע לערך, אנחנו הולכים סועדים יחד צהריים במסעדה או בבית קפה. ימי העבודה שלי מתחילים בשעה תשע בבוקר, ומסתיימים בשבע בערב. המגרש נפתח קצת יותר מוקדם, בשמונה בבוקר. סך הכל, אני יכול לומר שאני נמצא במקום שאני מרוצה ממנו".

מהן המכוניות אהובות עליך?

"ב.מ.וו ומרצדס, הן מכוניות עם אופי וללא ספק הפייבוריטיות שלי. נכון להיום אני משלב בין שתי אהבות שלי, רכב וקטנוע. אני נוהג על רכב מסוג ב.מ.וו מסדרה 6, ויש לי גם קטנוע TMAX של ימאהה".

מהן המכוניות האהובות על הירושלמים?

"אין סוגים מסוימים של רכבים. אני עובד עם כל החברות, וכל דגמי הרכבים והטעם של הירושלמים הוא מאוד מגוון".

שד' חיים ברלב,
כניסה מאחור דרך רחוב מוסא סייק 6
בווייז: "ישראל קאר"
טלפון: 02-9933933 052-3787005
פייסבוק: ישראל דניאל

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר