צילום: מרק סלם וגלית דויטש
צילום: מרק סלם וגלית דויטש

yullia טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה יוקרתיים בירושלים

דבורה טויטו ביקשה להעניק לירושלמים ולתיירים המבקרים בה חוויה מרגשת בניחוח של חו"ל. כאשת עסקים ויזמת נדל"ן המשקיעה רבות בטיפוח ואסתטיקה, חיפשה דבורה מקום מיוחד ואקסקלוסיבי בו תוכל לקבל טיפולי פנים, פדיקור, מניקור וטיפולי אסתטיקה נוספים ברמה גבוהה ויוקרתית — לכן נסעה שנים לרשת yullia בתל אביב עד שהבינה שהגיע זמן להביא את yullia לירושלים ופתחה כזה בדיוק כמו שהיא אוהבת.

פורסם בתאריך: 28.6.18 13:41

"החלטתי לפתוח סלון יופי בדיוק כמו בניו-יורק או פריז, כפי שאני עצמי אוהבת. כשאני בחו"ל אני מקפידה לבקר במכוני הקוסמטיקה היוקרתיים ביותר המעניקים שירות ללקוחות הנחשבים ביותר – מטופחים, נקיים, סטריליים ברמה גבוהה שעבורם יוקרה זו לא סיסמה אלא באמת דרך חיים. בחרתי במיקום אידיאלי ברחוב המלך דוד לצד בתי המלון המפוארים של ירושלים, אליהם מגיעים תיירים רבים מאירופה, ארה"ב וקנדה, ואפילו מירדן וממזרח העיר, אנשים ממעמד סוציו אקונומי גבוה שמחפשים לוקיישן שיוכלו ליהנות בו משירותי קוסמטיקה, אסתטיקה ויופי".

כבעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים ושיווק וניסיון של כ- 20 שנה ביזמות ונדל"ן, יודעת דבורה דבר או שניים על ניהול עסק, יש לה 20 נשות צוות שחולשות על העסק ומנהלות אותו ביד רמה מבחינה מקצועית. במכון נהנים גברים ונשים יחד ממגוון טיפולים של פדי-מני, טיפולי פנים מבית DERMALOGICA, הסרות שיער לצמיתות בשיטת SHR, שעוות, מיטת שיזוף, הרמה והלחמת ריסים, איפור קבוע, עיסויים, ואפילו הזרקות בוטוקס וחומצה הילראונית שנעשה על ידי רופא מוסמך המגיע פעם בשבוע.

לא בכדי נחשב yullia למכון יוקרתי. המכון, המעוצב ממש כמו בחו"ל, משרה אוירה מרגיעה ונינוחה בשל הסטייל הייחודי והצוות המקצועי והמיומן. דבורה היא הזכיינית הבלעדית בירושלים לרשת המכונים yullia של יוליה גל וכמו שהיא מעידה על עצמה ניקיון הוא אחד האלמנטים החשובים לה ביותר. "מכון נקי ומצוחצח הוא אחד המרכיבים להצלחה, כל המכשירים שלנו עוברים חיטוי יסודי, ואף זכינו באות כבוד של משרד הבריאות לאחר בדיקה של ניקיון והיגיינה. לצד אלה חשוב לשמור על שקט ושלווה במכון, לשמור על סטנדרטים גבוהים וזה מה שהופך אותנו לסלון היוקרתי בעיר".

 

צילום: מרק סלם וגלית דויטש

צילום: מרק סלם וגלית דויטש

אילו שירותים מיוחדים אתם מעניקים?

הסלון שלנו משתרע על שטח של כ-150 מ"ר ויש לנו חדר VIP זוגי למי שרוצה פרטיות ודיסקרטיות. הסלון משמש גם לאירועי בוטיק ולמסיבות פרטיות, בעיקר מסיבות רווקות, ימי הולדת ובת מצווה. במסגרת המסיבה מקבלות המשתתפות טיפולי פנים, פדיקור, מניקור ועוד, בנוסף, יש במכון 4 חדרי טיפולים בהם חדרי הסרות שיער בשעווה ובשיטת SHR, חדר טיפולי פנים וחדר עיסויים. לאחרונה הכנסנו מכונה חדישה להסרת שיער בשיטת SHR עם טכנולוגיה חדישה המאפשרת חשיפה לשמש בקיץ ללא צורך להמתין לחורף והכי חשוב ללא כאבים בכלל. מותר גם לילדות מגיל 10.

 

צילום: מרק סלם וגלית דויטש

צילום: מרק סלם וגלית דויטש

ממה מורכב הקהל שלכם?

"יש לנו במאגר כ-6000 לקוחות מהם 80 אחוזים מגיעים בקביעות מדי שבוע והשאר הם תיירים מזדמנים שמקבלים המלצות חמות מהמלונות. יש אפילו תיירים שמבקרים בירושלים מספר פעמים בשנה ומחכים להגיע גם אלינו בקביעות".

כאשת קריירה וכאמא ל-4 ילדים איך את משלבת עסקים ומשפחה?

"באמצעות לו"ז מתוקתק עם הרבה עזרה. הילדים שלי מאוד עצמאים. מאז שהם נולדו הם מכירים אותי כאשת קריירה עסוקה וכך התרגלו. בעלי גם הוא קרייריסט, אבל אנחנו דואגים להיות בבית כשצריך. אני מאוד פעילה בחיי הילדים שלי ובכלל אבל יודעת לנהל את הזמן בצורה נכונה ויעילה. אני אוהבת להיות עסוקה כל הזמן, אבל לא מוותרת על חופשים בארץ ובחו"ל עם המשפחה. בנוסף אני חלק מארגון 'לב האימהות' – זו התרומה שלי לחברה ולנפש. מקדישה הרבה שעות לארגון וזה עושה לי טוב. והכי חשוב – אני אופטימית ומאושרת בחלקי. למרות כל העיסוקים לא מוותרת על ריצה של 10 ק"מ מספר פעמים בשבוע, אימוני ספינינג ו-TRX במהלכם אני משחררת קיטור".

צילום: מרק סלם וגלית דויטש

צילום: מרק סלם וגלית דויטש

איך מתכוננים לקיץ ב-yullia?

"יצאנו במבצע של 1+1 על טיפולי SHR עד סוף הקיץ. על כל איזור שקונים מקבלים איזור נוסף חינם. יש לנו גם סדרות חדשות של פדיקור ומניקור המענקים טיפול אחד במתנה או טיפול פנים במתנה לפי בחירה. כל לקוח/ה מקבל אצלנו כוס יין, תמיד ניתן למצוא אצלנו שתייה קלה וחמה, אנחנו מקבלים את הלקוחות ברמת שירות הגבוהה ביותר וחשוב לנו שאנשים ירגישו נינוחות".

צילום: מרק סלם וגלית דויטש

מה את מאחלת לעצמך?

"מקווה לפתוח סניף נוסף של yullia בירושלים בשנה הקרובה, כל הזמן להעלות את המודעות לאסתטיקה ויופי ולקוות שמכוני היופי בעיר ילכו בעקבותינו ותמיד ישאפו למקצועיות מרבית ושירות הכי טוב ומכבד ללקוח".

רחוב המלך דוד 16, ירושלים
(פינת רחוב משה הס,
ליד מלון וולדורף אסטוריה)
טל להזמנות 02-6741000
חנייה חינם במקום
www.yullia.com

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר