(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

כל הדרכים להסרת שיער וטיפולי לייזר בירושלים

חולמות על עור חלק? רוצים להיפטר משיער מיותר? ריכזנו עבורכם את כל הדרכים להסרת שיער וטיפולי לייזר מתקדמים בירושלים. קבלו את מכוני הלייזר והקוסמטיקה בעיר שיעשו אתכם יפים ומאושרים

פורסם בתאריך: 31.1.19 10:18

 


יוליה קוסמטיקה | טלפון: 02-6741000

דבורה טויטו ביקשה להעניק לירושלמים ולתיירים המבקרים בה חוויה מרגשת בניחוח של חו"ל. כאשת עסקים ויזמת נדל"ן המשקיעה רבות בטיפוח ואסתטיקה, חיפשה דבורה מקום מיוחד ואקסקלוסיבי בו תוכל לקבל טיפולי פנים, פדיקור, מניקור וטיפולי אסתטיקה נוספים ברמה גבוהה ויוקרתית ולכן פתחה סניף של yullia  בירושלים, סלון יופי יוקרתי. היום היא הזכיינית היחידה בירושלים לרשת המכונים yullia של יוליה גל.  במכון  20 נשות צוות מקצועיות.

יוליה קוסמטיקה (צילומים: באדיבות יוליה קוסמטיקה)

יוליה קוסמטיקה (צילומים: באדיבות יוליה קוסמטיקה)

בין שלל הטיפולים שהמכון מציע, מבצעים במקום גם הסרת שיער לצמיתות בירושלים, בשיטת SHR עם טכנולוגיה חדישה מאושרת על ידי FDA ומשרד הבריאות. REJUVE הוא מכשור חדש המאפשר טיפול מתקדם להסרת שיער מיותר, הדור החדש של טיפולי IPL. המכשיר משלב טכנולוגיית קרן אור בעוצמה נמוכה יחסית לזו המקובלת במכשירים אחרים, במטרה להעלות את דרגת הבטיחות של הטיפול ואת הנוחות של המטופל. REJUVE הוא המכשיר היחיד הפועל בשיטת IPL המשופרת ומספק פתרון מקיף ויעיל ובטוח להסרת שיער מיותר מהפנים ומהגוף. לשיטה זו יתרונות רבים: הטיפול מתאים לכל גווני העור כולל עור כהה או שזוף ללא סיכון פגיעה בעור, ולכל סוגי השיער, לנשים ולגברים בכל הגילאים, ובנוסף מאפשר חשיפה לשמש בקיץ. שטח הטיפול רחב בהשוואה למכשירים אחרים, מה שמאפשר משך טיפול מהיר, השימוש במכשיר מקצר את משך הטיפול ללא פגיעה באיכות הטיפול. הטיפול נעשה ללא כאבים כלל ומותר גם לילדות מגיל  10.

"אני מזמינה אתכן להגיע לפגישה נעימה ומפנקת על כוס קפה או יין אצלנו במכון yullia, לשמוע או להיתנסות בטיפול  ראשוני חינם במכשיר החדיש ולהיות בידיים בטוחות לקראת חשיפת הגוף בקיץ", אומרת דבורה.

רחוב המלך דוד 16, ירושלים (פינת רחוב משה הס, ליד מלון וולדורף אסטוריה)

טל להזמנות 02-6741000חנייה חינם במקום

לאתר יוליה קוסמטיקה: www.yullia.com


סלון גלאמור | טלפון: 02-5029995

סלון היופי והטיפוח "גלאמור" ממוקם במרכז העיר ירושלים ברחוב יפו 30. מזה ארבע שנים, מעניק הסלון שירותים בכל תחומי היופי והטיפוח למאות נשים מרוצות שהופכות עד מהרה ללקוחות קבועות. היתרון הגדול ביותר הוא שסלון "גלאמור" מאגד במקום אחד את כל מה שאתן זקוקות לו – הסרת שיער בשעווה ובלייזר, מניקור ופדיקור, תספורות ותסרוקות, ריסים ושיזוף.

סלון גלאמור (צילום: שלומי כהן)

במקום, ניתן לעשות טיפולי לייזר הנעשים על ידי מכשירים של חברת "Alma Lasers" המתאימים לכל סוגי העור ובכל עונות השנה. המכשירים מבוססים על טכנולוגיית  SHR הפועלת בשיטה של "ידית קרה" – המכשיר אינו חם ולכן הטיפולים אינם כואבים. מדובר בשיטה מתקדמת עם יעילות ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר. שיטת SHR פועלת באמצעות חימום הדרגתי ובכך מונעת סיכון להיווצרות כוויות על העור. בנוסף, באמצעות שיטה זו ניתן לראות תוצאות במהירות רבה, כבר מהטיפול הראשון.

הצוות של סלון "גלאמור" מורכב מעשר עובדות, כל אחת מומחית בתחום טיפוח אחר. כולן עברו הכשרה ועובדות בתחום במשך שנים רבות ולכל אחת עשרות לקוחות מרוצות. בנוסף לשירות האיכותי, המחירים במקום אטרקטיביים ונוחים לכל כיס ואין צורך לחכות זמן ממושך לקביעת תורים.

הקונספט הייחודי של המקום, מתאים במיוחד לשגרת החיים העמוסה שבה אנו חיים – במקום לקבוע תורים במקומות שונים ברחבי העיר, ניתן לקבל את כל סוגי השירותים והטיפולים במקום אחד, ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים הטובים ביותר.

הדיל, מנהלת הסלון מגלה את סוד ההצלחה של המקום: "מלבד המקצועיות הרבה של כל אחת מהעובדות שלנו, אנחנו דואגות גם לשים דגש רב על יחסי האנוש. חשוב לנו שכל לקוחה שמגיעה לסלון תרגיש ממש כמו בבית ותקבל את היחס הטוב ביותר ותצא בתחושה טובה. בנוסף, הצוות הגדול שלנו מאפשר זמינות גבוהה של תורים, כך שכל לקוחה יכולה לבוא בזמן המתאים לה ביותר. כל הלקוחות החדשות שמגיעות הופכות עד מהרה ללקוחות קבועות".

כתובת: רחוב יפו 30, ירושלים, ליד העירייה ומול הדואר

טלפון לקביעת תורים: 02-5029995

שעות פעילות: ימים א' – ה'  בשעות 10:19:00 וביום שישי 10:00-16:00


בסט לייזר | טלפון: 1700-707897

לרשת מכוני 'בסט לייזר', הפועלת בארץ כבר 12 שנה, שמונה סניפים הפועלים בכל רחבי הארץ, וסניף הדגל הממוקם בקניון הדר בירושלים.
זו החברה המובילה בארץ להסרת כל סוגי הקעקועים, כולל קעקועים צבעוניים והסרת איפור קבוע – כל זאת ללא השארת סימנים או צלקות כלל., באמצעות צוות מקצועי, מוסמך ומסור ובליווי רפואי.
הטיפול נעשה בעזרת מכשירי הלייזר המתקדמים והחדישים בעולם, ובפיקוח רפואי מלא. המהפך האמיתי הוא שבמקום 10-12 טיפולים – מספר הטיפולים הנדרשים לרוב להסרת קעקוע – בזכות המכשור החדיש עם טכנולוגיית ה-PICO-TECH, נדרשים ב'בסט לייזר' בין 2-4 טיפולים בממוצע, והקעקוע נעלם לחלוטין, כך שהמחיר גם זול יותר. במכוני בסט לייזר מתבצעים טיפולים נוספים כמו הסרת שומות והעלמת צלקות, נקודות חן, נמשים, נגעי עור, פיגמנטציה ונימי דם.

בסט לייזר (צילומים: שלומי כהן, תהילה כהן, אבי יאיר)

בסט לייזר (צילומים: שלומי כהן, תהילה כהן, אבי יאיר)

מנכ"ל 'בסט לייזר', אסף כהן, בחר בתחום בעקבות סיפור אישי מרגש: אסף היה בעברו מקעקע, עד שעבר תאונת דרכים קשה. הוא חזר בתשובה ופתח את המכון שמסיר קעקועים, בעקבות מפגש מרגש עם רב שבירך אותו לאחר התאונה."הגעתי להיכל של רב גדול מאוד", הוא מספר. "האולם היה מלא בקהל. ישבתי בצד, איש חילוני שנכנס להיכל, בדקתי מה קורה שם, ניסיתי להתרשם, ובתוך דקה ניגשו אלי עם מסר, שהרב רוצה לדבר איתי. הוא פנה ואמר לי: 'יש מכונה שמסירה קעקועים, ברכה והצלחה'. עניתי לו שבאתי לדבר איתו על תאונת דרכים שעברתי ולבקש ברכה להחלמה, והוא אמר: 'אני רוצה לדבר איתך על הסרת קעקועים'. יצאתי משם ופרצתי בבכי. בתוך שבוע סגרנו את עסקי הקעקועים והתחלנו להתקדם בכיוון ההפוך, הסרת קעקועים. היום אנחנו נחשבים לחברה המובילה בארץ להסרת קעקועים. בכל סניפי בסט לייזר מצויים המכשירים החדישים ביותר של חברת Apollo premium גרמניה, שמסירים כל קעקוע בקלות ולא משאירים סימן. זכייני החברה נבחרים בפינצטה ויחד אנחנו מהווים משפחה אחת גדולה ואמינה".

בסט לייזר מבצע שיתופי פעולה עם קוסמטיקאיות: אם את קוסמטיקאית כדאי לדעת שאנחנו מבצעים שיתופי פעולה עם קוסמטיקאיות ומאפרות באיפור קבוע. איך זה עובד? לפעמים מגיעה אלייך אישה עם קעקוע גבות בשיטה הישנה והיא רוצה למחוק ולבצע אצלך טיפול בשיטה חדשה. תפני אותה אלינו ואנו נדאג שהיא תחזור אליך נקייה ומוכנה לעבודה. בנוסף, נעניק ביטוח עבודה מלא על העבודות שלך – במקרים שנעשתה טעות לאישה בקעקוע גבות או באיפור קבוע, כמו חוסר סימטריה או כהות, או שפשוט לא מרוצה מהגוון הסופי שהתקבל. אנחנו נדאג לתקן ולהסיר זאת ללא עלות. את הנעשה ניתן להשיב.

'בסט לייזר' מעניקים 20 אחוזי הנחה לקוראי 'כל העיר'. יש לציין זאת בעת קביעת התור.

סניף ירושלים: קניון הדר, תלפיות. לקביעת תורים: 1700-707897

נקודות שירות:

  • פתח תקוה – הסרת איפור קבוע
  •  מודיעין – הסרת קעקועים
  • ירושלים – הסרת איפור קבוע וקעקועים, הסרת נקודות חן

להשארת הודעות וואצטסאפ בלבד, ולחזרת נציג: 050-6009199


הום לייזר | טלפון: 02-6470777

הום לייזר, כשמו כן הוא – הבית לטיפולי לייזר: "לאחר עבודה ארוכת שנים אצל החברות הגדולות החליטה אימי, תמי, שהיא מומחית גדולה בכל הקשור להסרת שיער בלייזר ולטיפולי אסתטיקה, לפתוח קליניקה פרטית ולצרף אותי לניהול", מספרת נופר נגדי. "כמי שראתה במשך שנים את הבעייתיות שקיימת בחברות הגדולות, כמו אי זמינות, טווחי זמן ארוכים מדי בין התורים ויחס אישי פחות, החלטנו לשתף פעולה ולהקים קליניקה פרטית שתהווה בית לכל מי שזקוקים לטיפולי לייזר. בקליניקה ניתן מענה ישיר ואיכותי לכל מי שחפץ או חפצה בטיפולי אסתטיקה, כמו הסרת שיער בלייזר, מיצוק עור הפנים ועוד. אנחנו מאמינות שיחס חם והרגשה ביתית ועוטפת מעניקים ביטחון ללקוחות, מאפשרים להם נגישות ישירה אלינו ושיתוף פעולה בצורה המיטבית. כשהלקוחות מרוצים מכל אלו יחד, גם ימליצו עלינו לחברות ולבני משפחה".

הום לייזר (צילומים: שלומי כהן)

הום לייזר (צילומים: שלומי כהן)

אין ספק שבקליניקת הום לייזר תוכלו למצוא אנשי מקצוע בעלי מומחיות גדולה, אוזן קשבת ובעיקר טיפולים מעולים להסרת שיער, הנעשים במכשיר חדש בשוק, האין-מוד, מכשיר שזכה במקום הראשון מבין המכשירים לטיפולי אסתטיקה. יתרונות המכשיר: הטיפולים הופכים קצרים יותר, ללא כאב, ומספקים תוצאה מהירה ויעילה יותר לטווח ארוך. את התוצאה ניתן לראות מהטיפול הראשון ואין צורך בגילוח השיער במהלך ההמתנה בין התורים. הטיפול במכשיר הוא בטיחותי מאוד.

לאחרונה נכנס לשימוש בקליניקה מכשיר חדש בשם 'פורמה' הפועל לתוצאות טובות בתחום מיצוק העור וטשטוש קמטים, והוא התחליף המודרני לניתוחים ומחטים. 'פורמה' נועד לטיפול בפנים ובגוף, עובד על תדרי רדיו באפקט חימום, מייצר קולגן לשיפור מראה העור ומאפשר להגיע לטיפול מדי שבוע, כדי לקבל תוצאות מעולות, כפי שמספרת נופר: "כבר לאחר הטיפול הראשון ניכר שינוי, הלקוחות נראות טוב, מאמינות בטיפול ומרוצות. אני מאמינה כי כל החבילה שאנחנו מעניקים – המכשור החדיש, המומחיות שבטיפול שנעשה על ידי אימא שלי והיחס החם והאישי – תורמת לשיפור תוצאות. משמח לראות את התגובות של הלקוחות ולשמוע שהמליצו עלינו, כמו ראם וניקול שרביט, המאסטרים של האיפור, שמטופלים אצלנו במכון וממליצים עלינו לא פעם".

הום לייזר, רחוב פת. טלפון: 02-6470777וואטסאפ: 052-6022371
לאתר הום לייזר: home-laser.co.il
לפייסבוק: הום לייזר – Home Laser
לאינסטגרם הום לייזר: homelazer


 


מכון אחווה – חגית הרפז | טלפון: 02-6236036

"שלושה מרכיבים מניבים תוצאה יעילה וטובה יותר בטיפולי אסתטיקה כמו הסרת שיער, מיצוק העור והעלמת אקנה", מסבירה חגית הרפז, בעלת מכון אחווה לטיפולים אסתטיים שבמרכז העיר. "אבחון, התאמת טיפול ושימוש בחומרים הנכונים. שיתוף פעולה מצד הלקוחה, כמובן, הוא אלמנט הכרחי לקבלת תוצאות מוצלחות".

מכון אחווה – חגית הרפז (צילומים: שלומי כהן)

חגית, שאוהבת לספר על עבודתה ועושה זאת בהתרגשות, רבה מוסיפה כי כל טיפול הוא כמובן אישי ואינדיבידואלי, וכי לכל אחת פתרון שונה. "אין כאן נוסחה מדויקת ואחידה לכולן. אני מתייחסת לכל לקוחה ולקוחה באופן אישי, כאילו היא עולם ומלואו". את המכון הקימה חגית כבר לפני יותר מ-26 שנה, ומאז היא מקפידה להתעדכן בכל החידושים המקצועיים בשוק בכל הקשור להסרת שיער בשיטה ייחודית, לפתרון בעיות פיגמנטציה קשות, להעלמת פצעי אקנה ולמיצוק עור הפנים והגוף. "זהו תחום דינמי שמתחדש כל הזמן. הדבר החשוב באמת הוא לעזור ללקוחות להיראות טוב, להיות יפות ולהרגיש בטוחות בעצמן. כשבאה לקוחה לטיפולים היא קודם כל עוברת אבחון מקיף שלי. חשוב לי לאבחן נכון, כדי להעניק לה את סוג הטיפול המתאים – ולמקסם תוצאות. אני משתמשת במכשיר מעולה וייחודי להסרת שיער, המקצר את זמן הטיפול ב-30 אחוזים: מכשיר ה-4MP, הפועל באמצעות פולסים של הבזקי אור החודרים לעור ונבלעים בפיגמנט המלנין המצוי בשורש השערה. אנרגיית האור הופכת לאנרגיית חום, המחממת את זקיק השערה ומשמידה אותה. שיטה ייחודית זו משלבת בתוכה יכולת לדייק בטיפול, מה שנותן תוצאות טובות יותר. כל אלו חוסכים כסף וזמן ללקוחה".

נוסף על טיפולי הסרת השיער, העלמת האקנה ומיצוק העור, תוכלו למצוא במכון אחווה גם פדיקור רפואי ולא רפואי, טיפולים ביבלת עקשנית או בציפורן חודרנית, הסרת שיער בשעווה מכל הגוף, מניקור ולק ג'ל. סיפורי ההצלחה של לקוחותיה לא מפסיקים לרגש את חגית בכל יום מחדש: "אני אוהבת את העבודה שלי. לא סתם אני עושה זאת כבר 26 שנה. כשאני רואה את ההמלצות עליי בפייסבוק או באינסטגרם, אני יודעת שעשיתי טוב. אני מטפלת בבעיות שגורמות לאי נוחות ולחוסר ביטחון, ומבחינתי כשעזרתי ללקוחה להרגיש טוב עשיתי את שלי, והתוצאות מדברות בעד עצמן".

לוגו חגית

מכון אחווה – חגית הרפז, בן יהודה 34, מגדל העיר, ירושלים

טלפון 02-6236036 / 052-8939526

לפייסבוק מכון אחווה


נייל קווין אקספרס | טלפון: 02-62649999

לפני כחמש שנים פתחה בקי לוין את מכון הקוסמטיקה 'נייל קווין אקספרס', המציע קונספט ייחודי, ראשון מסוגו בעיר: הגעה לקבלת טיפול ללא קביעת תור. הרעיון הייחודי מאפשר, תוך כדי יום עבודה, סידורים או קניות, לקפוץ לרגע למכון היופי ולצאת משודרגת. בנוסף ללקוחות הקבועים, הרעיון נפלא במיוחד עבור תיירים, וניתן לראות שהם נהנים מכל מה שיש למכון הקוסמטיקה להציע.

נייל קווין (צילום: אסף קרלה)

נייל קווין (צילום: אסף קרלה)

נייל קווין אקספרס מתפרש על פני שלוש קומות ומעניק שירותים מבוקשים במיוחד כמו עמדות למניקור, בנייה ומילוי ציפרניים, לצד מריחת לק ג'ל של החברה הבינלאומית OPI לתוצאות מקצועיות ואיכותיות. במקום 4 כורסאות מסז׳ מפנקות לטיפולי פדיקור ספא ופרא-רפואי , הניתנים  ע״י פדיקוריסטיות מיומנות בכל התחומים כגון: ציפורן חודרנית, עור קשה וסדוק, יבלות וכו׳.

וזה לא הכל – יש גם חדר להסרת שיער בשעווה ולסידור גבות, חדר טיפולי פנים  המתבצעים על ידי קוסמטיקאית מוסמכת, שעובדת עם מוצרים פרא-רפואיים מהמובילים בשוק (ניתן לרכוש במקום), מכונת שיזוף חדישה המביאה לתוצאה מושלמת ב-12 דקות בלבד, והסרת שיער בלייזר בשיטה המצוינת, שיטת SHR. שיטה המושתתת על הבזקי אור, נחשבת לאחת השיטות המתקדמות והחדישות ביותר הקיימות כיום בשוק, וזוכה לפופולאריות בקרב נשים וגברים כאחד. "יש לנו צוות גדול, מקצועי ומיומן, המונה  כ-12 עובדות שמעניקות טיפולים במקביל. עובדה זו מקלה על הלקוחות שיכולים להגיע מבלי לקבוע תור מראש", אומרת בקי, "עם זאת, עדיף לקבוע תור מראש ומובטח שיהיה מהיר". כל נעשה תחת קורת גג אחת: אפשר להיכנס ליום פינוק מושלם, ממריחת לק או בנייה, דרך טיפול פנים או הסרת שיער בלייזר, ולצאת עם שיזוף ומראה מושלם. "זה נוח ופרקטי לכל אישה, שרוצה מצד אחד להתפנק, ומצד שני הזמן שלה יקר. אנחנו חוסכים את ההתרוצצות ממקום למקום וזה מוכיח את עצמו עם לקוחות מרוצות מאוד. מי שמגיעה אלינו חווה חוויה מעניינת וכיפית, והכי חשוב: מקצועית, שירותית וכל זאת במחירים הוגנים".

הלני המלכה 1, ירושלים. טלפון: 02-62649999

אתר: www.nailqueenexpress.co.il


אתי קוסמטיקה | טלפון:  02-5811844

לפני כ-40 שנה פתחה אתי זינגי את מכון הקוסמטיקה בחלל שמתחת לביתה ברמת אשכול, ומאז ועד היום צבר מכון אתי קוסמטיקה מוניטין רב וניסיון רב שנים. "אל המכון מגיעים מכל קצוות העיר, בעיקר בשל הנאמנות: כמו שאנחנו נאמנים למקום, כך אנחנו גם נאמנים ללקוח", אומרת אתי, מנהלת המכון. "גם הצוות שלנו ותיק ונאמן מאוד, שעובד במכון הרבה שנים. זה צוות שלא מחליפים. היחס הוא אישי, והלקוחות נהנים מתחושה משפחתית ומקשר הדוק. יש לנו לקוחות שהם דור שלישי כאן".

אתי קוסמטיקה (צילום: שלומי כהן)

אתי קוסמטיקה (צילום: שלומי כהן)

מוצר הדגל במכון הוא הסרת שיער בלייזר. "מדובר בטיפול מאוד פופולרי ואנחנו  מצליחים במקום שאחרים נכשלים", אומרת אתי, מורה לאפילציה, יועצת ומאבחנת לשיטות השונות להרחקת שיער מיותר, "חשוב לבחור מקום לאחר בדיקה וקבלת המלצות, מקום שראיתם בו תוצאה מוכחת בסוף התהליך. בדקו את התאמת הלייזר לסוג העור, יש ליזרים מצוינים שאינם מתאימים לצבע עור כהה וכהה מאוד. הבינו את משמעות הטיפול בלייזר או במכשיר ipl.  המכשירים אינם דומים  וכך גם התוצאות. בדקו אם המטפלים בעלי נסיון, במידה ואין תוצאות לאחר 10 טיפולים שווה לעצור ולבדוק. יש הרבה מאד מימדים שיש להבין לפני הטיפול וחשוב שייעשו על-ידי מומחים בעלי ניסיון".

"אני הייתי בין הראשונים שעבדו עם מחט חשמלית, ובין הראשונים שהביאו את מכשיר הלייזר להסרת השיער. מאז צברתי ניסיון רב שנים תוך שימוש במכשירי לייזר איכותיים ביותר". בנוסף לטיפולי הסרת שיער, מוצעים במכון גם טיפולי קוסמטיקה ייחודיים בשימוש במוצרים קרובים מאוד לטבע, כמו קרם הזעתר הייחודי. במקום פועל רופא מומחה להזרקות בוטוקס, וניתן לבצע בו גם איפור קבוע. "היתרון שלנו בהיותנו מכון אינטימי, משפחתי ולא מסחרי. אני מרגישה שיש לי מחויבות לכל לקוחה שמגיעה, והיא זוכה לליווי אישי לאורך כל הדרך".

רמת הגולן 32, ירושלים. טלפון: 050-3252121 / 02-5811844

לפייסבוק: אתי קוסמטיקה בירושלים הסרת שיער בלייזר, אפילציה וטיפולי פנים

 

 

 


כתבה שיווקית


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר