צילום: יקיר כהן
צילום: יקיר כהן

ספר על הבר: יקיר כהן מעצב שיער בקונספט מקורי

עם שאיפות מגיל צעיר, חשיבה מחוץ לקופסא והרבה כישרון הצליח יקיר כהן לרגש את הלקוחות שלו בקונספט שטרם נראה בארץ: מספרה שהיא גם בר, הפועלת בשעות הלילה ומתאימה את שעות העבודה ללקוחות

פורסם בתאריך: 28.6.18 13:45

יקיר כהן בן ה-28 ממבשרת נולד להיות מעצב שיער, אבל מיוחד – לא כמו כולם זה בטוח. היום, כשהוא משיק את הסניף השני של 'ספר על הבר' בקניון הזהב בראשון לציון הוא יודע שאלו עדיין ניצנים שעוד יפרחו ויפיצו ריחם למרחקים. "הפעם הראשונה שאחזתי במספרים היתה בגיל 12. אמא שלי, אחיותיי, וחברים וחברות מבית ספר הרשו לי לספר אותם. עוד בתיכון יצאתי ללימודים מקצועיים אצל מישל מרסייה ואצל אודי ודוד, לאחריהם הצטרפתי לצוות של מישל מרסיה, שם עבדתי עד לגיוס. הוכשרתי להיות לוחם", הוא מספר "אך פציעה קטעה לי את השירות ועברתי ליומיות וכך המשכתי להתמחות אתל מישל. לאחר השחרור פתחתי מספרה בהרצליה אבל משהו הרגיש לי לא נכון ולאחר כשנה וחצי סגרתי את המספרה וביקשתי לחזור לשירות הצבאי להשלים את מה שלא הצלחתי לעשות. התגייסתי למשטרה למחלקת בילוש וחתמתי על שירות קבע. לא השלמתי עם הפציעה ועם העובדה שלא סיימתי את השירות כלוחם. רציתי להוכיח לעצמי שאני יכול, וגם הוכחתי".

צילום: יקיר כהן

צילום: יקיר כהן

איך התחיל נושא המספרה?

"רציתי לפתוח מספרה במבשרת. יש באזור מספרות רבות של אנשים מוכשרים מאוד אבל רציתי משהו ייחודי ואחר. כמעצב יצירתי שחושב תמיד מחוץ לקופסא חיפשתי מספרה עם קונספט. משהו לא רגיל ולא משעמם. חקרתי את הנושא והבנתי שישנן נשים רבות שמעדיפות להגיע לתספורת, צבע או החלקה בשעות מאוחרות ולא דווקא בשעות היום. נשים עסוקות מאוד, קרייריסטיות, עורכות דין, יזמיות, פוליטיקאיות שמסיימות את העבודה רק בתשע בערב ולכן ידעתי שהסלון שאפתח ימתח את שעות הפעילות עד אחרי חצות הלילה. בכך בא לידי ביטוי הייחוד שלנו, בשעות הבלתי שגרתיות, כך שלפעמים אנחנו נועלים את הדלת ב- 3 לפנות בוקר. אנחנו מתאימים את עצמנו ללקוחות לא להיפך".

צילום: יקיר כהן

צילום: יקיר כהן

איך נולד הרעיון המגניב לשלב בר בתוך המספרה?

"בהמשך לקונספט של פעילות לילית חשבתי על משהו שיתאים לשעות הלילה, וכך פתחנו בר אינטימי שמשרת את הלקוחות שלנו. בדיעבד התברר שמדובר בפרוצדורה לא פשוטה והאישור שקיבלנו היווה תקדים ברישוי עסקים. אבל לא ויתרתי, הגשתי אינסוף אישורים ומסמכים כדי לקבל היתר ולבסוף הצלחתי. הקונספט יצר 'באזז' מטורף והמקום הפך להיות מקום עליה לרגל גם לכאלה שלא רצו להסתפר, פשוט לבוא וליהנות. היום זה קצת נרגע והקהל שמגיע ברובו הם אנשים שרוצים עיצוב שיער ויודעים שזה מקום לא רגיל, שאפשר גם להירגע בו ולהתפנק. בקיץ אנחנו מתכוונים להרחיב את אזור הבר כדי לאפשר הנאה מיוחדת ללקוחות, עם קוקטיילים מיוחדים, בירות ושתיה קלה".

צילום: יקיר כהן

צילום: יקיר כהן

במה אתה מתמחה?
"בכל מה שקשור לכימיה, צביעה, פסים והחלקות, סידור ועיצוב זקנים, תספורות לגברים ולילדים, זאת לצד פינה מיוחדת המשלימה את הלוק – טיפולי פנים, בניית ציפורניים, פדיקור מניקור, וטיפולי קוסמטיקה. מעבר לכך כמובן הערך המוסף שאנחנו נותנים שאין בשום מקום באזור – הבר הכיפי והאווירה הייחודית, ההקשבה לצרכי הלקוחות, השירות האישי המקצועי והטיפול האישי, כי אנחנו באמת אוהבים את הלקוחות שלנו ומעניקים להם את מלוא תשומת הלב. הקהל שלי מגיע בעיקר מהאזור הקרוב, מבשרת, ירושלים והסביבה, לקוחות מהרצליה ששומרים לי אמונים מהימים שהייתה לי שם מספרה, השרון המרכז ותל אביב.

איזה סוג מנהל אתה?

"אני מעסיק 4 עובדים בסלון וכולנו מתגייסים להצלחה יחד, כצוות. כשהעובדים שלי נותנים מעצמם – אני מצליח, וכשאני מצליח העסק משגשג וכך הלאה. אני מקפיד לשוחח איתם ולנהל ערב גיבוש אחת לכמה זמן. אני מודה שבהתחלה היה לי קשה לנהל את העסק והלקוחות לצד ניהול העובדים. לוקח זמן להכניס את העובדים לאווירה של המקום ולרצונות שלך, איך אתה רוצה שזה יעבוד. יש כאן עובדים שנמצאים איתי מהתחלה, מבינים את הראש שלי ויודעים איך ומה צריך כדי לשמור על שירות טוב והתנהלות מקצועית".

צילום: יקיר כהן

צילום: יקיר כהן

ממה מורכב היום שלך?

"אני עובד כ-14 שעות ביממה ונהנה מכל רגע. יש לי אישה מפרגנת וילדה מהממת בת שנה וחצי שאני משתדל בכל בוקר לקחת למעון לפני שמתחיל כל האטרף. אילו החיים שלי – משפחה ועבודה, ואני אוהב את זה".

צילום: יקיר כהן

צילום: יקיר כהן

מה המוטו שלך בחיים?
"עבודה קשה מביאה הצלחה ותוצאות, זו אולי קלישאה אבל מאוד נכונה".

צילום: יקיר כהן

צילום: יקיר כהן

טיפ מנצח למי שרוצה לפתוח עסק?

"להצטייד באמונה, דבקות במטרה והרבה עבודה קשה לפחות בהתחלה עד שעומדים על הרגליים".

מצפה הבירה 3, מבשרת ציון
טלפון: 077-20444704
פייסבוק: saparalhabar

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר