מאיר (מיקו) ושמעון תורג'מן סופר תורג'מן (צילום: אבי קליין)
מאיר (מיקו) ושמעון תורג'מן סופר תורג'מן (צילום: אבי קליין)

סופר תורג'מן בירושלים: הסופר שלכם בהר חומה, בניהולם של מאיר (מיקו) ושמעון תורג'מן

עם אווירה משפחתית במיוחד, שירות משלוחים ברמה גבוהה, דאגה לכל לקוח באופן פרטני, סחורה איכותית ביותר וניחוח פיתות משגע - ברור שסופר תורג'מן בירושלים הוא הסופר המפנק ביותר שידעתם

פורסם בתאריך: 10.1.19 12:13

את הסופר במרכז המסחרי בהר חומה של האחים מאיר (מיקו) ושמעון תורג'מן, תושבי השכונה מכירים היטב, הן בזכות השירות הלבבי והן בזכות הסחורה האיכותית. מיקו ושמעון דור שני לסוחרים, לאביהם הייתה חנות משקאות ולפני 30 שנה פתחו האחים סופר בבית וגן עד למעבר להר חומה לפני כעשור, שם תראו מדי פעם את הילדים, דור שלישי, נרתמים לעזרה בעת הצורך. "הגענו לשכונה עם פתיחת המרכז המסחרי ויצרנו במקום אווירה משפחתית עם יחס אישי".

מה מייחד את הסופר שלכם?

"יש מספר דברים שאנחנו יכולים לומר עליהם שהם מייחדים אותנו: הירקות והפירות שלנו הם איכותיים מאוד וטריים ועל כך מעידים הלקוחות שנוהגים לומר שהם הירקות והפירות הטובים ביותר בשכונה. בנוסף, הסופר מתאפיין ברמת ניקיון המאוד גבוהה, מה שיוצר חווית קניה נעימה. למרות שהסופר לא גדול במיוחד, 150 מ"ר בלבד, יש בו הכל, מגוון ענק של מוצרים, וזאת מאחר ואנחנו מאוד קשובים לצרכי הלקוח, אם קורה שלקוח מגיע ומבקש מוצר שאינו קיים, אנחנו מיד מזמינים אותו. דבר נוסף ייחודי- הן שעות הפתיחה הבלתי שגרתיות, כמו במוצאי שבת כשכולם סגורים או בימי שישי כשהסופר פתוח עד חצי שעה לפני כניסת שבת, לאחר שכל המרכולים כבר סגורים, ואנשים מאוד מעריכים את זה. באופן קבוע שומעים אצלנו את הלקוחות אומרים  'הצלתם אותנו'. השירות אצלנו ממוקם בסדר עדיפות עליון ואנחנו מנחילים זאת גם לעובדים. אם למשל לקוח שואל היכן ממוקם מוצר מסוים, הוא לא יישלח למדף, אלא יזכה לליווי של אחד העובדים עד למיקום המדויק של המוצר. הדברים הקטנים האלה מאוד משמעותיים בחוויית הקניה ואנחנו מאוד מקפידים על כך. עוד יחוד שלנו הוא הניחוח המפורסם של הפיתות המיוחדות של אנג'ל שנאפות אצלנו בסופר. אלה פיתות בשרניות וסופגות ברמה גבוהה, טעימות במיוחד, שזוכות לפופולריות רבה".

סופר תורג'מן (צילום: אבי קליין)

סופר תורג'מן (צילום: אבי קליין)

איך מתבצעת חלוקת העבודה ביניכם?

"אנחנו מסתדרים מצוין ומשלימים זה את זה. יש לנו חלוקה ברורה, מיקו אחראי על הצד הניהולי, כלומר עבודה מול הבנקים, הביטוחים, הפרסום ושמעון הוא איש השטח. גם בשעות העבודה יש בינינו חלוקה של משמרת בוקר ומשמרת צהרים, כך לשנינו יש זמן למשפחות ולעזרה בבית. סידור שכזה מונע שחיקה ואף משפיע על ניהול תקין של העסק וזה מורגש".

סופר תורג'מן (צילום: אבי קליין)

סופר תורג'מן (צילום: אבי קליין)

במה אתם מתגאים?

"ביושרה, בהגינות, באמינות ובדאגה ללקוחות, כל אלו יוצרים את הקשר הכל כך מיוחד עם הלקוחות. לדוגמה, אם יגיע ילד לקנות פטריות ויעמוד בקופה עם חבילת פטריות שלא נראות טוב, שהרי הוא לא מבין מה הוא קונה, אנחנו ניגש להביא לו פטריות אחרות, זה שווה הרבה יותר מכסף. השבוע, למשל, לקוחה שכחה את כרטיס האשראי שלה ועוד לפני שהבחינה בכך ונבהלה, כבר פרסמנו בקבוצת הפייסבוק הר חומה. היא קיבלה את הכרטיס חזרה ואנחנו זכינו לתגובות מאוד מפרגנות. האמינות אצלנו במקום הראשון".

סופר תורג'מן (צילום: אבי קליין)

מהם האתגרים הניצבים בפניכם?

"האתגר הגדול ביותר מבחינתנו כיום הוא  גידול במספר הסופרים שנפתחו בשכונה, וכולם מרשתות. קשה מאוד להתחרות מול רשתות ומול המחירים שלהן, לכן אנחנו חייבים כל הזמן לשמור על סטנדרט גבוה ולהביא ייחודיות שרשת לא יכולה לעשות. לשמחתנו המיקום שלנו מצוין, הטוב ביותר בשכונה".

לכם יש את הוותק. זה יתרון.

"אנחנו כבר עשר שנים בשכונה, יצרנו אווירה מאוד אישית עם הלקוחות, לבבית ומשפחתית, עד כדי כך שאנחנו מוזמנים לאירועים משפחתיים של רבים מהלקוחות שלנו. בנוסף אנחנו מפעילים שירות משלוחים להזמנות טלפוניות, כשהלקוחות יודעים שיגיעו לביתם המוצרים הטובים ביותר. כפי שציינו, הדגל שלנו הוא השירות והדאגה ללקוחות".

סופר תורג'מן (צילום: אבי קליין)

סופר תורג'מן (צילום: אבי קליין)

יש לכם תוכניות נוספות לגדול?

"אנחנו לא מתכננים לגדול ולהתפתח, אלא לשמור על הקיים. הגענו למצב של איזון בין המשפחה לעסק וזה מצוין לנו".

טיפ לעצמאי המתחיל?

"לא לכל מי שיש כסף ביד כדאי לפתוח עסק. חובה לבחון קודם אם יש לו את הידע, המקצועיות והיכולת בתחום בו הוא בוחר לעסוק. עצמאי זה להיות 24 שעות עם הראש בעסק. מי שהחליט בכל זאת לפתוח עסק שיתאזר בהרבה מאוד סבלנות עד שרואים תוצאות".

 

רח' אליהו קורן 29, מרכז מסחרי שלב ב'

טלפונים: 02-6453741

מאיר (מיקו)  053-5253203

שמעון  053-5253201

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר