ספר על הבר (צילום: יובל כהן אהרונוב)
ספר על הבר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

יקיר כהן הוא מעצב שיער בירושלים שחושב מחוץ לקופסא, ספר על הבר זה רק רעיון אחד

הוא שאפתן, יש לו דרייב מטורף, הרבה כשרון וחושב תמיד מחוץ לקופסא. כך מצליח יקיר כהן לרגש את הלקוחות שלו בקונספט שטרם נראה בארץ: מספרה במבשרת שהיא גם בר, הפועלת בשעות הלילה ומתאימה את שעות העבודה ללקוחות, שעברה שיפוץ ותוספת עמדות לדרישת הקהל

פורסם בתאריך: 21.2.19 12:14

יקיר כהן בן ה-29 ממבשרת נולד להיות מעצב שיער, אבל מיוחד, לא כמו כולם זה בטוח. "הפעם הראשונה שאחזתי במספרים היתה בגיל 12. אמא שלי, האחיות שלי, וגם חברים וחברות מבית הספר הרשו לי לספר אותם. עוד כשהייתי בתיכון יצאתי ללימודי ספרות מקצועיים אצל מישל מרסייה ואצל אודי ודוד, לאחריהם הצטרפתי לצוות של מישל מרסיה, שם עבדתי עד לגיוס לצבא".

"הוכשרתי להיות לוחם", הוא מספר "אך פציעה קטעה לי את השירות ועברתי לשרת ביומיות. כך נוצרה האפשרות להמשיך להתמחות אצל מישל מרסיה. כשהשתחררתי מהצבא בער לי לפתוח מספרה. פתחתי מספרה בהרצליה אבל משהו הרגיש לי לא נכון ולאחר כשנה וחצי סגרתי אותה  וביקשתי לחזור ולהשלים את השירות הצבאי. התגייסתי למשטרה למחלקת בילוש וחתמתי על שירות קבע. מאחר שלא השלמתי עם הפציעה ועם העובדה שלא סיימתי את השירות כלוחם, היה לי חשוב להוכיח לעצמי שאני יכול".

ספר על הבר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

ספר על הבר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

איך חזרת לתחום עיצוב השיער?

"כשהשתחררתי סופית רציתי להקים מספרה במבשרת, רציתי משהו ייחודי ואחר. כמעצב יצירתי שחושב תמיד מחוץ לקופסא חיפשתי מספרה עם קונספט. חקרתי את הנושא והבנתי שנשים רבות מעדיפות להגיע לתספורת, צבע או החלקה בשעות מאוחרות ולא דווקא בשעות היום. נשים עסוקות מאוד, קרייריסטיות, עורכות דין, יזמיות, פוליטיקאיות שמסיימות את העבודה בסביבות תשע בערב, וכך הבנתי שיש צורך לאפשר שעות פעילות אחרות. בכך בא לידי ביטוי הייחוד שלנו, בשעות הבלתי שגרתיות. לפעמים אנחנו נועלים את הדלת ב-3 לפנות בוקר כי אנחנו מתאימים את עצמנו ללקוחות שלנו ולא להיפך".

איך נולד הרעיון המקורי לשלב בר בתוך המספרה?

"בהמשך לקונספט של פעילות לילית ניסיתי למצוא טוויסט נוסף, שיתן ערך מוסף למספרה ושיתאים לשעות הלילה. פתחנו בר אינטימי לטובת הלקוחות שלנו וגם לאלה שלא ממש מגיעים לקבל תספורת או עיצוב שיער. כשהתחלתי עם התהליך מהר מאוד הבנתי שלא מדובר בפרוצדורה פשוטה והאישור שקיבלנו היווה תקדים ברישוי עסקים. הקונספט הייחודי יצר 'באזז' מטורף. היום זה קצת נרגע והקהל שמגיע כולל לקוחות שמעוניינים בעיצוב שיער ויודעים שזה מקום לא רגיל, שאפשר גם להירגע בו ולהתפנק".

 

ספר על הבר (צילום: פרטי)

ספר על הבר (צילום: פרטי)

במה מתמחה המספרה?

"המספרה מתמחה בכל פתרונות הכימיה המתקדמות לשיער ברמה גבוהה, החל מגוונים מכל הסוגים כגון בליאז׳, אומברה, פסים ועד לשילובי צבעים בטכניקות מתקדמות ייחודיות לנו.  אנחנו מומחים בביצוע החלקה אורגנית ייחודית באיזורנו שנותנת מראה מבריק ורך לשיער ויחד עם זאת שומרת עליו. כמו כן אנחנו מבצעים תוספות שיער מכל הסוגים לבעיות של שיער דליל והתקרחות גם לבנות הגיל השלישי. זאת לצד מחלקה מיוחדת המשלימה את הלוק הסופי – טיפולי פנים, בניית ציפורניים, פדיקור מניקור, וטיפולי קוסמטיקה. מעבר לכך כמובן הערך המוסף שאנחנו נותנים שאין בשום מקום באזור – הבר הכיפי והאווירה הייחודית, ההקשבה לצרכי הלקוחות, השירות האישי המקצועי והטיפול האישי, כי אנחנו באמת אוהבים את הלקוחות שלנו ומעניקים להם את מלוא תשומת הלב".

ספר על הבר (צילום: פרטי)

ספר על הבר (צילום: פרטי)

היכן אתה רוכש את הידע המקצועי?

"חשוב לי להתעדכן בטרנדים הבינלאומיים ולפחות אחת לשלושה חודשים אני נוסע להשתלמות בארץ ובחו"ל. קיבלתי מספר פניות מחברות מוצרי שיער מובילות, בבקשה שאשמש כשגריר מטעמם ואנחה בעצמי השתלמויות בנושאי כימייה וגזירות למעצבי שיער בישראל, השנה אף נבחרנו מטעם לוריאל פרופשיונל לאחד מבין 150 הסלונים הטובים ביותר בישראל".

מהיכן מגיעים רוב הלקוחות?

בעיקר מהאזור הקרוב, מבשרת, ירושלים והסביבה, פרוזדור ירושלים מושבים וקיבוצים, לקוחות מהרצליה ששומרים לי אמונים מימי המספרה שלי שם, וכן מאזור  השרון המרכז ותל אביב".

ספר על הבר (צילום: פרטי)

ספר על הבר (צילום: פרטי)

מה לגבי צוות העובדים?

"אני מעסיק ארבעה עובדים בסלון וכולנו מתגייסים להצלחה יחד כצוות. כשהעובדים שלי נותנים מעצמם – אני מצליח, וכשאני מצליח העסק משגשג וכך הלאה. אני מקפיד לשוחח איתם ולנהל ערב גיבוש אחת לכמה זמן. אני מודה שבהתחלה היה לי קשה לנהל את העסק והלקוחות לצד ניהול העובדים. לוקח זמן להכניס את העובדים לאווירה של המקום ולרצונות שלך, איך אתה רוצה שזה יעבוד. יש כאן עובדים שאני נותן בהם אמון מלא, נמצאים איתי מהתחלה, מבינים את הראש שלי ויודעים איך ומה צריך כדי לשמור על שירות טוב והתנהלות מקצועית וזה ראוי להערכה".

ממה מורכב היום שלך?

"אני עובד כ-14 שעות ביממה ונהנה מכל רגע. יש לי אישה מפרגנת וילדה מהממת בת שנתיים שאני משתדל בכל בוקר לקחת למעון לפני שמתחיל כל האטרף. אלו החיים שלי – משפחה ועבודה, ואני אוהב את זה".

ספר על הבר (צילום: פרטי)

מה המוטו שלך בחיים?

"עבודה קשה מביאה הצלחה ותוצאות, זו אולי קלישאה אבל מאוד נכונה".

מצפה הבירה 3,  מבשרת ציון 

טלפון: 077-2044704

לפייסבוק: ספר על הבר

לאינסטגרם: saparbar

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר