אסנת כהן (צילום: אבי נועם)
אסנת כהן (צילום: אבי נועם)

אסנת כהן, יועצת מס בירושלים: "אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף"

זקוקים לליווי עסקי? ייעוץ מס? הנהלת חשבונות? החזרי מס לשכירים? סגירת מאזנים והגשת דוחות שנתיים? תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות כשתגיעו למשרדה של יועצת המס אסנת כהן בירושלים

פורסם בתאריך: 21.2.19 12:00

לפני שאסנת כהן פתחה את המשרד לייעוץ מס, היא הועסקה כשכירה 10 שנים, מה שמהווה יתרון כיום מאחר והיא יודעת לזהות בדיוק מרבי למה זקוק הלקוח, מה הוא רוצה ומה הוא צריך. משרדה מעניק כיום שירות לכל מה שנכלל תחת הכותרת ייעוץ מס והנהלת חשבונות. הכוונה לכל סוגי השירות לעסקים, חברות בע"מ, עמותות, עצמאים, החזרי מס לשכירים, הנהלת חשבונות, סגירת מאזנים בסוף שנה, הגשת דוחות שנתיים ועוד.

"למדתי מה מפריע ללקוח ומה יגרום לו להישאר. איך הוא רוצה שיתייחסו אליו ומה הוא יעריך במיוחד, ואת כל אלה אני מיישמת אצלי במשרד", אומרת אסנת כהן, ומוסיפה "לכל לקוח חדש שמגיע למשרד נבנית תכנית עסקית מפורטת, לא לפני שאני מקשיבה לכל הפרטים ומקבלת את כל הנתונים על מנת לבנות תכנית המותאמת באופן אישי לו ולעסק, כשהליווי העסקי ניתן ללא עלות נוספת. בנוסף, במהלך בניית התכנית מקבל הלקוח מגוון טיפים בכל מה שקשור לבניית העסק החדש".

אסנת כהן (צילום: אבי נועם)

אסנת כהן (צילום: אבי נועם)

מה הבעיה הכי נפוצה אצל עצמאים חדשים?

"לרוב העסקים החדשים חסר הידע כיצד להתנהל מבחינת תזרים מזומנים ואיך להסתדר עם הכסף, לבנות מאזן נכון ולפעול לפיו ואיך לתמחר את המוצר או השירות שלהם. לכן חשוב הליווי הצמוד עד להצלחה. בנוסף, נושא המיסים גורם לחשש רב בקרב יזמים חדשים אבל כשיש ליווי נכון עם תכנית עסקית מסודרת אין ממה לחשוש. דוגמא נוספת היא לקוחות שמקבלים לפתע תשלומים גבוהים למס הכנסה, משום כך אנחנו במשרד מקפידות לסגור מאזנים מדי רבעון, כדי שלא ייווצרו מצבים בהם הלקוח נאלץ לשלם סכומים שמגיעים בהפתעה".

מה חשוב שלקוחות ידעו עלייך?

"כמי שהתחילה לפני 21 שנה בתחום, אני שמחה מאוד לספר שאני אוהבת את העבודה שלי ולכן היחס החם והאישי, ההתחשבות והרגישות שלי כלפי הלקוחות הם בעלי חשיבות מדרגה ראשונה. מגיעים אליי לקוחות חדשים, וידוע שעסק בתחילת דרכו עדיין לא מרוויח, לכן חשוב לי קודם כל להעניק את השירות והידע שהוא צריך ואח"כ הכסף. חשוב לי באמת שהעסק יצליח".

אילו טיפים תוכלי לתת למי שרוצה לפתוח עסק?

"יש הרבה פרטים שצריך לקחת בחשבון: קודם כל לבדוק את סוג העסק ולחקור איך התחום עובד. לפעמים מרוב התלהבות רוצים לפתוח מיד עוסק מורשה אך יש עסקים רבים שהאופי שלהם לא מצריך עוסק מורשה אלא מה שנקרא עוסק פטור ובכך יחסכו הרבה כסף. טיפ חשוב הוא לבנות יחד תכנית עסקית – לתמחר הוצאות ולבנות תקציב בהתאם לסימולציות שאני מבצעת עם בעלי העסק, כולל בתחום תשלומי המיסים כמו מס הכנסה ביטוח לאומי וכמובן מע"מ".

איזו מנהלת את?

"אנחנו משרד בעל צוות נשי המונה  אימהות לילדים, לכן אני לא מרגישה כמנהלת אלא כשווה בין שוות. יש בינינו דינמיקה טובה מאוד, לכל אחת הסמכויות שלה. העובדות שלי נותנות מעצמן לעסק כאילו הוא שלהן. חשובה לי העצמה נשית הן בקרב הנשים שהן לקוחות שלי והן בקרב הנשים שעובדות איתי".

אסנת כהן (צילום: אבי נועם)

אסנת כהן (צילום: אבי נועם)

למה הכוונה?

"חשובה לי ההצלחה של נשים. לפני זמן מה הגיעה אליי אישה שטיפלה בשלושת ילדיה עם סיפור חיים לא פשוט, שהחליטה לצאת לחיים עצמאיים ולנהל עסק קטן. את שירותי הנהלת החשבונות היא מקבלת מהמשרד שלנו בסכום סמלי כי חשוב לי שהיא תמשיך להיות בשוק העבודה, שהיא תתנהל נכון ותצליח".

את עושה גם ביקורי בית?

"כן. אני גרה ביישוב  ויש לי לקוחות מהישוב ומהסביבה. איתם ההתנהלות היא אחרת. אני מגיעה אליהם לאחר השעה 8:00 בערב וכך אנחנו מנהלים התקשורת ויחסי העבודה בשעה מאוד נוחה לכולם וכך מאפשרת ומעצימה אימהות לילדים קטנים לשלב בן קריירה להורות".

מה את עושה בחים מלבד ניהול העסק הפרטי?

"מגדלת 4 ילדים, 5 חתולים ו-2 כלבים שאימצנו מצער בעלי חיים. אנחנו משפחה שמאוד אוהבת בעלי חיים. אני ממליצה לכולם לאמץ זה כיף לנשמה וכיף לילדים".

תכניות לעתיד?

"ברוך השם המשרד ממשיך לגדול ובימים אלו אני עוסקת במשא ומתן עם מתווכים כדי לעבור למשרד גדול יותר ולהכניס למעגל העבודה עובדות נוספות".

 

אסנת כהן יועצת מס. טלפון: 054-7772417

כתובת: רחוב שטנר 3, גבעת שאול, ירושלים

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר