ריו בר (צילום: שלומי כהן)
ריו בר (צילום: שלומי כהן)

גלידה ושייקים בירושלים: מתן חדד מפתיע עם ריו בר

שייק טרופי, יוגורט עם פירות, מנות על בסיס אסאי, גלידה עבודת יד, מיץ סחוט במקום — קבלו את מתן חדד שמביא לכם טעמים רעננים היישר מהאמזונס

פורסם בתאריך: 18.4.19 13:59

ריו בר מאפשר גיחה לברזיל, לחוש באווירה, בניחוחות, ולחוות את הטעמים המרעננים בלי לארוז מזוודה. כשמתן חדד בן ה-28 פתח את סניף הדגל שלו, ריו בר, לפני כארבע שנים בתחנה מרכזית, כבר אז הוא הבין כי הקהל הישראלי והתיירים החולפים קרוב לוודאי יתקשו שלא לעצור ולטעום את אחד ממגוון המוצרים בתפריט: גלישה ושייקים בירושלים – השייקים בטעמים הטרופיים של הפירות והניחוחות שעולים בכל שייק ומפתיעים כל פעם מחדש, היוגורטים והמנות על בסיס אסאי, הפירות הטרופיים והטעמים הדרום אמריקאיים, הגלידות העשויות במקום, המיצים הרעננים הסחוטים ועוד, בשילוב מוזיקה ברזילאית ועיצוב המושך את העין – לטעום ולהתמכר. היום, לאחר ארבע שנים של הצלחה, הוא פתח סניף נוסף, ריו בר אקספרס, בקומת הכניסה לתחנה המרכזית.

למה בחרת דווקא את זה?

"רציתי לפתוח מקום שהוא בקונספט של מוצר מותרות. כשמגיעים לקנות מוצר שהוא נחשב כמותרות, באופן טבעי נכנסים עם מצב רוח טוב וזה בדיוק מה שאני אוהב. הבחירה של ריו בר הגיעה מתוך הבנה ומחשבה כי חטאים מתוקים אינם חייבים בהכרח להיות חטאים שליליים, ומנקודת מוצא זו, ריו בר פעלה לבניית תפריט המהווה למעשה חטאים בריאים תוך דגש על מגוון האפשרויות העומדות בפני הלקוחות. כך למשל, חטאים מתוקים ובריאים המבוססים על טהרת היוגורט, חטאים מתוקים ובריאים ללא חלב, חטאים מתוקים ובריאים לציבור הטבעונים ובכלל. יש סוגים רבים של שייקים על טהרת הפירות, גלידות בהכנה עצמית ולפי מתכונים איטלקיים, יוגורטים במגוון אפשרויות הגשה וחטאים מתוקים כגון קרפ צרפתי, צ'ורוס וגם וופל בלגי".

ריו בר (צילום: שלומי כהן)

מכל המגוון הרחב של המוצרים שאתם מגישים יש לכם מנות על בסיס אסאי, שזה פחות שגרתי בארץ. ספר על זה.

"כשטיילתי בדרום אמריקה הכרתי את אחד המוצרים הכי פופולריים, האסאי הברזילאי. בכל פינה שם מוכרים  את זה. התלהבתי מאוד מהטעם וזה גם מאוד בריא, וחשבתי לעצמי שאני מוכרח להביא את זה לארץ. וצדקתי, זה תופס כאן חזק, מגיעים אלי במיוחד המון תיירים ברזילאים והרבה ישראלים שטיילו בדרום אמריקה ורוצים לשחזר את החוויה".

מה עוד מייחד אתכם?

ריו בר מאמינים כי איכות חומרי הגלם היא בסיס הכרחי למוצר טוב. חומרי הגלם הם מהטובים בעולם. כך למשל, חומרי גלם לגלידה הם בהתאם לסטנדרטים האיטלקיים מהטובים בעולם בתחום זה. הפירות שמהם מורכבים השייקים בריו בר באיכות הגבוהה ביותר ובמבחר עצום של פירות ובהם פירות מיוחדים המעניקים לריו בר אפשרות להרכיב עבור הלקוחות שייקים מעניינים שלא ניתן למצוא בשום מקום".

הפירות בריו בר עוברים בקרת איכות כפולה. ראשית, הפירות נבדקים על ידי הרשת, ורק לאחר שהוכח שהפירות ברמת איכות גבוהה כדרישת הרשת – הפירות עוברים לבדיקה השנייה של בקרת האיכות והכשרות. כן יש לציין כי כל הפירות הם בהשגחת בד"צ וקיבלו כשרות מהודרת מחמירה של הרבנות בירושלים. בהתאם לכך, ריו בר אוחזת בתעודת הכשר למהדרין מטעם הרבנות".

ריו בר (צילום: שלומי כהן)

 

ריו בר (צילום: שלומי כהן)פתחת סניף נוסף. האם התוכנית העתידית להמשיך ולהתרחב לאזורים נוספים?

"הסטנדרטים הגבוהים שהצבנו, תפריט מעניין ומגוון ואיכות מוצרים גבוהה, משכו יזמים רבים שהביעו עניין רב בפתיחת סניפים במקומות שונים, אולם ריו בר דחתה הצעות רבות שכן לא הסכימה להתפשר על איכות מפעילי הסניפים, על איכות מקומות הסניפים וכן דחתה ניסיונות להקים סניפים ללא השקעה בציוד הנדרש לשם עמידה בסטנדרטים הגבוהים שהציבה. ריו בר תקבל בברכה כל זכיין אשר יעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהציבה, סטנדרטים אשר ישרתו היטב את הזכיינים עצמם ויבטיחו להם איכות מוצר ללא פשרות. עמידה על איכות זו תבטיח סניפים איכותיים תוך תודעת שירות גבוהה ותוך מוצר באיכות הגבוהה ביותר. נכון לעכשיו יש את סניף הדגל שהוא חנות עם מקומות ישיבה בקומה השנייה בתחנה המרכזית, ויש את סניף האקספרס ששם הכל מהיר יותר, לקנות ולעלות לאוטובוס. אני היום מתרוצץ בין שניהם ויש לי מנהל אחראי בכל סניף שאני סומך עליהם מאוד".

ריו בר (צילום: שלומי כהן)מעבר לטריות, האיכות והטעמים הייחודיים, מה המוטו שלך?

"אני עושה הכל מאהבה. אני מאוד אוהב את העבודה ואת הלקוחות שלי. יש לנו הרבה לקוחות קבועים, הרבה מאוד חיילים. יש לנו כרטיסייה שאנו מנקבים בכל קנייה, ובשישית הם מקבלים בחינם. עם כל עשרת העובדים שלי, המוטו הוא קודם יחסי אנוש ואחר כך להיות הבוס. כך גם ללקוחות, השירות הוא במקום הראשון ושירות זה יחס וחיוך, אבל גם לדאוג ללקוחות שיקבלו את הטוב ביותר. חשוב לי להביא ללקוחות טעמים חדשים בכל פעם ולהביא את כל הטרנדים העולמיים בתחום. כך למשל בתחום השייקים תמיד יש חידושים ותוספות מעניינות, כמו בעולם הגלידות האיטלקיות, ואנחנו דואגים להתעדכן עם הנציגים שלנו באיטליה ולהביא את כל החידושים".

ריו בר (צילום: שלומי כהן)

ריו בר-קרנבל בשייק: תחנה מרכזית, קומה ב'

ריו בר אקספרס: תחנה מרכזית, קומה א'

טלפון: 050-7601201

כשר בהשגחת בד"צ מהדרין ירושלים

אינסטגרם: _rio_bar

פייסבוק: קרנבל בשייק – Rio Bar

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר