ששון צ'קוטאי | סוכנות לביטוח (צילום: אבי קליין)
ששון צ'קוטאי | סוכנות לביטוח (צילום: אבי קליין)

המשפיעים: ששון צ'קוטאי, סוכנות לביטוח

תחום הביטוח התפתח רבות בשנים האחרונות והביא עימו מגוון ביטוחים וכיסויים המוצעים כיום בשוק. עד כמה אנחנו באמת מודעים למה נכון ומה לא? כמה מאיתנו אכן מקדישים זמן לנושא חשוב זה, משווים ולומדים לעומק את הנושא? ראיון אחד על אחד עם ששון צ'קוטאי, בעל סוכנות ביטוח

פורסם בתאריך: 18.4.19 13:53

ששון צ'קוטאי הינו הבעלים של 'ששון צ'קוטאי סוכנות לביטוח חיים וכללי (2002) בע"מ', שהינה בעלת ותק של 45 שנים בתחום הביטוח ונחשבת לאחת מסוכנויות הביטוח האמינות והמשגשגות בארץ בכלל ובירושלים בפרט. בסוכנות מועסקים גם שלושה מילדיו של ששון; הסוכנים, ברק ואבידן, ובתו בת-אל המשמשת כמנכ"לית הסוכנות.

בתקופה בה זורמת אלינו אינפורמציה מרובה בכל הקשור לביטוחים, האם חשוב שסוכן הביטוח שלנו ידע להשוות בין החברות השונות?

"סוכן טוב ומקצועי שקשוב לצרכי המבוטח, הן מבחינת תקציב והן מבחינת צרכים ביטוחיים, יידע לנתב את המבוטח שלו למסלולים הנכונים. ככל שהסוכן מנוסה יותר, בעל ידע רב יותר, מקצועי ובעל ראיה רחבה יותר של עולם הביטוח, הוא יעניק לכם את השירות הטוב ביותר לו אתם זקוקים. זו הסיבה שאסור לפנות לשירותים של הביטוחים הישירים ולוותר על סוכן הביטוח, כיוון שהם מוכוונים למכירת מוצר ספציפי שלא תמיד עולה בקנה אחד עם צרכי המבוטח".

ששון צ'קוטאי | סוכנות לביטוח (צילום: אבי קליין)

מהם מגוון שירותי הביטוח אותם אתם מעניקים ללקוחות?

"בסוכנות הביטוח צ'קוטאי מספר מחלקות בהן פועלים כ-20 אנשי צוות, המורכבים מצוות תפעולי אמין ומסור, 7 סוכני ביטוח מקצועיים ואנשי מנהלה המעורים היטב בתחום. מחלקת ביטוחי חיים ובריאות המטפלת בכל הקשור לקרנות פנסיה, אובדן כושר עבודה, ביטוחי חיים, מנהלים, בריאות, פיננסים ועוד.  מחלקת VIP ותחום ביטוחי נסיעות לחו"ל אשר בנוסף למבוטחים הישראלים, מבטחת את תושבי החוץ  (עובדים זרים, בני ישיבות/ בנות סמינר ותיירים) בזמן שהותם בארץ וכמובן מחלקת ביטוחים אלמנטריים כגון ביטוחי רכב, דירות, עסקים, כיסויים מיוחדים לקיבוצים ומשקים וכו'. לאור הרפורמות, נפתח בפני סוכנויות הביטוח עולם החסכון ובשל כך הכשרנו צוות וסוכנים שהינם מומחים לחסכון ופיננסים ומנהלים את תיקי החסכון של לקוחותינו על הצד הטוב ביותר".

ששון צ'קוטאי | סוכנות לביטוח (צילום: אבי קליין)

כסוכנות ענפה ומקצועית, איך היית מגדיר את היתרון שלכם לעומת המתחרים?

"סוכנות צ'קוטאי נחשבת לאחת מבין הסוכנויות הוותיקות בתחום, לא רק בירושלים אלא בכל הארץ. המוניטין שרכשנו לאורך 40 שנות פעילות הן בקרב קהילת הסוכנים והן בקרב הלקוחות לא יסולא בפז. ניסיון עשיר, מקצועיות, ראיית התמונה הרחבה, כושר אבחנה מעולה, בחירת סוכנים איכותיים, אמינים ומקצועיים בקפידה. עובדה שהפכנו במרוצת השנים ל- One Stop Shop- וזאת מאחר ואנו חולשים על מספר רב של תחומי ביטוח ובכך דואגים לכיסוי מלא של המבוטח. ליווי ושירות אישי מכל הלב שאנו מעניקים ללקוחות שלנו במשך 40 שנה, כל אלו הופכים אותנו ללא ספק לסוכנות המקצועית והטובה ביותר בירושלים והאזור. יש לנו ניסיון עם לקוחות פרטיים ולקוחות מוסדיים, קיבוצים, מועצות אזוריות, משרדי ממשלה ועוד. כמו כן ניתן לקבל אצלנו מענה לדוברי אנגלית, רוסית, ערבית וספרדית".

כיצד אתם, כסוכנות,  שומרים על עדכנות וחדשנות?

"במטרה להנגיש את עולם הביטוח לציבור הצעיר ולגרום לצעירים לשינוי בתודעה בכל הקשור לביטוחים יזמנו פרוייקט שנקרא 'סוכנים צעירים'. במסגרת הפרוייקט חשוב לנו לבחור בקפידה מתמחים צעירים שהחלו את צעדיהם הראשונים בתחום הביטוח. המתמחים מביאים איתם משב רוח רענן ומקפידים שנישאר עדכניים כל הזמן. לקוחות רבים שיבחו את המיזם וסיפרו כי הרגישו בנוח לשאול את הסוכן הצעיר שאלות שונות והשיחה כולה מתבצעת בגובה העיניים. בנוסף, אנחנו משקיעים בקידום ברשתות חברתיות, הנגשת התחום לטובת קהל הלקוחות בכל מגוון הדרכים הדיגיטליות הקיימות ועוד. כמו כן, אנחנו ממשיכים להשתתף בהשתלמויות ובכנסים בנושאים ביטוחיים ואף פעם לא מפסיקים לחקור וללמוד את הנושא".

ששון צ'קוטאי | סוכנות לביטוח (צילום: אבי קליין)

מספר דברים חשובים שאנשים לא מודעים אליהם בכל הקשור לביטוחים?

  • ככל שקופות החולים ממשיכות לצמצם כיסויים, ביטוח בריאות לך ולמשפחתך הוא הדבר הנחוץ ביותר כיום לכל תושב במדינת ישראל. אנשים לא יודעים, אבל כיום קיימת אפשרות לקבל חבילה מותאמת לצרכיו ותקציבו של הלקוח בסגנון TAILOR MADE.
  • מדי רבעון תקבלו בדואר דו"ח תקופתי של חברת הביטוח. לא לדחוף למגירה, תעיינו, תבדקו, נסו להבין מה הוא אומר. זה הכסף שלכם!
  • ביטוח סיעודי –הצעירים לא חושבים על הפנסיה ובטח לא על ביטוח סיעודי וזוהי טעות. בגיל צעיר נוכל ליהנות מפרמיה נמוכה ומכיסויים נרחבים יותר. מדוע? ככל שעולה הגיל, הבריאות לא במיטבה ועלויות הפרמיה קופצות.

ששון צ'קוטאי | סוכנות לביטוח (צילום: אבי קליין)

סוכנות ביטוח עם הפנים לקהילה

מאז נכנסה הבת בת-אל לניהול העסק המשפחתי, החלו בסוכנות ביוזמה מבורכת של תרומה חברתית ועשייה למען הקהילה: "חשוב לנו להחזיר ולהוקיר תודה ולכן החלטנו לצאת עם יוזמה חדשה "עם הפנים לקהילה". אנחנו מבקשים מהסוכנים שלנו לתת הרצאה אחת בנושאים ביטוחיים במקומות שאין באפשרותם לקבל את האינפורמציה בדרך אחרת לרוב בעקבות שיקולים כלכליים. לדוגמה בחודש מאי הקרוב נקיים 2 הרצאות בהתנדבות במרכז הסיוע לנפגעי תקיפה מינית בירושלים ובמרכז הצעירים בגוש עציון. המטרה העיקרית ביוזמה היא לחבר בינינו לבין הקהילה ולהעביר את הידע הנדרש לקהל שלא ייחשף בדרך אחרת למידע החשוב הזה. לדוגמה, איך להיערך לפנסיה ועל מה לשים דגש. הנושא הוא חשוב מאוד וכדאי שאנשים יידעו איך לדאוג לעתידם. כמו כן ,אנחנו שמחים לתרום לקהילה בהתנדבויות שונות לאורך השנה ובתרומות שונות.".

ששון צ'קוטאי- סוכנות לביטוח

המלך ג'ורג' 25 ירושלים

טל: 02-6254488

נייד משרדי:  054-3311363

פייסבוק: ששון צ'קוטאי סוכנות לביטוח

לאינסטגרם: sasson_chacoty

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר