בית הסמרטפון (צילום: רן אילוז)
בית הסמרטפון (צילום: רן אילוז)

בית הסמארטפון בירושלים: שקיפות מלאה בתיקון הסלולר

אם גם אתם חשים מועקה בכל פעם שמכשיר הסמארטפון שלכם נתקל באיזו תקלה, כדאי להכיר את המרפאה המומלצת ביותר לכל סוגי הטלפונים, בית הסמארטפון. מעבדת התיקונים של בן זיו ורון גבאי מציעה תיקונים אמינים ומקצועיים על ידי צוות מנוסה, אל מול עיני הלקוחות

פורסם בתאריך: 25.12.19 13:47

מכשירי הסלולר ניצבים בחוד החנית הטכנולוגית בעשורים האחרונים, והטלפון הסלולרי הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו עד כדי שאם הוא לא איתנו אנחנו מרגישים אבודים במקצת. אם אנחנו קמים בבוקר ומגלים שהסלולרי הקטן שלנו לא רוצה להתעורר,  זו עלולה להיות חוויה מאוד לא נעימה. כשהטלפון מפסיק לפעול אנחנו מרגישים מנותקים מהחברים, מהמשפחה מהעבודה. ובדיוק בשביל זה, חשוב שתכירו את המעבדה הסלולרית הכי אמינה ואיכותית שיש לירושלים להציע. הכירו את בית הסמארטפון. בית הסמארטפון הוקמה על ידי בן זיו ורון גבאי, חברים לספסל הלימודים, שבין שיעורי אלקטרוניקה השונים תכננו את עתידם בתחום הסלולר, וכשהיום המיוחל הגיע, נהרות של חברים הגיעו לשדרג, לתקן ולראות את כל מה שחם בתחום הסלולר, והשירות המעולה הביא לגל של אנשים אחריהם, כי אין כמו פרסום מפה לאוזן כידוע לכם.

שאלתי את אוראל כהן, עובד שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהעסק, מה התחדש בשנה האחרונה בבית הסמארטפון?

"הפכנו להיות נקודת שירות של פלאפון בעיר. זה יתרון ענק ללקוחות החברה. בנוסף אנחנו מעניקים שירותי הדפסה במקום למדבקות סיליקון לכל סוגי המכשירים, עם מכשיר חדשני שחותך במידה מדויקת לתוצאה מושלמת. חוץ מזה יש את מה שהיה כאן תמיד – שירות מצוין, חם ואישי, ו7שנות ניסיון שנותנות לנו יתרון אדיר על כל שאר המתחרים."

בית הסמרטפון (צילום: רן אילוז)

בית הסמרטפון (צילום: רן אילוז)

איך התחלתם את הדרך בתחום?

"עבדנו בעבודות מזדמנות במגוון תחומים. אנחנו אנשים סקרנים מאוד והרצון להיות עצמאים היה משהו שבער בנו מאז ומתמיד. בתקופה שתחום הסלולר פרץ לכיוון הסמארטפונים זה משך אותנו. מאז שהיינו ילדים ההתעסקות בכל מה שקשור במחשבים ופלאפונים היווה עבורנו עניין רב. אהבנו מאוד את העיסוק בזה. למדנו יחד במגמת אלקטרוניקה בתיכון, ומשם הסקרנות והאהבה לתחום. בסביבה הקרובה שלנו תמיד ידעו שאם יש לך תקלה במחשב או בסלולרי אתה יכול לפנות אלינו. אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים. התחום לא מפסיק להתפתח. מכשירים ניידים הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו".

ההתחלה הייתה קשה?

"התנסינו עם מכשירים מקולקלים. אספנו מאנשים מכשירים שלא היה בהם שימוש ועבדנו איתם. פתחנו מעבדה בבית. בהתחלה צברנו לקוחות מהשכונה והסביבה הקרובה, בני משפחה, חברים. לאט-לאט השמועה הופצה והמעגל התרחב. יש לנו לקוחות שמגיעים אלינו מאז ועד היום. הרי אף אחד לא מפסיק להשתמש במכשיר סלולרי, להיפך, אתה רק רוצה לשדרג כל הזמן את הרמה, את סוג המכשיר, בנפח ובגודל שלו. המעבדה בבית פעלה כשנתיים ויותר. כשצברנו מספיק ניסיון והרגשנו ביטחון עם בניית העסק, שכרנו מקום בשכונת קטמון הירושלמית ומאז הכל היסטוריה".

איזה שירותים אפשר לקבל בבית הסמארטפון?

"בית הסמארטפון הוא מעבדת תיקונים כאשר רוב התיקונים נעשים על המקום, לעיני הלקוח. אנחנו מאוד משתדלים לא להשאיר מכשירים במעבדה. בנוסף אנחנו מוכרים מכשירים חדשים ומעבירים נתונים למכשיר החדש כולל הדרכה ראשונית ללא תשלום נוסף. אצלנו ניתן למצוא אביזרים כמו מגיני מסך, מגיני מכשיר מעוצבים בשלל צבעים, אוזניות מכל הסוגים, מכשירים מיד שנייה במצב מעולה – הכל תוך קבלת שירות מקצועי, מהיר ואמין".

בית הסמרטפון (צילום: רן אילוז)

בית הסמרטפון (צילום: רן אילוז)

מה ההבדל בין תיקון בבית הסמארטפון לתיקון בחברות השירות?

"הבד שמיים וארץ. אצלנו לא צריך להשאיר מכשיר ליום או יומיים. כמו שאמרתי, רוב התיקונים מתבצעים לעיני הלקוח. המטרה היא להקל על הלקוח כמה שיותר ולשמור על שקיפות לכל אורך התהליך. הרבה מן הבעיות הנפוצות כמו קורוזיה בשל חדירת מים למכשיר או סוללה שהתנפחה, מסך שהתנפץ, שקע טעינה שנשרף ועוד – אצל החברות המכשיר הלך לעולמו. אצלנו לא. אנחנו יכולים לתקן 99 אחוזים מן התקלות. כדאי לדעת שרוב הבעיות בסמארטפון הן לא סוף העולם והמחירים שלנו הם תחרותיים לגמרי, להבדיל מהחברות שהתעריפים שלהן הרבה יותר גבוהים בכל קנה מידה".

עד כמה אתם מקפידים על נושא השירות?

"אנחנו מאמינים כי אמנת שירות היא אחת מהנקודות החשובות ביותר לבניית העסק וההבטחה כי לקוחות יחזרו. הדרך הטובה ביותר לדעת שהשירות שלך הוא טוב היא ברגע שאתה צובר קהל לקוחות חוזר. כיום, לאחר שמונה שנות עשייה ובניית העסק, אנחנו יכולים לומר בביטחון מלא שבית הסמארטפון מעניק את השירות הטוב ביותר ואת ההוכחה לכך רואים מדי יום, בקשרים עם הלקוחות, באהבה שלהם אלינו. זה כמובן לא מובן מאליו ונותן לנו את המוטיבציה להמשיך ולהשתפר כל הזמן. חשוב לציין כי אנחנו לא לבד, איתנו נמצא עובד בשם אוראל כהן, בחור אחראי ומסור שמשתלב מצויין עם הסטנדרטים של העסק וחביב על כל הלקוחות. אנחנו לא מסתפקים בשירות טוב, אנחנו מאמינים במצוינות. לא פחות".

בית הסמרטפון (צילום: אבי קליין)

בית הסמרטפון (צילום: אבי קליין)

יש לכם טיפ למי שרוצה לפתוח עסק חדש?

"המוטו שלי בחיים הוא 'אין הטיפה חוצבת בסלע מכוח עוצמתה אלא מכוח התמדתה'. וזה גם הטיפ שאתן לכל מי שרוצה לפתוח עסק. להתמיד, לא לחלום, תמיד לטפח ולשפר, והכי חשוב – לאהוב את מה שאתה עושה".

ומה התכניות שלכם לעתיד?

"כרגע אנחנו מתמקדים במה שיש ומקדמים את הקיים. חשוב להמשיך להשתפר ולתת את השירות הטוב ביותר ומענה לכמה שיותר לקוחות".

 

כתובת: יהודה הנשיא 9

טלפון: 02-6222826

פייסבוק: beit.asmartphone

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר