אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

שוברת שוק החנות האינטרנטית: משלוחים תוך יום אחד בירושלים

מי לא מכיר את ההמתנה המעצבנת לגאדג'ט החדש שהזמנו באינטרנט? שבוע שבועיים או ''רק'' כמה ימים, אין ספק שהיינו מעדיפים להימנע ממנה. ענקית האינטרנט הירושלמית לעולם הסלולר והגאדג'טים ''שוברת שוק'' שוברת את המחירים ואת שיאי מהירות המשלוח בירושלים - בבוקר הזמנת בערב קיבלת!

פורסם בתאריך: 12.2.20 17:46

אחד מדוכני הסלולר המוכרים יותר בירושלים הוא דוכן "סלולר לי" בקניון רב חן המוכר בשכונת תלפיות. חיים בן דוד, הבעלים של  "סלולר לי", הדוכן המקצועי הקיים בירושלים כבר עשר שנים, מפעיל בשנים האחרונות את חנות האינטרנט הענקית שוברת שוק, בה הוא מציע את שלל האביזרים מעולם הסלולר לכל סוגי הטלפונים. המוצרים הנמכרים הם באיכות הגבוהה ביותר ובמתן אחריות של שנה מרגע הקנייה.

באתר "שוברת שוק" תוכלו למצוא טלפונים סלולריים חדשים, אוזניות, אביזרים לטאבלטים, סוללות, כבלים ומתאמים, מגני מסך, מטענים ומיני גאדג'טים מדליקים שישדרגו את הטלפון הנייד שלכם. המיזם של בעלי החברה הוא חדשני ובין הבודדים בארץ. לדבריו של חיים: "על מנת להחזיק כמויות כאלה של סחורה צריכים מחסנים עצומים, וכיוצא בזה גם להשקיע סכומי עתק. דבר זה יוצר מצב ש"שוברת שוק" הוא אתר אחד מבין בודדים, המציעים את השירות שלנו". כשחיים מדבר על מחסנים גדולים הוא יודע בדיוק על מה הוא מדבר. המחסנים שהוא מחזיק ברשותו בסמוך לדוכן בלב תלפיות, מאוחסנים בכמויות אדירות של סחורה, אותה הוא מייבא באופן אישי, חלק מהיבואן המקורי וחלק בהזמנה אישית.

הייחוד של השירות באתר הוא שמנהלי חנות האינטרנט "שוברת שוק" הקימו מערך משלוחים עצמאי. יתרון ההזמנה באתר הוא שתושבי ירושלים מקבלים את המשלוח תוך יום עסקים אחד. זה היתרון בכך שגם המחסן וגם הבעלים ירושלמי בעצמו. הזמנה מחוץ העיר מגיעה תוך לא יותר משלושה ימי עסקים. יתרון גדול על פני אתרים אחרים.

היכנסו עכשיו והתחילו בסיור שלכם בחנות!

לאתר: www.shoveret.co.il

נייד: 050-3915511

לפייסבוק: שוברת שוק – פתרונות סלולריים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר