(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

איפה בירושלים תוכלו לתקן את הנייד שלכם במהירות ובאמינות?

הסמארטפון מזמן הפך לאינפוזיה צמודה והחיים בלעדיו קשים מנשוא. על כן, קיומה של מעבדה מקצועית ואמינה בקרבת מקום היא צורך חיוני. הנייד נפל לאסלה? המסך הפך לשחור? הכפתור שבק חיים? אספנו עבורכם ארבע מעבדות סלולר מומלצות בירושלים לתיקון טלפונים סלולריים

פורסם בתאריך: 25.10.18 11:53

בית הסמארטפון

עוד מילדות מצאו את עצמם בן זיו ורון גבאי חוקרים ומתעניינים במחשבים ובאלקטרוניקה. את הכישרון והידע הם הפכו למקצוע עם פתיחת מעבדת סלולר בירושלים, והיום בית הסמארטפון בבעלותם משרת אלפי לקוחות מרוצים.

טלפון: 02-6222826

כתובת: יהודה הנשיא 9, ירושלים

בית הסמרטפון (צילום: אבי קליין)

בית הסמרטפון (צילום: אבי קליין)

במעבדה: כל התיקונים בבית הסמארטפון נעשים על המקום, לעיני הלקוח ובמהירות, וזאת מתוך הבנה שאנשים קשורים לטלפונים הניידים שלהם וזקוקים להם. הרבה מן הבעיות הנפוצות כמו קורוזיה בשל חדירת מים למכשיר או סוללה שהתנפחה, מסך שהתנפץ, שקע טעינה שנשרף ועוד – אצל חברות השירות המכשיר הלך לעולמו. כאן לא. בבית הסמארטפון מצליחים לתקן 99 אחוזים מן התקלות, וזאת במחירים תחרותיים לגמרי, להבדיל מחברות השירות שהתעריפים שלהם גבוהים מאוד.

מה עוד: במקום מוכרים מכשירים חדשים ומעבירים נתונים למכשיר החדש כולל הדרכה ראשונית ללא תשלום נוסף. ניתן למצוא כאן אביזרים כמו מגיני מסך, מגיני מכשיר מעוצבים בשלל צבעים, אוזניות מכל הסוגים, מכשירים מיד שנייה במצב מעולה – הכל תוך קבלת שירות מקצועי, מהיר ואמין.

המוטו: אמנת שירות היא אחת מהנקודות החשובות ביותר בבית הסמארטפון, וזו ההבטחה כי לקוחות יחזרו לקבל שירות. לאחר שמונה שנות עשייה ובניית העסק ניתן לומר כי בית הסמארטפון מעניק שירות מעולה וההוכחה לכך נראית כל יום מחדש, בקשרים עם הלקוחות ובאהבה שלהם אל מנהלי העסק.

לפייסבוק בית הסמארטפון


 

 

פיקס מיקס מובייל

כששני מוחות נפגשים יחד וכל אחד תורם את הידע שלו, נוצר מצב אופטימלי שבו הלקוחות מרוצים יותר ולכן גם חוזרים וממליצים על החנות לחברים ומכרים.

טלפון: 077-8840885

כתובת: מאיר גרשון 36, פסגת זאב

פיקס מיקס מובייל (צילום: אבי קליין)

פיקס מיקס מובייל (צילום: אבי קליין)

כך זה בפיקס מיקס, חנות ומעבדה, בבעלות שלומי ודרור. שלומי כבעל ניסיון בחברת "רד" הלחמות ודרור מתחום המחשבים, ויחד הם מצליחים לפתור כמעט כל בעיה.

במעבדה: שני המקצוענים מתמחים בכל סוגי התיקונים והמכשירים, כולל המותגים החדשים שהגיעו לאחרונה מסין. מהירות התיקון וחווית הלקוח חשובה ביותר, ועל כן התיקון מתבצע באותו היום על מנת להקל על הלקוחות. במעבדה פותרים את מגוון הבעיות והתקלות השכיחות או הנדירות, עם הלחמות של כל סוגי הרכיבים, ציוד מקצועי וחדיש. המעבדה מתמחה בתיקונים אפל ואנדרואיד, גיבויים ועדכוני גרסאות גם למחשבים ניידים וטאבלטים.

מה עוד: בחנות ניתן לרכוש את מיטב דגמי מכשירי הטלפון הניידים במחירים נוחים מאוד ודגמי אייפון החדישים ביותר בשוק, זאת לצד אביזרים וציוד נלווה בתצוגה גדולה. בנוסף החנות משמשת כנקודת מכירה לפלאפון וכאן מבצעים ניוד של כל המכשירים לפלאפון, עם הטבות משתלמות.

שירות מיוחד: ניתן להטעין את הטלפונים בעמדת הטענה חופשית.

המוטו: תיקוני מעבדה בשקיפות מלאה אל מול הלקוחות, כך שיוכלו לצפות בתיקון, לראות את החלקים המקוריים. בנוסף אמינות היא מילת מפתח בפיקס מובייל, כאן תוכלו להיות בטוחים כי קיבלתם את התיקון הטוב והיעיל ביותר האפשרי.

חניה צמודה. נגישות לבעלי מוגבלויות.

לאתר פיקס מיקס מובייל

לפייסבוק פיקס מיקס מובייל


RePhone רי-פון

כבר 7 שנים שחנות הסלולר ריפון, בניהול האחים עומרי ורועי, מהווה מוקד עלייה לרגל בתלפיות.

טלפון: 02-6277255

כתובת: התעשייה 8, תלפיות, ירושלים

רי-פון (צילום: אבי קליין)

רי-פון (צילום: אבי קליין)

אנשי מקצוע מיומנים בעלי ידע עצום בתחומם, שירות ברמה גבוהה ואיכותית יוצאת דופן, חנות תצוגה נוחה ומרשימה – ברור מדוע קיימת נהירה של לקוחות אל רי-פון.

במעבדה: את מרבית התיקונים מבצעים תוך זמן קצר במעבדה אשר ממוקמת בחנות ומציעה שירות תיקונים מקצועי בכל הדרגים הדרושים מדרג א׳ ועד דרג ד׳, וזאת בשקיפות מלאה אל מול הלקוחות. במעבדה של רי-פון אין תקלה שלא ניתן לה פתרון, עם צוות המומחים הנדיר, לצד אבזור חדשני ומכשור מתקדם מסוגו בענף מגיעים לתוצאות מעולות. כאן ניתן טיפול למגוון מכשירים, טלפונים סלולרים, סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים.

מה עוד: בחנות תוכלו לרכוש את המכשירים עצמם ואביזרים נלווים מכל הסוגים, רמקולים בלוטוס, דיבוריות בלוטוס, כרטיסי זיכרון, דיסק און קי, דיסקים קשיחים ספקי כוח ועוד, כמעט ואין מוצר שלא קיים כאן. המגוון נדיר. בנוסף, ריפון משמשת כמשווקת של חברת פלאפון בעיר, כולל ניוד של קווים, פתיחת קווים חדשים או מכירת חבילות פלאפון משתלמות, וכמובן מכשירי פלאפון עם שנתיים אחריות.

המוטו של ריפון: השירות מעל לכל, והוא ניתן עם הרבה סבלנות להסברים, תדריכים ולתשובות ללקוח.

חניה: בשפע כחול-לבן. נגישות לבעלי מוגבלויות.

לאתר רי-פון

לפייסבוק רי-פון

 

 


הכתבה השיווקית נכתבה בשיתוף עם חנויות הסלולר: רי-פון, בית הסמארטפון, פיקס מיקס


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר