נטלי חנוכה קוסמטיקאית (צילום: אמיר יהל)
נטלי חנוכה קוסמטיקאית (צילום: אמיר יהל)

בואי להצעיר את העור וללמד את העור שפה אחרת

את סובלת מבעיות עור? רוצה להעניק לעור הפנים שלך מראה בריא מהשורש? כדאי שתכירי את נטלי חנוכה, קוסמטיקאית מקצועית ובעלת ניסיון של 15 שנה בתחום הטיפוח והיופי ובעלת מכון קוסמטיקה בפסגת זאב. נטלי מתמחה בטיפול ושיקום עור הפנים בטכנולוגיה מתקדמת ומוצרים חדשניים המזינים את עור הפנים ומעניקים לו מראה רענן וזוהר

פורסם בתאריך: 22.11.20 20:10

בלב שכונת פסגת זאב במכון אינטימי ואישי תוכלו למצוא את נטלי חנוכה שיצאה לדרך עצמאית לפני כשלוש שנים וטיפלה בעשרות נשים עם בעיות עור חמורות כגון: אקנה, פיגמנטציה, הצערת העור, קמטים, פוסט אקנה ועוד. חנוכה רכשה את הידע והניסיון הרב בתחום כקוסמטיקאית במספר מכונים מוכרים בירושלים, והחליטה להקים את העסק שלה ולנהל את המכון במקצועיות, יחס אישי והרבה אהבה. "עבדתי כשכירה במספר קליניקות ומכוני יופי ברחביה, עמק רפאים ועוד. במהלך השנים בתחום והניסיון הרב שרכשתי החלטתי לפתוח קליניקה פרטית ולעמוד בזכות עצמי ולהעניק ללקוחות שלי את כל הידע, ובעיקר לעזור להן בבעיות עור שונות ומורכבות" מספרת חנוכה.

נטלי חנוכה קוסמטיקאית (צילום: אמיר יהל)

נטלי חנוכה קוסמטיקאית (צילום: אמיר יהל)

אבחנת עור הפנים ושיקום בעיות עור מורכבות

כאמור, המומחיות של חנוכה הינה באבחון והתאמת מוצרי ביופור, טיפולי rf, מזותרפיה הצערת העור ופטרת. על מנת לטפל בבעיה חנוכה לא מסתפקת רק באבחנות ובטיפול שהיא מעניקה. בשיתוף פעולה עם המטופלות היא שולחת אותן לבדיקות רפואיות או רגשיות על מנת להשלים את התהליך ולהבריא את העור מהיסוד "בדרך כלל בעיות עור מהסוג של פצעים, אקנה, אדמומיות ועוד יכולים להגיע מסיבות פיזיות ורגשיות כאחד. על מנת לאבחן את הבעיה משורשה אני מפנה לעיתים למומחים נוספים, בדיקות דם ועוד. כל זאת על מנת לטפל בבעיה מבפנים ולא רק מבחוץ ולהשיג תוצאות לטווח הארוך".

כיצד מתחיל האבחון בבעיות עור שונות?

"ראשית, אני מתחילה באבחון חיצוני ובוחנת את העור ובודקת בדיוק מה הבעיה. לפעמים יש מצבים שנשים מאבחנות את הבעיה בעצמן וזה לא תמיד אבחון נכון. אחרי האבחון אנחנו מתחילות בסדרת טיפולים שמתבצעים בעזרת טכנולוגיה חדישה ולייזר שמחסל את החיידק. אני משתמשת במכשיר החדיש ביותר של חברת לאונרדו שמטפל במגוון רחב של בעיות עור. לאחר מכן, במידת הצורך אני שולחת את המטופלת לבדיקות דם, לרופא הורמונים מומחה וכיוצא בזה. השלב הסופי מתמקד בהתאמת הקרם והחומר שמזין את העור. אחת הבעיות של נשים רבות זה חוסר ידע בכל מה שקשור לקרמים לטיפוח העור. הן ניגשות לאחד מסניפי הפארם או בתי המרקחת ורוכשות קרמים ללא ידע והבנה בתחום. ברגע שהן מתחילות להשתמש הן רואות שאין שיפור אז הן מחליפות לקרם אחר ופוגעות עוד יותר בשכבה שמגינה על העור. המומחיות שלי בין השאר היא להתאים לכל אחת את הקרם הייעודי עבור עור הפנים שלה. על ידי ההתאמה אני חוסכת להן לא מעט כסף, זמן ועוגמת נפש".

טיפול בבעיות עור - לפני ואחרי (צילום: נטלי חנוכה)

טיפול בבעיות עור – לפני ואחרי (צילום: נטלי חנוכה)

את יכולה לתת דוגמא למקרה הצלחה?

אחת מהלקוחות שלי הגיעה עם אקנה חמור מאוד, למי שלא יודע אקנה היא מחלת עור שמגיעה לרוב בגיל ההתבגרות אבל לא רק. הלקוחה שהייתה בשנות ה-30 לחייה סבלה מאוד הן מבחינה פיזית והן נפשית. לרוב בעיות עור מעבר לאי הנוחות הפיזית גורמת גם לירידה במצב רוח, לחוסר ביטחון ולתחושת ערך עצמי נמוכה. התחלנו בסדרת טיפולים בעזרת המכשיר והתאמה מיוחדת של קרמים מזינים. ובאמת אחרי כמה טיפולים כבר ניתן היה לראות שינוי משמעותי גם בעור הפנים וגם בביטחון העצמי של אותה מטופלת. היא הפסיקה להסתיר את הפנים עם כף היד והתחילה ללכת זקוף. המשמעות של טיפול עור הפנים משפיע על רבדים עמוקים יותר, וכאן אני מרגישה ממש שליחות לעזור לאותן נשים לצאת מחוזקות, יפות ומטופחות. דוגמא נוספת, לקוחה הגיעה לטפל בכתמים של עור הפנים ותוך חודש היו תוצאות מדהימות גם בשיפור של הכתמים וגם בשיפור הקמטים".

כל עולמות היופי והטיפוח תחת קורת גג אחת

הסרת שיער לצמיתות, מניקור ג'ל פדיקור ספא רפואי, הוצאת ציפורן חודרנית, טיפול ביבלות ופטרת הציפורים ללא סכין בניה ומילוי באקריל ובג'ל, עיצוב ושיקום גבות, הלחמת ריסים, שעוות. כל זאת ועוד תוכלו למצוא במכון של נטלי חנוכה.

באילו תחומים נוספים את מתמחה?   

"על מנת לתת ללקוחה מגוון של אפשרויות הן יכולות למצוא אצלי הכל תחת קורת גג אחת. אני רוצה להקל על המטופלות ולא לטרטר אותן, וזה אומר שאפילו אם לקוחה תבקש פן לפני אירוע מיוחד אני אעשה לה. כמו כן, ההתמחות שלי עוסקת גם בכל מה שקשור לכף הרגל ובעיות רפואיות כמו פטרת, ציפורן חודרנית, עור יבש וסדוק, יבלות ועוד. גם כאן נעשה שימוש בטכנולוגיה הכי חדישה שיש המאושרת על ידי משרד הבריאות. בעיקר עכשיו לפני החורף המתקרב ואחרי נזקי הקיץ היבש, יש לא מעט נשים שסובלות מעור סדוק ויבש בכפות הרגליים. התוצאה של מצב מורכב זה יכולה גם להתבטא בכאב ואי נוחות מנעילת נעליים סגורות. אחרי סדרת טיפולים התוצאות לא מאחרות לבוא וכף הרגל חוזרת לגמישות ולרכות הטבעית שלה. בנוסף, ניתן להגיע אלי לכל מה שקשור לטיפוח ויופי כמו: מניקור, לק ג'ל, הסרת שיער, ועוד".

נטלי חנוכה קוסמטיקאית (צילום: שירה בן עמי)

נטלי חנוכה קוסמטיקאית (צילום: שירה בן עמי)

ולסיום?

"אני מאושרת על כך שניתנה לי הזכות לטפל ולשקם את עורן של נשים רבות. מכאן מגיע הסיפוק הגדול שלי בעבודה. לראות אותן מגיעות ממצב אחד ויוצאות במצב אחר לגמרי. כאישה שעברה לא מעט בחייה האישיים אני צומחת ומתחזקת כל הזמן, ושמחה שנפלה בחלקי הזכות לתת לאחרות ולהעצים אותן כנשים יפות וחזקות בעולם".

 

לקביעת תור בקליניקה של נטלי חנוכה התקשרו עכשיו >>>

052-5916622

לאינסטגרם נטלי חנוכה

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר