דניאלה עסילי, קוסמטיקה ואיפור קבוע בירושלים (צילום פרטי)
דניאלה עסילי, קוסמטיקה ואיפור קבוע בירושלים (צילום פרטי)

דניאלה עסילי, קוסמטיקה ואיפור קבוע בירושלים – עד הבית, ומכל הלב

את כבר לא צריכה לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, לחפש חניה ולהמתין עד שהלקוחה שלפנייך תסיים – הקוסמטיקאית ואומנית האיפור הקבוע בירושלים דניאלה עסילי תגיע עד אלייך עם כל הציוד הדרוש, ותעניק לך טיפול ברמה הגבוהה ביותר

פורסם בתאריך: 20.12.20 17:42

מהיום בו התחילה את דרכה בעולם הקוסמטיקה, לפני למעלה מ-5 שנים, היה ברור לדניאלה עסילי שהיא לא מתכוונת לפתוח קליניקה או מכון אלא לטפל בלקוחות בבית שלהן, אותו מקום המאפשר להן את מלוא הנוחות והפרטיות.

החלטה זו, של טיפולי קוסמטיקה עד לבית, מעניקה לעסילי את מלוא הגמישות במקום לכבול אותה למיקום קבוע אחד, מקלה גם על חייהן של רבות מלקוחותיה ומנגישה טיפולי ציפורניים, שעווה ואיפור קבוע ברמה הגבוהה ביותר לכל לקוחה שרוצה בכך, גם אם אין לה יכולת להגיע לטיפול בעצמה.

דניאלה עסילי, איפור קבוע בשיטת המיקרופיגמנטציה (צילום: פרטי)

דניאלה עסילי, איפור קבוע בשיטת המיקרופיגמנטציה (צילום: פרטי)

"יש לי לקוחות שיש להן נכות מסוימת או מוגבלות בתנועה והן לא יכולות לצאת מהבית כדי להגיע לטיפול", מספרת עסילי, "עכשיו בתקופת הקורונה יש לקוחות שמעדיפות לצמצם יציאות מהבית ויש פשוט לקוחות שזה נוח להן יותר, מכל סיבה שלא תהיה. אני מגיעה אליהן עד הבית, עם כל מה שצריך – עם מיטה, עם תאורה, עם הציוד הכי טוב שיש, הכל כמובן נקי וסטרילי ועם אישור של משרד הבריאות".

התמחות באיפור קבוע בשיטת המיקרופיגמנטציה

דניאלה עסילי מציעה ללקוחותיה טיפולי הסרת שיער בשעווה (פנים + גוף) ומתמחה בכל הקשור לציפורניים, לרבות בניית ציפורניים באקריל/ ג'ל, לק ג'ל + מבנה אנטומי, לק ג'ל לרגליים ומניקור. מלבד תחומים אלו, מתמחה דניאלה עסילי במיוחד באיפור הקבוע, בו יצא לה שם של אומנית של ממש.

האיפור הקבוע, המתבצע בשיטה שנקראת מיקרופיגמנטציה מודרנית, נעשה באמצעות החדרת תרכובות צבע מיוחדות אל העור, אך אינו מהווה פרוצדורה פולשנית כיוון שהמחט הזעירה המשמשת לטיפול חודרת רק לשכבה העליונה של העור. טיפולי המיקרופיגמנטציה העדינים דורשים יד מיומנת ומקצועית ונעשים במלאכת מחשבת מדויקת.

דניאלה עסילי, איפור קבוע אצלך בבית (צילום: פרטי)

דניאלה עסילי, איפור קבוע אצלך בבית (צילום: פרטי)

למי מתאים לעשות איפור קבוע?

"האיפור הקבוע מתאים לנשים רבות, בהן נשים שסובלות מאלרגיה לאיפור, הזעת יתר, קשיי ראייה או מוגבלות כלשהי שמקשה עליהן להתאפר, וכן לכל אישה שמעוניינת להדגיש את תווי פניה באופן קבוע בלי שום צורך במאמץ מצידה. בנוסף, ניתן באמצעות טיפולי המיקרופיגמנטציה להדגיש תווי פנים או אזורים שצנחו, הדלדלו ו"התעייפו" עם השנים, ואפילו לשפר, במקרים מסוימים, תוצאות של הזרקות לא מוצלחות".

טיפולי האיפור הקבוע אותם מציעה עסילי ללקוחותיה כוללים איפור שפתיים (אודם או הצללה), הדגשה של קו הריסים, אייליינר קלאסי, הצללת פודרה, הצללת אומברה, מילוי גבות בשיטת השערה ועוד. הטיפול נעשה בהתאם להעדפות הלקוחה, לעורה ולקווי המתאר של פניה, על מנת לקבל מראה עדין וטבעי שמדגיש את תווי פניה ומחמיא להם.

דניאלה עסילי, איפור קבוע אצלך בבית (צילום: פרטי)

דניאלה עסילי, איפור קבוע אצלך בבית (צילום: פרטי)

טובת הלקוחות מעל לכל

אחד היתרונות הבולטים ביותר בדניאלה עסילי, בו ניתן להבחין כבר מההיכרות הראשונית עמה, הוא המסירות שלה ללקוחותיה. ניכר כי עסילי שמה את טובתן של לקוחותיה במקום הראשון ונותנת את כל כולה למענן ולמען השגת התוצאות הטובות ביותר עבורן, הן בזמן הטיפול עצמו והן לאחריו, כשהיא מקפידה להיות זמינה עבורן לכל שאלה או בעיה.

קוסמטיקה ואיפור קבוע עד לבית (צילום: פרטי)

קוסמטיקה ואיפור קבוע עד לבית (צילום: פרטי)

באחד הימים הגיעה מסירות זו למבחן אמיתי, כאשר קיבלה עסילי שיחת טלפון מאוחרת מאישה שכל אצבעותיה התנפחו לאחר שעברה בניית ציפורניים. על אף שהבנייה לא נעשתה על ידה, עסילי לא יכלה להישאר אדישה. היא הבינה שמדובר בתגובה אלרגית והגיעה מיידית אל בית הלקוחה, בשעה 3 בלילה, על מנת להסיר מציפורניה את הבנייה.

בניית ציפורניים בבית הלקוחה (צילום: פרטי)

בניית ציפורניים בבית הלקוחה (צילום: פרטי)

"לא לכל אחת מתאימה בנייה, כמו שלא לכל אחת מתאים איפור קבוע", אומרת עסילי, "לפעמים יש רגישויות, מחלות עור למיניהן או מצבים מסוימים שאי אפשר לעשות בהם את הטיפול. אחרי ניתוח קטרקט, למשל, או ניתוח לייזר להסרת משקפיים, אסור לעשות אייליינר באיפור קבוע כי המגע של החומר המאלחש באזור העין הוא מסוכן. לפני הכל יש לי אחריות כלפי הלקוחות שלי. אני לעולם לא אעשה טיפול בלי לבדוק את הרקע של הלקוחה, לשאול את השאלות הנכונות ולוודא שהיא תקבל את התוצאה הטובה ביותר".

דניאלה עסילי, קוסמטיקה ואיפור קבוע בירושלים

טלפון: 054-3573337

לפייסבוק: דניאלה עסילי(קוסמטיקאית עד בית הלקוחה)

לאינסטגרם: daniela_asili

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר