מתוך פעילות של "שבת ירושלמית" (צילום: ברלה)
מתוך פעילות של "שבת ירושלמית" (צילום: ברלה)

גם בשבת הקרובה: פעילויות למשפחות בשלוש שכונות בירושלים

אירועי 'שבת ירושלמית' יתקיימו גם בשבת הקרובה, 24.8, בגבעה הצרפתית, ברמת דניה וברמות; שלמה לוי, מנהל האגף לרשות הצעירים, מתאר את התנופה: "קיבלנו פניות של שכונות נוספות"

פורסם בתאריך: 22.8.19 15:48

השבתות האחרונות בירושלים הפכו באחרונה לתוססות – מדובר במהפכה של ממש עבור המשפחות הירושלמיות. פעילויות רבות נערכות עבור המשפחות שמתגוררות בעיר – מדובר במיזם פורץ דרך ואמיץ במימון ובהפעלת עיריית ירושלים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשבת הקרובה, 24.8 יתקיימו פעילות עבור המשפחות הירושלמיות בגבעה הצרפתית – גן השלום, רחוב אבא ברדיצ'ב; ברמת דניה – פארק דניה (שמשרת את השכונות הסמוכות – קרית היובל, מלחה, רמת שרת ועוד; וברמות – גן השבלול, רחוב יגאל אלון.

כמדי שבוע, הפעילויות יתקיימו בין השעות 18:30-16:30, ובהן ניתן יהיה ליהנות מהצגה או שעת סיפור לילדים, מתחם משחקי קופסא, מתחם משחקי ספורט וג'אגלינג ומתחם פיקניקים.

שלמה לוי, מנהל האגף לרשות צעירים, מוסר ל"כל העיר" כי "לאחר שעבדנו ב-10 שכונות עם קהל ממוצע של 300 אנשים בכל שכונה בשבת – קיבלנו פניות של שכונות נוספות שביקשו להיכלל בתוכנית 'השבת הירושלמית', והשבוע נגיע לראשונה לרמות. בכל שכונה שבה יהיה ביקוש לפעילות שבת איכותית למשפחות צעירות אנחנו נגיע, ובשיתוף המינהל הקהילתי ובהתאמה לכל שכונה, נמשיך לייצר פעילות משמעותית ופורצת דרך".

פעילויות השבת העירוניות יצאו לדרך בתחילת חודש יולי, כפי שפורסם לראשונה ב"כל העיר". מאז, כך מספרים בעירייה וברשות הצעירים – הגוף שאמון על הארגון והלוגיסטיקה – הולך ועולה מספר המשתתפים, שנותן פידבק חיובי ומפרגן. אירועי השבת העירוניים צפויים להימשך גם לאחר סיום חופשת הקיץ, והם יתקיימו גם בימי החורף – במבנים של המינהלים הקהילתיים. כדי למסד את הפעילויות ולהבטיח את קיומן עד לסוף השנה האזרחית, יצא קול קורא להפעלת וביצוע האירועים. מדובר על מודל הפעלה קבוע בין ה-1.9.19 ועד ל-30.12.19.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר