חנן יובל, משה להב (צילומים: מושיק ברין, אורטל אקרמן)
חנן יובל, משה להב (צילומים: מושיק ברין, אורטל אקרמן)

מוצאי ראש השנה בזאפה: הטיש הגדול פוגש את חנן יובל

'טיש בתשרי' הוא שם המופע, שבו מארח משה להב (הטיש הגדול) את חנן יובל ואורחים נוספים. המופע יתקיים בזאפה במוצאי ראש השנה, 1.10

פורסם בתאריך: 19.9.19 13:16

ראש השנה אמנם עדיין קצת רחוק, אבל אם אתם מחפשים מה לעשות בצאת החג הרי שקפיצה תעשה לכם טוב על הנשמה. ביום שלישי, 1.10, מוצאי ראש השנה, יתקיים בזאפה המופע 'טיש בתשרי' – מופע שבו מארח משה להב (הטיש הגדול) את הזמר והמלחין חנן יובל ואורחים נוספים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"בימים כאלה של פירוד ובחירות, אנחנו נמצאים גם בימים של סליחות, ואין דבר יותר מחבר ומאחד מאשר התפילה החילונית הזאת של השירה ביחד", אומר יובל ל"כל העיר". "משה להב עושה עבודת קודש ובאמצעות המוזיקה מאחד את הציבור, ואני שמח להיות חלק מהחגיגה הזאת".

טיש בתשרי הוא למעשה טור הופעות קצר. המופע הראשון ייערך, כאמור, בזאפה בירושלים בצאת ראש השנה. בהמשך ייערכו מופעים גם בזאפה חיפה (4.10) ובזאפה הרצליה (7.10 – ערב יום כיפור).

למופע של הטיש אין למעשה מבנה קבוע ולא סט שירים מוכן, הכל "כאן ועכשיו", תוך הבנתו של להב את הלך הרוח המתהווה באותו הערב – מה שיוצר מופעים השונים זה מזה. הקהל הנו שותף פעיל ומתווה ביחד עם להב את אופיו של כל מופע כך שלעתים מדובר בערב דרמטי וסוער ובפעמים אחרות בערב קליל וקולח.

את להב ואת הטיש הגדול כמעט שאין צורך להציג, בוודאי שלא בירושלים – שבו פרח וגדל הטיש לתופעה כלל ארצית. הטיש הגדול, כידוע, הוא מופע מעניין ומרענן של שירים ישראליים היוצר דינמיקה חברתית.

המופע, שהחל עוד בימי הכלבא שבוע המיתולוגי במגרש הרוסים. הצמיחה הגדולה של המופע החלה לפני למעלה מ-15 שנה בצוללת הצהובה, וממנו פרצו להב והטיש את גבולות הגזרה. מאות אלפי ישראלים נשבו בקסם המופע והשירים.

המופע יתקיים, כאמור, בצאת ראש השנה (1.10). הוא יחל בשעה 22:00 (פתיחת דלתות ב-20:30) ומחיר הכרטיס עומד על 120 שקלים.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר