עמית לואיס (צילום: דניאל קימינסקי)
עמית לואיס (צילום: דניאל קמינסקי)

רגע לפני ראש השנה: הזמר עמית לואיס מגיע להופעה מיוחדת במתחם התחנה

לכבוד ראש השנה ותחילת העבודה על האלבום השני הזמר הירושלמי עמית לואיס ולהקתו מגיעים להופעה מיוחדת עם אורחים מפתיעים - הכניסה חינם

פורסם בתאריך: 9.9.20 17:34

ביום חמישי, 17.9, יום לפני ערב ראש השנה תשפ"א, הזמר הירושלמי עמית לואיס יופיע במתחם התחנה הראשונה בירושלים חד עם להקתו – הכניסה חינם. ההופעה מתקיימת בין השאר על רקע תחילת העבודה על האלבום השני שלו. בהופעה צפויים להגיע זמרים נוספים. הכניסה להופעה היא חופשית.

בהופעה הקרובה בירושלים יופיע לואיס עם שירים מקוריים מהאלבום הראשון, קאברים אהובים וסנוניות מהאלבום השני. יונתן פררה – הפקה, קלידים ואפקטים; אריאל יום טוב – הפקה גיטרות קולות. ההופעה, יש לציין, מתקיימת בהתאם להנחיות הקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לואיס, 25, כפי שפורסם לא אחת ב"כל העיר", גדל והתחנך בצור הדסה כבן יחיד. הוא למד בתיכון לאמנויות בירושלים במגמת תיאטרון וסיים בהצטיינות. כבר בגיל צעיר הוא החל לעסוק בשירה ובכתיבה, והופיע באופן קבוע בערבי להקות במועדון הצוללת הצהובה. בגיל 17 כתב את השיר 'אני שותק', ששוחרר כסינגל. בזכות הצלחתו, הוא זכה לחמם את נינט טייב, דניאל סולומון, מיכאל גריילסאמר ועידן עמדי בכמה אירועי תרבות בירושלים וברחבי הארץ. לפני כשנתיים וחצי הוציא לואיס את הסינגל "החבר'ה הטובים", קאבר לביצוע של "נערי רפול". עוד בין שיריו המוכרים – "הכאב", "עדיין מחפש" ו"את לא כאן".

לאחרונה הגשים חלום והצליח במסע ה"הדסטארט" שלו לאלבום הבכורה שלו – "עדיין מחפש" בשיתוף שירז אריאל, בתו של המוזיקאי המיתולוגי מאיר אריאל ז"ל. עמית לא נח לרגע וכבר בימים אלו עובד על אלבומו השני ומשחרר סינגל וקליפ חדשים שכתב והלחין בעצמו בהפקת אלמוג יצחק – "מול עצמי", שיר בוייב פופ-אלקטרוני שמציג את הוורסטיליות הרבה של עמית כיוצר רבגוני שדוגל באיכות.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר