תיאטרון הקרן החדש והקרון הישן מאחור (צילום: דור קדמי)
תיאטרון הקרן החדש והקרון הישן מאחור (צילום: דור קדמי)

שני אולמות, במת חוץ, בית קפה ועוד – תיאטרון הקרון המחודש בגן הפעמון

בהשקעה של מיליוני שקלים תרומת משפחת דוידסון מלונדון והקרן לירושלים - נחנך באחרונה משכנו החדש של תיאטרון הקרון. המתחם כולל גם מרחב חיצוני עבור פעילויות שונות למבקרים

פורסם בתאריך: 4.9.21 20:09

בהשקעה של מיליונים נחנך באחרונה משכנו החדש של תיאטרון הקרון בגן הפעמון. התיאטרון הירושלמי, כידוע, פעל במשך שנים ארוכות מתוך קרן רכבת ישן בגן הפעמון. עם השנים שודרג התיאטרון, אך הוא המשיך ופעל מתוך קרון רכבת. כעת, נחנך עבור התיאטרון מתחם רחב ידיים בגן הפעמון אשר כולל שני אולמות תיאטרון, במת חוץ, בית קפה ומרחב חיצוני עבור פעילויות שונות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


חניכת המתחם החדש התקיימה בשבוע שעבר, כחלק מפסטיבל הבובות הבינלאומי של תיאטרון הקרון. בטקס החניכה השתתפו ראש העיר משה ליאון, נשיא הקרן לירושלים שי דורון.

כאמור, המשכן החדש של תיאטרון הקרון ממוקם בגן הפעמון, במתחם התרבות החדש. השם הרשמי של המשכן הוא משכן תיאטרון דוידסון – על שם משפחת דוידסון מלונדון שבאנגליה אשר תרמה מיליונים להקמתו.


תיאטרון הקרון המחודש (צילום: דור קדמי)

תיאטרון הקרון המחודש (צילום: דור קדמי)


ראש העיר ליאון: "פתיחתו המחודשת של תיאטרון הקרון הירושלמי הינה נדבך נוסף בביסוסה של העיר כמרכז שוקק לפעילויות תרבות ופנאי לרווחת התושבים והמתארחים בעיר. עיריית ירושלים מזמינה את הציבור הרחב להגיע וליהנות ממגוון ההצגות והפעילויות המוצעות במסגרת פסטיבל הקרון".

"הקמת בית חדש לתיאטרון הקרון, משכן תיאטרון דוידסון, היא בגדר הגשמת חלום שהתאפשר בזכות נדיבותה של משפחת דוידסון מאנגליה", מוסיף נשיא הקרן לירושלים שי דורון. "הבית החדש הוא חלק מחזון הקרן לתרבות יוצרת בעיר והוא ישמש מרכז תרבות ירושלמי תוסס שיפנה למגוון רחב של קהלים גם מעבר לשעות הפעילות המיועדות לילדים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר