אלעד עמדי (צילום: מתוך פייסבוק)
אלעד עמדי (צילום: מתוך פייסבוק)

אלעד עמדי מדבר על ההדחה מגל"צ: "שחררו אותנו, את כל הימנים, כי אנחנו ימנים"

השדרן אלעד עמדי, מגיש "התוכנית של עמדינה", הודח מהגשת תוכנית 'ציפורי לילה' בגל"צ ולא נשאר חייב. מנגד, דוברת התחנה הצבאית טוענת: "ציפורי לילה בהגשת אלעד עמדי היתה תוכנית מוזיקה, ולכן הטענה לא ברורה כלל ועיקר” @ וגם: איש העסקים רמי לוי והיועץ האסטרטגי ליאור חורב מסרבים להתעסק בפרשת הריגול המשטרתי @ 'ירושלמיז'

פורסם בתאריך: 16.2.22 19:18

כבר על ההתחלה, נזרוק לכם פצצה: השדרן האהוב של ירושלים, אלעד עמדי, הודח מהתוכנית “ציפורי לילה”, רצועת השידור הלילית שאותה הגיש בשנה האחרונה בכל מוצ”ש בגלי צה”ל. בדף הפייסבוק שלו הוא פרסם מייד ש”גל"צ מנקים אורוות – אמר אלעד עמדי, סוס נוסף שהודח מהאורווה”, עם רמז להדחה של הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו מוקדם יותר השבוע.

עמדי, המשדר גם ברדיו ירושלים את התוכנית הפופולרית “התוכנית של עמדינה”, סיפר ל'ירושלמיז' למה לדעתו גם הוא נזרק מהתחנה: “זה הבית שלהם. הם בגלי צה"ל אירחו אותנו כמה שנים. זה לא מתאים להם יותר לארח אותנו, אז שחררו אותנו, את כל הימנים, כי אנחנו ימנים. אמנם בדרך לא נעימה ולא יפה, אבל בסדר גמור, אנשי הימין רגילים. שום דבר לא הפתיע אותנו”.

שלום לך יעל חדאד, דוברת גלי צה"ל, נו, הדחתם גם את אלעד עמדי בגלל דעותיו הפוליטיות?
“תרשום: מגלי צה”ל נמסר שציפורי לילה בהגשת אלעד עמדי היתה תוכנית מוזיקה, ולכן הטענה לא ברורה כלל ועיקר”.

***

בטח כבר יצא לכם לשמוע שבין היעדים בפרשת הריגול המשטרתי נמצא גם רמי לוי, השיווק והשקמה. אז אומרים שהיסודות הדמוקרטיים של המדינה התנדנדו ביחד עם הסקנדל התורן, והשאלה היא מה אומר על כך רמי לוי בכבודו ובעצמו.


רמי לוי (צילום:David Azagury-U.S. Embassy Jerusalem, CC BY 2.0 ,via Wikimedia Commons)

רמי לוי (צילום:David Azagury-U.S. Embassy Jerusalem, CC BY 2.0 ,via Wikimedia Commons)


כן, רמי לוי – למה שירצו להאזין לך? האם אתה מודאג?
“יקירי, אני לא מדבר בנושא”.

מה זה שווה בלי שתדבר באמת?
“אל תרשום שום דבר. ורק שתדע, אני לא עונה לעיתונאים, כי אני בחו”ל, ולא הגבתי לאף אחד, רק איתך אני מדבר, כי אתה ירושלמיז, ומה שאומר לך עכשיו בנושא, זה אוף דה רקורד, וכשאחזור לארץ אגיב און דה רקורד. תודה יקירי וד”ש לירושלים”. מה נאמר? יש למה לחכות.

***

ובשולי הפרשה הזו נמצא היועץ האסטרטגי ליאור חורב, שהוא אושיה ירושלמית בלתי נשכחת, וגם מי שהיה היועץ האסטרטגי של המשטרה ושל המפכ”ל לשעבר רוני אלשייך, בזמן שעל פי הפרסומים החלה פרשת הריגול המשטרתי. אז איפה מצאנו אותו? במטבח, רוקח תבשיל פלפלים חריף בהחלט.

ליאור חורב (צילום: ליאור יאדו)

ליאור חורב (צילום: ליאור יאדו)

ליאור חורב, אני מעדיף שתגלה לנו גם משהו חריף אש על שרבוב שמך לפרשה החריפה הזו – וגם את המתכון החריף אש לממרח הפלפלים?
“1 – גם מה ששורף את הלשון בהתחלה הופך לזיכרון עמום כעבור זמן. באשר ל-2 – מצטיידים ב-5 סוגים של פלפלים חריפים בצבע אדום שמגיעים מהחממות של רותם טובי בערבה – 3 ק”ג. מרסקים את האדום עם 15 שיני שום, שתי כפות כמון, 2 כפות פפריקה מרוקאית, 1 כף פפריקה מעושנת, 1 כף מלח, כוס שמן זית. וזהו. אזהרה: לא מומלץ לעדינים”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר