בתמונות שרה נתניהו (מימין עם כיוון השעון), אורן טסלר וחיים אלדר, רועי ואודליה זיו, הבן החדש של עינב בר כהן (צילומים:Kremlin.ru, CC BY 4.0, via Wikimedia Commons, מתוך פייסבוק, חיים אלדר אינסגרם, תומר היי לייט)
בתמונות שרה נתניהו (מימין עם כיוון השעון), אורן טסלר וחיים אלדר, רועי ואודליה זיו, הבן החדש של עינב בר כהן (צילומים:Kremlin.ru, CC BY 4.0, via Wikimedia Commons, מתוך פייסבוק, חיים אלדר אינסגרם, תומר היי לייט)

מה עיכב את שרה נתניהו בדרך לשיעור פילאטיס במרכז קוסל?

הגברת הראשונה לשעבר ורעיית יו"ר האופוזיציה בהווה היתה בדרך לשיעור פילאטיס מרגיע בגבעת רם. מה עיכב אותה בדרך לשם? מישהו החליט לפנות גזם שנשבר אי אז בשלג בעיר בדיוק באותו הזמן. נכון שזה מעצבן? @ עוד ב'ירושלמיז' - בן החדש של עינב בר כהן והגושפנקא שקיבל חיים אלדר – 'ירושלמיז'

פורסם בתאריך: 23.2.22 20:31

קבלו סיפור: הגברת שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בהווה, נסעה בשבוע שעבר לשיעור הפילאטיס הקבוע שלה במרכז קוסל שבמתחם האוניברסיטה העברית בגבעת רם. עד כאן כייף חיים. אנרגיות חיוביות לגמרי.

אמה מה, לא מזמן כזכור ירד שלג בירושלים, עצים כרעו תחת עומס השלג הכבד, נשברו ונפלו ברחבי העיר, ואיתרע מזלה של הגברת נתניהו, ובדיוק באזור הכניסה לאוניברסיטה, בדיוק כשהגיעה למקום, חסמו את התנועה כדי לנקות את העצים שנשברו, ואי לכך ובהתאם לזאת הגברת נתניהו נאלצה להיתקע שם למשך דקות ארוכות שבהן התקשתה להסתיר את חוסר שביעות רצונה מהעיכוב שנכפה עליה.

שרה נתניהו (צילום:Kremlin.ru, CC BY 4.0, via Wikimedia Commons)

(צילום:Kremlin.ru, CC BY 4.0, via Wikimedia Commons)

רגע אחד – האם היא התקשרה דווקא ל'ירושלמיז' להתלונן אתם שואלים? ודאי שלא, 'ירושלמיז' הרי רץ לספר מייד לחבר'ה. ואיך זה נגמר אתם תוהים? ובכן, אחרי כמה דקות שחררו את התנועה לחופשי, ואת הגברת, לדרכה, אל שיעור הפילאטיס שהמציא יוזף הרגוע לאימון הגוף.

שלום לך קותי מרידיאן, מנכ"ל מרכז קוסל, תגיד לי למה ניקיתם את העצים דווקא כשהגברת נתניהו הגיעה לפילאטיס מותר לדעת?
"אני בחו"ל, אני לא יודע מהעניין הזה, תפנה בבקשה לדוברות".

ואיך היא, הגברת נתניהו, בתור תלמידת פילאטיס – אתם נהנים ומרוצים ממנה?
"היא מתנהלת ועושה שיעורים כמו כל אחד אחר. אין שום היערכות מיוחדת לקראת הגעתה או במהלך השיעורים. מה עוד? עד עכשיו היא היתה מגיעה מלווה במאבטחים. זהו, בעצם".

מדוברות העירייה וגם מדוברות האוניברסיטה נמסר: "אנחנו לא מגיבים בנושא".

וממשפחת נתניהו הועברה התגובה השגרתית הבאה: "שקר וכזב. התעייפנו מהשקרים שלכם על שרה נתניהו".


ואחרי החדשות הגיע הזמן לקצת שמחות. וגם ברכות. אז 'ירושלמיז' שמח לברך את עינב בר כהן, חברת מועצת העירייה מטעם התעוררות ראש המטה של ראש עיריית רמת גן, ובן זוגה, איש העסקים אסף כהן, להם נולד בשבת האחרונה בן – אח קטן ליובל, שחגגה רק באחרונה יום הולדת 5.

התינוק של עינב בר כהן (צילום: מתוך פייסבוק)

התינוק של עינב בר כהן (צילום: מתוך פייסבוק)

"ברוך הבא לעולם מלאך שלי", כתבה האם המאושרת זמן קצר לאחר הלידה בדף הפייסבוק שלה עם התמונה שכאן למעלה, והוסיפה: "כמה חיכינו לך". מה נגיד – מזל טוב ובעיקר, כמובן, הרבה בריאות ונחת.


ועוד הודעה משמחת אחת, שהתקבלה בתחילת השבוע במערכת 'ירושלמיז' – מהשבוע יש לפנות לחיים אלדר בשם התואר עורך דין. כן, בשעה טובה, ביום ראשון הטייטל הזה נצמד אליו לגמרי עם הסמכתו הרשמית. נציין רק שאלדר ניגש למבחן ההסמכה לפני מספר חודשים, נכשל, ובעזרת עו"ד אורן טסלר ערער למחוזי, נדחה וערער שוב לעליון, בעזרת טסלר ופרופ' אבי וינרוט, איתם ניצח הפעם והוסמך.

חיים אלדר עם אורן טסלר (צילום: חיים אלדר אינסטגרם)

חיים אלדר עם אורן טסלר (צילום: חיים אלדר אינסטגרם)

"אני לא זוכר מתי התרגשתי כל כך", סיפר אלדר ל'ירושלמיז', "האדם הראשון שרציתי לחייג אליו היה לאמי ז״ל, ולצעוק אמא הילד שלך עורך דיןץ מה שבטוח, הגשמתי חלום לאבא שלי. ייקח לי קצת זמן להחליט אם לעסוק במקצוע, ובמידה וכן, מה התחום אליו אפנה. עד אז ממשיך בתפקידי כסמנכ״ל חברת אריאל, העבודה שאני כל כך אוהב ומחובר אליה – ויש כמה הפתעות בקרוב".

 

 

ועוד חגיגה אחת ודי. כי באמת מגיע לו מכל הלב. 'ירושלמיז' מתכוון לאיש ולצדיק רועי זיו ואשתו אודליה, שחגגו באולמי "אלגרו" את ברית המילה של בנם לירום זיו. ומי באורחים המכובדים שהגיעו לברך? ראש העיר משה ליאון, סגן ראש העיר אלישע פלג, חברת מועצת העירייה ימית יואלי אלה, מומי דהן מאלדן ועוד רבים וטובים.

רועי ואודליה זיו בברית (צילום: תומר היי לייט)

רועי ואודליה זיו בברית (צילום: תומר היי לייט)


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר