מוזיאון האיסלם (צילומים: יח"צ, אדם יהב)
מוזיאון האיסלם (צילומים: יח"צ, אדם יהב)

המוזיאון לאמנות האסלאם: הצגה יומית, סיורים וסדנאות

החל מיום ראשון הקרוב ועד ל־24 באוגוסט תוכלו ליהנות מהצגות של מיטב תיאטראות הילדים בארץ, מסדנאות יצירה ומסיורים מודרכים במוזיאון

פורסם בתאריך: 23.7.17 10:14

המוזיאון לאמנות האסלאם מזמין אתכם אליו לחופש הגודל ומבטיח לכם ולילדיכם שלל חוויות מהנות ומגוון הצגות ממיטב התיאטראות בישראל. החופש הגדול במוזיאון מתחיל ב־23 ביולי (ועד 24 באוגוסט), אז מהרו להגיע ולהצטרף לחוויית הקיץ הייחודית.

בתור אחד המוסדות הבולטים בשמירה על פרטים תרבותיים והיסטוריים חשובים מארצות האסלאם ובהיותו היחיד מסוגו בארץ, המוזיאון לאמנות האסלאם מבקש להביא בפני המבקרים בו את עולמם העשיר והמרתק של התרבויות האסלאמיות הרבות שבאזורנו. בין היתר הוא מביא לידי ביטוי גם את התרבות הערבית והעות’מאנית, ששלטו במזרח התיכון במשך שנים. יתר על כן, מבקשים במוזיאון גם לחשוף את השפעת האסלאם והתרבות הערבית גם על היהדות והיהודים שחיו באותם אזורים. אך נדמה שהם לא מסתפקים רק בחינוך על אמנות זו, שכן כעת הם פותחים בתכנית קיץ שכוללת הצגות מסוגים שונים שמכוונים במיוחד עבור משפחות עם ילדים בגילאי 4 ומעלה.

 

פעילויות לכל המשפחה במוזיאון לאמנות האסלאם (צילום: אדם יהב)

פעילויות לכל המשפחה במוזיאון לאמנות האסלאם (צילום: אדם יהב)

 

***

***

המופע המוזיקלי “לנגן על חפצים” יעלה בימי שלישי ויביא את טל קרביץ לנגן על חפצים יומיומיים שעמם אנחנו מתעסקים מדי יום אך מעולם לא חשבנו להפוך אותם לכלי נגינה. בנוסף, יביא המוזיקאי גם כלי נגינה ייחודיים ושונים וביניהם נבל קלטי, חמת חלילים ועוד כלי נגינה רבים ושונים מהעולם כולו.

תיאטרון אורנה פורת יגיע בכל יום רביעי עם ההצגה “עכבר העיר ועכבר השדה”, שביחד צפויים לשעשע את הקהל והילדים וגם להעביר מסר חשוב על הקבלה של אנשים אחרים וגם של עצמכם. בהצגה שני עכברים שגדלו יחד ושהתפצלו דרכיהם בשלב מסוים. האחד לכיוון העיר והשני לשדה. השניים מבקרים זה את זה ולומדים רבות על עצמם בסביבה השונה שאליה הם מגיעים.

חופש של יצירה במוזיאון לאמנות האסלאם (צילום: אדם יהב)

חופש של יצירה במוזיאון לאמנות האסלאם (צילום: אדם יהב)

 

בימי חמישי תעלה ההצגה של תיאטרון המסתורין: “שוטי המלך”, שבה שני ליצני חצר הנחושים להקים הופעה לקראת ביקור מתוכנן של המלך ופמלייתו. השניים מתאמנים ומתאמנים אך במהלך החזרות מתרחשות תקלות וטעויות שדורשות מהליצנים לפעול באקרובטיקה, בפעלולים ובהומור שכמובן ילהיב את הקהל ואת הילדים לצחוק ולהנאה.

ההצגות הרבות הן לא כל מה שמציעים לכם במוזיאון לאומנות האסלאם. בנוסף יתקיימו גם סיור תיאטרלי (ימים א’-ה’ בשעה 11:00) וסדנאות יצירה שיתקיימו בכל יום (15:00-10:00). ההצגות המוזכרות יתקיימו בכל יום בשעה 12:00 מלבד ההצגה “קרוואן” (בימי ראשון), שתחל בשעה 12:30.

הכניסה למוזיאון האסלאם בעלות של 25 שקלים לילד ו־40 שקלים למבוגר, כאשר המחיר כולל את כל הסדנאות, ההצגות והמיצגים שבמוזיאון. עם מחירים כאלה ותכניות רבות כל כך, נראה שזה אחד היעדים הטובים לבקר בהם בקיץ בירושלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר