מוזיאון המוסיקה (צילומים: יח"צ, ליאור לינר)
מוזיאון המוסיקה (צילומים: יח"צ, ליאור לינר)

מוזיאון המוזיקה: הנחות למשפחות מרובות ילדים

במוזיאון מציעים בחודשי הקיץ הנחה של 50 אחוז על הילד השלישי וכניסה חינם של הילד הרביעי

פורסם בתאריך: 27.7.17 13:15

אם עוד לא הספקתם לבקר במוזיאון המוזיקה העברי אז עכשיו כדאי מתמיד לקחת לשם את כל המשפחה. המקום לא רק ממוזג, נעים ומעניין, אלא גם מעניק הנחה למשפחות לקראת הקיץ – 50% על ילד שלישי וילד רביעי בחינם.

מוזיאון המוזיקה העברי הוא אחד ממוסדות התרבות החשובים במרכז העיר, שכן הוא מלכד לתוכו את סיפורה המוזיקלי של הקהילות היהודיות בתפוצות לאורך מאות ואלפי שנים. במקום כלי נגינה ייחודיים, שכנראה טרם יצא לכם לשמוע, והוא מציג קולות של אזורים שונים שבהם היו ריכוזים של יהודים. ביקור במוזיאון יכול לעניין אתכם מבחינת חיי התרבות העשירים של הקהילות היהודיות בתפוצות וגם לגלות לכם קצת פרטים תרבותיים על ארץ המוצא שממנה אתם מגיעים.

אחת החוויות המיוחדות שניכרות במוזיאון היא סיור המציאות המדומה בבית המקדש. הסיור לוקח את הצופה ממש לתוך בית המקדש, שם ניתן הסבר מפורט על בית המקדש עצמו ועל שירת הלוויים. החוויה הזאת ייחודית ובהחלט מרחיבה את האופקים ואת ההיכרות עם עולם התוכן היהודי הישן.

במהלך חודשי הקיץ מציע המוזיאון שני סיורים מודרכים בין התצוגות השונות – האחד בשעה 11:30 והשני בשעה 17:30 – שבהם תוכלו לקבל הדרכה על ידי טאבלט חדשני ומתקדם עם דמות היתולית ונחמדה בשם “סבא לוי”, שמסביר ומפרט אודות הפריטים השונים במוזיאון בהתאם לבקשתכם. יחד תוכלו לראות הדגמות של כ־260 כלי נגינה, לשחק במשחק ‘גיטר הירו’ מותאם ואפילו להתנסות בכלי נגינה שונים ממקומות שונים בעולם.

מוזיאון המוזיקה. ו’ 13:30-9:30, א’-ה’ 20:30-9:30. כיכר המוזיקה בנחלת שבעה. 50-30 שקל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר