(צילום: באדיבות הקרן לירושלים)
(צילום: באדיבות הקרן לירושלים)

בשורת ענק: אולפן הפודקאסטים המתקדם בישראל הושק בבניין הקרן לירושלים בתלפיות

האולפן החדש ישרת את עמותת "סיפור ישראלי", אך גם יושכר לחברות מדיה וישרת גם ארגוני מגזר שלישי ועמותות ירושלמיות שיוכלו להשתמש במקום במחיר מסובסד. בנוסף לציוד הקלטה מתקדם, המתחם יכלול חלל עבודה לארגונים כדי שיוכלו גם ליהנות מהדרכה ומליווי בתחום הסטוריטלינג

פורסם בתאריך: 22.9.22 15:43

"אולפני נעמי", אולפני הקלטות הפודקאסטים המתקדמים והמקצועיים ביותר בארץ, נחנכו השבוע בבניין הקרן לירושלים בתלפיות, במעמד ראש העיר משה ליאון ונשיא הקרן לירושלים שי דורון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"עמותת "סיפור ישראלי" מפיקה את הפודקאסט היהודי והישראלי הגדול ביותר בעולם, עם מיליוני מאזינים בלמעלה מ-190 מדינות", אומרים ב'הקרן לירושלים' ומוסיפים כי "האולפן החדש ישרת את סיפור ישראלי, אך גם יושכר לחברות מדיה וישרת גם ארגוני מגזר שלישי ועמותות ירושלמיות שיוכלו להשתמש במקום במחיר מסובסד. בנוסף לציוד הקלטה מתקדם, המתחם יכלול חלל עבודה לארגונים כדי שיוכלו גם ליהנות מהדרכה ומליווי בתחום הסטוריטלינג".

"הקמת האולפן החדיש התאפשרה הודות לתרומה של "קרן לי" – קרן של תורמים ישראלים שנוסדה על ידי הקרן לירושלים במטרה לחזק את הצעירים היצירתיים והיצרנים בעיר", מציינים ב'הקרן לירושלים'. "תחילת השנה בחרה "קרן לי" להעביר מענקי הזנק על סך 250 אלף שקלים לארבעה פרויקטים בעיר שהציגו פעילות המתקיימת בירושלים הכוללת אפשרות להכנסות עצמאיות. אחד הפרויקטים הזוכים היה אולפן ההקלטות של הפודקאסט המצליח, שעד כה נאלץ להקליט את תכניותיו באולפני הקלטות חיצונים ויקרים".

אולפן ההקלטות החדש, שנבנה בתוך מספר שבועות בקומת הקרקע בבניין הקרן לירושלים, הוא חלק משותפות עמוקה יותר שנוצרה בין הקרן לירושלים לעמותת "סיפור ישראלי" מתוך כוונה להפוך את ירושלים לבירת הפודקאסטים של ישראל. בתמיכת הקרן לירושלים, החלה "סיפור ישראלי" לקיים ערבי סיפורים ירושלמים הנודדים ברחבי העיר ונותנים במה למספרי סיפורים לצד מוזיקאים מקומיים צעירים.

"התוכניות שקרן לי בוחרת להשקיע בהן נוגעות לחייהם ולעתידם של צעירים בירושלים", אומר נשיא הקרן לירושלים שי דורון. "אנו רק בתחילת הדרך אך כבר אפשר לראות את התוצאות המרשימות של התכניות שקיבלו את מענקי ההזנק של קרן לי".

"ירושלים היא סיפור שכל העולם עוקב אחריו כבר אלפי שנים", אומר ד"ר מישי הרמן, מייסד ומנכ״ל סיפור ישראלי, "ולכן, מפה צריכה לצאת גם בשורת הפודקאסטים הישראלית. עם פתיחת 'אולפני נעמי' (הקרויים על שם כלבתי האהובה, שהלכה לעולמה בקיץ האחרון), אנו מזמינים ארגונים לבוא ללמוד איך לספר את הסיפור שלהם".

 


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הדירות הגדול של ירושלים

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר