בניהו ביטון ז"ל ונועה יפה (צילום: אלבום פרטי)
בניהו ביטון ז"ל ונועה יפה (צילום: אלבום פרטי)

"פסטיבל נצח" בצוללת הצהובה: הנצחת האמנים שנרצחו בשבת השחורה של ה-7/10

ביומיים הקרובים, שני ושלישי, יתקיים בצוללת אירוע בשם "פסטיבל נצח" - פרויקט הנצחת אמנים שנרצחו במתקפה הרצחנית של החמאס במטרה להוציא לאור את יצירותיהם

פורסם בתאריך: 24.12.23 20:41

הצוללת הצהובה מזמינה אתכם, תושבי ירושלים ובכלל, לקחת חלק בפרויקט חשוב שמטרתו הנצחת אמנים שנרצחו במתקפה הרצחנית של החמאס על יישובי עוטף עזה והדרום בשבת השחורה של ה-71/0. מדובר על "פסטיבל נצח" – שהמטרה שעומדת מאחוריו היא להוציא לאור את יצירותיהם של הנרצחים, לפרסם את המוזיקה והאמנות, שיצרו וקיוו כל כך להוציא לאור לפני מותם הטרגי.

הפסטיבל המיוחד יתקיים ביומיים הקרובים – שני ושלישי (26.12-25.12) בצוללת הצהובה ויופיעו במסגרתו טל חיים, אביחי הולנדר, דיג׳יי Wa Jima, ג׳אזז וזיגי, פלא אוזן וזיו בראשי.



 

 

הפסטיבל הינו חלק מתוך פרויקט "נצח", שפרט להנצחת האמנים, מעניק ומייצר תמיכה גדולה למשפחות ולחבריהם של הנרצחים ומנסה לייצר המשכיות עבורם. בעבודת תחקיר מאומצת נאספו שמות, קבצי אודיו, טקסטים וכל יצירה שהאמנים הנספים הותירו אחריהם. ברגישות הם מתקשרים עם משפחות ההרוגים ועד כה ביחד עם צוות מתנדבים גיבשו רשימה של מעל ל-30 אמנים שמצאו את מותם בטבח.

על המיזם אחראיים חמישה אמנים: נתי וייס, רועי זינג, תום חלד, נועם בן שבת ולי אוסי. אליהם הצטרפה נועה יפה, שאחיה, בניהו ביטון ז"ל, מוזיקאי צעיר, שנרצח בפסטיבל הטבע 'נובה' בדרום, כשהוא בן 22 בלבד.

יפה, תושבת ירושלים, מתארת את החזון שעומד מאחורי הפרויקט: "המטרה שלנו להגיע למקסימום יוצרים ולהוציא לאור כמה שיותר יצירות שנוצרו, הופקו והלחנו על ידי הנרצחים. התוצר הסופי מבחינתנו הוא אלבום של שירים וסינגלים שיופקו ויצאו לאור בכל פלטפורמות הדיגיטל וברשתות, כדי שכולם יכלו לשמוע את קולם. ובהמשך גם נקיים הופעות לזכרם ולמען המשפחות השכולות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר