מלון אמריקן קולוני (צילום: בורסטו עוזיאל)
מלון אמריקן קולוני (צילום: בורסטו עוזיאל)

אמריקן קולוני: נשף אירי לכבוד סנט פטריק דיי

במוצ"ש יתקיים במלון קונצרט עם יצירות מופת של יוצרים איריים לצד שירי עם קלאסיים

פורסם בתאריך: 15.3.18 21:44

יום פטריק הקדוש (סנט פטריק דיי), שיצוין בשבת (17.3), הוא חג נוצרי-אירי, המתקיים לזכרו של הקדוש פטריק, הנחשב לקדוש המגן של אירלנד. באירלנד מצוין החג בפסטיבלי רחוב ססגוניים הכוללים תהלוכות ומופעים, שתיה וריקודים. צבעו הרשמי של החג הוא ירוק, ונהוג ללבוש בגדים בצבע זה ביום החג או לענוד תלתן ירוק על דש הבגד.

החגיגות, חשוב לציין, פרצו את גבולות אירלנד והן נערכות ברחבי העולם, בעיקר בקהילות שבהן ישנה קהילה אירית גדולה, אבל לא רק. כזו למשל היא ישראל, שבה מציינים לרוב את החג בעיקר באמצעות שתיה של משקאות אלכוהוליים שמקורם באירלנד, ומחוות שונות לתרבות האירית.

כחלק מהחגיגות שיתקיימו בעיר לציון סנט פטריק דיי, יתקיים במוצ"ש קונצרט של מוזיקה אירית במלון אמריקן קולוני. בקונצרט – "נשף אירי" שמו – יופיעו מוזיקאיות בינלאומיות כגון הפסנתרנית דיידרה ברנר, זמרת הסופרן מיירד בויק, והכנרת ריטה מאנינג, שינגנו יצירות מופת מאת היוצרים האירים המפורסמים איאן וילסון, אלבה מקדונג וצ'ארלס וייה סטנפורד, לצד שירי עם אירים קלאסיים.

 

 

"מלון אמריקן קולוני גאה לארח את האמניות הבינלאומית לקונצרט חד פעמי לרגל סנט פטריק דיי", אומר מנכ"ל מלון אמריקן קולוני תומאס ברונטאלי, "אני מזמין את כל מי שרוצה לחוות מוזיקה אירית באווירה שונה וקסומה המאפיינת את אמריקן קולוני, שיתקיים באולם הפאשה כל זאת בלב ליבה של ירושלים".

"נשף אירי". מוצ"ש, 17.3, 19:00. אמריקן קולוני. 100 שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר